Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

't Keysershof - Sinaai - ervaringen

29-4-2008 20:56:54
Hey Hallo,
Mijn vriend en ik zijn zonet naar 't Keysershof in Sinaai geweest voor ons huwelijksfeest volgend jaar, we vinden dit wel een leuke, warme zaal & de bediening etc lijkt ons ook wel in orde.
Heeft er hier iemand ervaring met 't Keysershof? ... Jullie mogen deze altijd meegeven, want wij zouden dit wel eens deze week nog durven beslissen :) we hebben een optie voor 2 weken genomen... kwestie dat ze zeker nie weg is op de datum dat wij ze willen hé... WE zouden gaan voor een walking dinner.

Merci voor jullie reacties,

Marieke & Thijs

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 582

Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik30-4-2008 22:52:57

hey,

wij zijn daar ook gaan kijken. Ik heb er alleen nog maar positieve dingen over gehoord. Verder hebben vrienden van ons daar hun communiefeesten gegeven, en die waren telkens goed in orde. Prijs/kwaliteit zeker een aanrader.
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Scala in Beveren, omdat ik de zaal mooier vond. Was meteen verkocht toen ik het zag, maar tis daar ietsje duurder.

Hoop dat je er iets mee bent,
groetjes,
Sofie

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik1-5-2008 10:50:11

Dag Sofie,
Dank je voor je reactie, we hebben voorlopig een optie genomen op t keysershof... voor 14 dagen, Beveren ligt voor ons net mss wel iets uit de regio, mensen komen zowat van overal, Oostende ,Hasselt, ... dus wil zo wat een "middelpunt" zoeken :) groetjes marieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...