Terug naar overzicht
Hallo,Wij hebben aan elkaar een ring gegeven. Mijn ventje zal die blijven dragen want dat is dan zijn verlovingsring.Groetjes Sofie
Dag Sofie,Ja, idd dat kan ik altijd doen, maar dan draagt hij die aan z'n andere hand ofzo?Grts
hallokes,Ik gaf hem een Wii. Hij was er héél blij mee. Hij droomde al lang van een spelconsole en ik was er nooit echt voor te vinden. Nu is het hier altijd dolle pret als familie en vrienden over de vloer komen :-)groetjesValérie
Hey Sofie,Er wordt ook vaak een horloge gegeven, en eventueel kon je er iets in laten graveren.Omdat hij vorig jaar al een horloge heeft gekregen, heb ik hem een riem cadeau gedaan. Ik had graag iets laten graveren in de gesp, maar dat was niet mogelijk in dat materiaal. Groetjes,Nathalie
Ik heb erotische foto's van mezelf laten maken door een fotograaf. Echt héél mooi gelukt en heb zeker geen perfect figuur, zene! Ga ze laten vergroten, 1 ervan laten inkaderen en de rest in een kaft zodat hij regelmatig de foto in de kader kan vervangen door een andere. Ik geef het hem binnenkort cadeau, ben benieuwd naar zijn reactie!
Veerle,Leuk gedaan :)Mijn vriend is zelf fotograaf, dus denk dat hij 't jammer zou vinden dat ik dat door iemand anders zou laten doe, hi.Hopelijk is jouw vriend héél content met z'n cadeau'tje... dat kan idd zéér knap zijn.Groetjes!Marieke
Hallo,Ik heb mijn verloofde een horloge cadeau gedaan, maar ben nog van plan hem te verassen met een bass-gitaar.Ik hoop echt da hij da leuk vind.
Hey Marieke,Ik heb hem een nieuwe mountainbike gegeven en hij was er superblij mee. De dag van ons huwelijk geef ik hem nog een dagje raceplezier op een racecircuit. Hij is gek op wagens dus denk wel dat hij dit leuk gaat vinden... Groetjes,*Jill*
Hey Jill, Hoe heb jij dat geboekt en dagje raceplezier, hoeveel heb je betaald en waar? Hij is ook super zot van autosport en vind dit een heel goed idee, laat je me iets wetenfrankyannick@telenet.be