Terug naar overzicht
ik kom net van de neritas terug en er is een groot assortiment nu in de rekken! zowel pareltjes, als tiaras, diadeem.....zeker eens gaan kijken!groetjes marie
Hey Vicky,Bij Claire's op de Meir in Antwerpen heb je echt héél veel keuze van haaraccesoires. Ik heb ze alvast daar gevonden en heb ook half opgestoken haar!Succes!Karen x
Dag Karen,Bedankt voor de tip maar waar op de meir is Claire's ergens?Het komt me nl.niet bekend voor?groetjes!
Hallo!ik heb ook pareltjes in mijn haar. Na lang zoeken heb ik de pareltjes gevonden op de website www.antennestrikjes.nl . Binnen drie weken na de bestelling kreeg ik ze al aan met de post!Groetjes
hey VickyIk heb swarovsky steentjes in mijn haar en daar zorgt mijn kapper zelf voor...Ik wist niet dat het gebruikelijk was dat je daar zelf voor moest zorgen...Soit als je dezelfde pareltjes wil als in je kleed, kan je dat misschien in de winkel van je kleed vragen ook?Misschien werken zij met naaisters die over dat gamma pareltjes beschikken en er enkele willen verkopen?Groetjes!Liesbeth17 mei 2008