Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hof van beatrijs lier

  24-4-2008 15:55:42
hey,

Kennen jullie het hof van beatrijs in lier, zo ja wat is jullie indruk?
We zouden graag daar ons feest houden maar weten niets qua ervaringen van feesten daar

Nele

nele
17-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2198


Liesbeth
1-1-2008
 Meld misbruik24-4-2008 16:31:26

Vrienden van ons hebben daar hun feest gedaan: niets dan lof over deze feestzaal!



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik24-4-2008 19:39:36

Hey

Wij zijn daar ook ene gaan zien in februari maar ik vond die daar niet zo vriendelijk en die wilde precies zo van ons af zijn. Ok, ze moest nog ergens naar toe maar klanten zijn toch belangrijk.
Ale ja, het zag er idd allemaal goed uit en het kan prachtig worden maar dit pas onze ervaring.
Maar heb je ook al gaan zien bij de buren: hof van nazareth, ik vind dit persoonlijk vele mooier, betere feestzaal en vele vriendelijker.

Veel succes nog met je keuze

Groetjes, Laura



Daphne
19-7-2008
 Meld misbruik25-4-2008 13:19:42

hey,

is super mooie zaal en lekker, verzorgd eten. ik kan er inhoudelijk niets slechts over zeggen, het was alleen mega boven ons budget...



patricia
26-7-2008
 Meld misbruik28-4-2008 22:56:49

Hoi,
Wij trouwen op 26/07/08 en onze feest gaat door in de feestzaal van restaurant Zuid-West te Lier.De eigenares Karine staat je bij met raad en daad! Echt alles is mogelijk voor je feest!Voor grote en kleinere budgetten!! Maar een superorganisatie. Ga eens kijken op de website: www.zuid-west.be
groetjes,
Patricia



an
21-6-2008
 Meld misbruik9-5-2008 16:35:02

Wij trouwen ook in het Hof van Beatrijs. Maar pas volgende zomer. Wij zijn gevallen voor de grote, mooie tuin. Elders op de blog heb ik gelezen dat de buren van het Hof van Nazareth te verkiezen zouden zijn omdat het daar mooier is en de mensen vriendelijker. Wat het mooie betreft, is het natuurlijk twisten over smaken. Wij vonden de tuin en de beslotenheid van het Hof van Beatrijs juist het leukst. Ik heb momenteel één reactie van iemand die ook in het Hof van Beatrijs is getrouwd en toch supertevreden was met alles. Vermoed dat het dus wel in orde zal zijn.



Katrin
10-3-2007
 Meld misbruik12-5-2008 20:49:54

Wij hebben ook gefeest bij de buren en dat was er echt super!!!



Kaat
27-8-2011
 Meld misbruik23-7-2011 8:23:13

Wij houden er ons trouwfeest over een maand.
We vinden de mensen zeer vriendelijk en behulpzaam. Alles is echt mogelijk, maar je betaalt er ook wel genoeg voor.
We zijn inderdaad ook gevallen voor de prachtige zaal en ongelooflijke tuin. Past echt 100% bij ons.
Onze buren bleken er ook getrouwd te zijn en die waren ook vol lof.
Tip: je moet er vroeg genoeg bij zijn om de zaal te boeken, ze zitten vakken min. 1 jaar vol... Wij hadden geluk met een annulatie!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info