Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer komt de DJ toe?

23-4-2008 8:04:46
Dag bruidjes!

Hoe regelen jullie wanneer de dj op het avondfeest toekomt?
Ik heb er echt geen idee van rond hoe laat er gebruikelijk muziek begint te spelen enzo...
Ik had gedacht vanaf het dessertbuffet?

Groetjes
Liesbeth
17-05-2008

Liesbeth
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 384

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik23-4-2008 8:07:51

Hey,

Bij ons komt de DJ net voor het dessert toe en hij blijft tot einde (geen einduur opgelegd)

Groetjes, Katrien

Jill
9-8-2008
 Meld misbruik23-4-2008 8:47:14

hey,
bij ons komt de dj een half uurtje na de genodigden.
Zijn materiaal is dan al opgesteld en zodoende is hij er tegen dat iedereen de zaal binnenkomt na de aperitiefreceptie.
Tijdens het diner kan hij dan achtergrondmuziek spelen...

Petra
22-8-2008
 Meld misbruik23-4-2008 8:47:45

Mijn toekomstige is dj, ik ga altijd met hem mee, en wij komen meestal al toe voor de receptie om de achtergrondmuziek te verzorgen en te zorgen voor muziek om de mensen naar hun tafels te begeleiden. Er zijn wel koppels die zelf zeggen dat we pas vanaf het dessert moeten komen, maar dat is uitzonderlijk.
Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust hoor: mike.petra@live.be
Groetjes,
Petra

Sylvia
25-4-2009
 Meld misbruik23-4-2008 9:19:02

Hallo,

wij hebben de vaste DJ van de feestzaal en hij is er ook al vanaf de receptie (voor de avondgasten) zodat de gasten onder muzikale begeleiding aan tafel kunnen gaan.

groetjes,
Sylvia

Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik23-4-2008 9:37:52

Onze DJ komt 's middags al opstellen & komt al voor dat de genodigden er zijn opnieuw aan. Hij "observeert" de genodigden, & speelt al wat muziek voor iedereen binnenkomt. Onze genodigden worden dan met de titel van een lied die hij dan draait naar hun tafel begeleidt!
Hij blijft spelen tot een half uur, 3 kwartier na de openingsdans, dan komt onze guestDJ die voor wat meer "power" komt zorgen, & na een uurtje komt de eerste weer terug. :)

Groetjes

http://claudiaenbart.trouwen.com

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik23-4-2008 12:02:22

Bij ons komt hij zijn materiaal installeren van tijdens de receptie, en zal dan ons aankondigen als iedereen in de zaal zit op gepaste muziek. Tijdens het diner is er muziek van de zaal (achtergrond) en hebben we micro's voor de speechen. Hij verzorgt in principe ook de aangepaste muziek zoals voor het dessert en bedanken van de ouders.

Groetjes,

Tania

Veerle
12-4-2008
 Meld misbruik23-4-2008 16:56:33

Wij hebben enkel een avondfeest dat begint vanaf 20u30. Tussen 20u30 en 22u is het zo'n beetje receptie, met een glaasje cava en hapjes. Tijdens de receptie is er rustige achtergrondmuziek, hiervoor zorgt de feestzaal zelf. Om 22u begint dan onze DJ te draaien en dansen we onze 1ste slow als man en vrouw.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...