Terug naar overzicht
hallo,wil je neit ontmoedigen, maar als je de steentjes uit die ring wilt laten halen, gaat er niet veel meer van de ring overblijven en veel ontwerpers willen het goud niet opnieuw gebruiken omdat het dan geen goede kwaliteit meer is van goud en daardoor je ring wel eens na een tijd kan vervormen. wilde dit ook, maar heb uiteindelijk dan toch maar alleen de steentjes gebruikt en allemaal nieuw goud laten gebruiken zodat je echt zuiver goud hebt en stevige ring.groetjesheidi
Hey,Ik heb bij Wim Meeussen de steentjes van een kettinkje dat ik gekregen heb van mijn grootmoeder in mijn ring laten verwerken. Alles is daar prima verlopen. Mijn grootmoeder is gestorven toen ik acht was, en ze had het kettinkje ooit van een reis naar Israël mee. Het was een zilveren kettinkje met een ster met 7 diamantjes in, 1 grote en 6 kleinere. Het is inderdaad wel leuk om dat te doen, zo heeft je trouwring toch een veel grotere emotionele waarde.Soit, van Wim Meeussen zijn wij heel content!Groetjes,Tania
Hallo, je kzn mss eens kijken op www.emenel.be . wij zijn daar voor onze trouwringen geweest en zijn echt supervriendelijke mensen. Ze zeggen ook duidelijk wat kan en niet kan. Zeker de moeite. Succes!groetjeshilde