TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
|
12-4-2008 19:24:09
Hey!
Wij zullen een vrijgezellendag/avond/weekend hebben.
Heb de organisatie ervan aan m'n zusje doorgegeven en hou m'n hart vast wat ze ervan zal maken. Ben zelf een controlefreak, maar toch leg ik m'n 'lot' in haar handen... Ze weet wie ik er graag bij wil, waar ik voor open sta en vooral waarvoor NIET!
Voor m'n ventje gaat de organisatie naar z'n schoonbroer. Dit zal vooral een snelle hap en een flinke stap in de wereld worden! Maar heb er geen échte schrik voor.
Wat ik NIET wil, is dat er gestript wordt op deze dagen...
Veel succes ermee!
Groetjes, Els
www.elsenphilip.bruiloftsite.nl
|
|
betsy
6-6-2008
|
12-4-2008 19:25:15
hoi liesbeth, wat je vrijgezellenavond betreft ben je toch niet verplicht deze met je schoonzus te beleven of wel? naar mijn weten vier je je vrijgezellenavond met de mensen die je graag hebt...laat de rest er toch buiten zeker!geniet gewoon van je avond en zonder irritante bemoeiallen!!! tis jou huwelijk en jou vrijgezellenavond...je leeft maar één keer...geniet ervan...tis waarschijnlijk al erg genoeg dat ze op je huwelijksfeest aanwezig is vermoed ik... volg je hart... succes!!! 06-06-2008
|
|
Inge
5-7-2008
|
13-4-2008 14:48:19
Hoi,
Bij ons is het de gewoonte dat de vrijgezellenavond helemaal door de vriendinnen wordt geregeld. Het enige waarover wij iets mogen beslissen is de datum en wie er meegaat. Maar als jouw vriendinnen iets voor jou organiseren, hoef je daar helemaal je schoonzus niet bij te vragen. Dat zou (bij ons dan toch) de taak zijn van je vriendinnen en als jij ze zegt dat dat niet hoeft, zullen ze wel iets oraginseren zonder dat die schoonzus erbij is. En dan kan je schoonzus jou niets verwijten. Niet?
Veel succes en hopelijk een heel leuke vrijgezellenavond en vooral een spetterende huwelijksdag toegewenst!
Inge 05/07/2008
|
|
Veronique
3-5-2008
|
13-4-2008 15:55:14
Dag Liesbeth,
ondertussen is onze vrijgezellenavond achter de rug ;)
Wij waren enkele maanden geleden zelf nog geen grote voorstanders van zo'n avond, maar onze vrienden wilden dat graag voor ons organiseren.
Wij hebben dan specifiek met die één man en één vrouw een datum afgesproken, een plaats, een begin- en einduur (verschillend voor m'n vriend en voor mij) en wij bepaalden zelf wie werd uitgenodigd. Zo had ik bv. geen vriendinnen van mijn man mee, en hij dan hun man ook niet, en ook niet alle mannen van mijn vriendinnen waren met hem mee, bijvoorbeeld. De ene persoon ligt je nu eenmaal beter dan de andere en je hoeft je daarvoor niet te verantwoorden (als je niet té luid roept dat je zelf beslist, helpt het ook al...)
Bij de mannen bleek er via via wel nog een verre vriend mee te zijn, gisteravond, die wij niet op de gastenlijst hadden gezet voor ons trouwfeest (de rest was allemaal 'feest'): beetje vervelend, maar ja, we gaan onze gastenlijst toch niet meer aanpassen hoor!
Bij mij: hewel het was super leuk (maar de laatste weken keek ik er wel naar uit om nog eens met een groep meisjes uit te gaan): ik werd uitgedost in een echt Mega Mindy pak en voelde me meteen 'veiliger': ik moest vraagjes stellen aan mensen, iedereen die me zag, zwaaide, begon te zingen... het was tof eens in de belangstelling te staan zonder echt jezelf te hoeven zijn, en al je vriendinnen rond je te hebben. We hebben veel gekletst, ik moest opdrachtjes doen tussen twee caféetjes (chocoladebar, Vooruit, korenmarkt, vrijdagsmarkt...) / het restaurant (Grieks, Athos) en dan in de café's altijd quizjes en spelletjes met de vriendinnen zelf.
Vanmorgen zijn we dan nog met een groepje vriendinnen dat bij mij bleef slapen, gaan ontbijten op de camping waar de jongens hadden geslapen: dat was de perfecte afsluiter eigenlijk!
We zijn heel blij dat we het gehad hebben, en als je zelf zorgt dat je over de datum, uren en gastenlijst kan waken, denk ik dat je je zeker geen zorgen hoeft te maken.
Succes! Vero 03/05/08
|
|
sarah
17-5-2008
|
14-4-2008 9:23:25
ik ben met een paar vriendinnen naar durbuy geweest. 1 wou niet mee, tja jammer, ze wou niet vuil worden? en de andere was zwanger. Maar het was wel leuk met zo'n klein groepje. Ik had ook echt alleen maar de mensen meegevraagd die ik echt mee wou. we zijn gaan quad rijden, hindernissenparcours, death ride, en speleologie. Heel avontuurlijk voor anti-sportieve types zoals ons... S'avonds sliepen we in een kasteeltje. Toen we daar aankwamen was ons eerste gedacht 'wat een spookhuis!!' Toen de kasteeldame ook nog eens begon te vertellen dat er pas gasten waren weggegaan omdat ze dachten dat er spoken zaten, waren we dus helemaal vertrokken voor een griezelige en slapeloze nacht!!! Maar wel heel leuk weekend!! Persoonlijk ben ik niet zo'n favoriet van typische vrijgezellenavonden groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|