Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aaaaaahhhhhh

10-4-2008 11:55:41
Ok, ik moet ook even stoom aflaten hier! Ik heb gisteren bijna alle uitnodigingen op de bus gedaan. Wij hebben ze zelf ontworpen en ineen geknutseld (was niet zo simpel maar wel tof ;) ).
Maar eigenlijk wou ik mijn uitnodigignen twee weken geleden al weg hebben. Toen heeft echter mijn vader - met wie ik al geen al te beste relatie heb- het idee in zijn bol gekregen om nog maar eens 60 mensen extra uit te nodigen. Hier had ik natuurlijk geen materiaal genoeg voor (ik heb alles gekocht in Engelang). Maar goed, ik heb dan maar nog ander materiaal gezocht (en laten overkomen uit Engeland) en als brave dochter extra uitnodigingen gemaakt.

Wij werken niet met kaartjes maar met een uitnodiging voor 'receptie', 'hele dag', 'avondfeest'. Nu waren de uitnodigingen helemaal af, bleek dat meneer nog een paar mensen van de receptie naar de hele dag wil vragen en ook of 'er misschien nog 15-tal extra mogen komen?' Man man, belachelijk! Ik kan niet toveren hé! En als ik dan zeg dat dat niet gaat ist 'ja en wij hebben altijd alles voor u gedaan'. Ze zetten ook wel een stukje bij maar da geld is al lang op aan zijn andere gasten.

Nu heb ik wel al mijn uitnodigingen al weggedaan (en de meeste van hem ook), maar het wordt een soepke zo natuurlijk.

Tis ook ni da ik zoveel extra tijd heb, ik ben stage aant lopen en aant verhuizen ondertussen ook!

Hij is ook totaal irritant over onze formule. Wij doen een dessertbuffet na het eten met dus extra gasten voor het dessertbuffet en dansfeest (zoals velen) maar dat vindt hij 'belachelijk', hij beweert dat niemand zoiets doet. hij wil een buffet i.p.v aan tafel zitten (hij vindt zelfs dat ik dat nu nog moet veranderen, 44 dagen voor datum, de menu is geproefd en gekozen (hij is trouwens mee mogen gaan proeven) ), er moet kaas zijn bij het dessertbuffet, ... Pffffffffffff Mijn verloofde probeert mij wel te steunen maar die zit nu int buitenland dus kmoet het even zelf zien te rooien en kheb echt zin om mijne pa soms ne keer met zijn kopke tegen de muur te toeken als ge begrijpt wat ik bedoel ;) Ik zou eigenlijk ook liefst hebben dat hij er die dag gewoon niet bij is, want ik erger er mij toch maar aan en eigenlijk hebben wij niet echt een band meer. Maar ja, dat kunt ge een vader niet aandoen natuurlijk...

Bedankt om even te luisteren, dat lucht op!

Cathy
24/05/2008

Cathy
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 883

Nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik10-4-2008 12:30:50

Hoi Cathy,

Amaai, ik zou het ook op mijn heupen krijgen!
Het is jouw huwelijk en anderen moeten zich daar niet zo mee moeien, ook al is het je vader. Gelukkig zijn mijn ouders daar niet lastig in.
Je kunt nu toch moeilijk nog je menu gaan veranderen enzo.
Veel succes ermee.

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik10-4-2008 13:06:23

pfffffffffff amai zeg! ja meid ...mijn goesting gaat over als ik dit lees!
laat je niet doen e! er zijn grenzen en die zou hij toch wat mogen respecteren hoor.
Ik had alleng ruzie denk ik. kop op en probeer ondanks dit een beetje te genieten.het gaat allemaal zo vlug voorbij .
groetjes

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik10-4-2008 14:47:45

Hey Cathy

ook ik wilde graag al mijn uitnodigingen samen laten vertrekken. Dit was echter buiten mijn aanstaande gerekend, hij kan maar niet beslissen wie hij er wel en niet bij wil.
ik heb er mij maar bij neergelegd en diegene die ik al had heb ik bezorgd. Voor de overige heb ik een lijstje aangelegd van wat nog moet gemaakt worden... Zodra hij beslist kunnen die ook op de bus.
Ik weet dat het moeilijk is, maar tracht je daar niet te veel in te stressen en probeer je vader misschien eventjes te vermijden...

Groetjes
Ellen
21-06-08

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik10-4-2008 15:16:26

dat hij voor die extra mensen dan kaarten laat drukken?? en op zijn kosten..
zo zou ik dan redeneren..
pff wat een toestanden zo kort voor je trouw!!!

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik10-4-2008 18:20:16

Hey,

Ik zou gewoon zeggen dat hij veel te laat is.
De gastenlijst staat vast: punt uit.
Bij mijn ma moet ik dit ook doen, want zij zou nog mensen vergooien van receptie naar avondfeest en omgekeerd. Terwijl de uitnodigingen al dicht gekleeft zijn.

Groetjes

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik10-4-2008 22:50:50

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb daarstraks idd gezegd: hier is de overschot, doe ermee wa ge wilt. Tprobleem is dan da ik ni weet wie er precies is uitgenodigd, ma ja, als ze dan antwoorden da ze komen komt het wel goed hé ;) En als ze ni komen, des te beter ;)

Ik ga blijven denken aan de goede dingen!

Groetjes

Cathy
24/05/2008

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik10-4-2008 22:52:54

PS @ Ellen, ik woon voor een week terug bij mijn ouders, maar dit week-end ben ik weer weg, dus dan kan ik hem inderdaad een beetje vermijden! Tot dan, nog even op de tanden bijten, tis ni lang meer :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...