Terug naar overzicht
Hoi Cathy,Amaai, ik zou het ook op mijn heupen krijgen!Het is jouw huwelijk en anderen moeten zich daar niet zo mee moeien, ook al is het je vader. Gelukkig zijn mijn ouders daar niet lastig in.Je kunt nu toch moeilijk nog je menu gaan veranderen enzo.Veel succes ermee.
pfffffffffff amai zeg! ja meid ...mijn goesting gaat over als ik dit lees!laat je niet doen e! er zijn grenzen en die zou hij toch wat mogen respecteren hoor.Ik had alleng ruzie denk ik. kop op en probeer ondanks dit een beetje te genieten.het gaat allemaal zo vlug voorbij .groetjes
Hey Cathyook ik wilde graag al mijn uitnodigingen samen laten vertrekken. Dit was echter buiten mijn aanstaande gerekend, hij kan maar niet beslissen wie hij er wel en niet bij wil.ik heb er mij maar bij neergelegd en diegene die ik al had heb ik bezorgd. Voor de overige heb ik een lijstje aangelegd van wat nog moet gemaakt worden... Zodra hij beslist kunnen die ook op de bus.Ik weet dat het moeilijk is, maar tracht je daar niet te veel in te stressen en probeer je vader misschien eventjes te vermijden...GroetjesEllen21-06-08
dat hij voor die extra mensen dan kaarten laat drukken?? en op zijn kosten..zo zou ik dan redeneren..pff wat een toestanden zo kort voor je trouw!!!
Hey,Ik zou gewoon zeggen dat hij veel te laat is.De gastenlijst staat vast: punt uit.Bij mijn ma moet ik dit ook doen, want zij zou nog mensen vergooien van receptie naar avondfeest en omgekeerd. Terwijl de uitnodigingen al dicht gekleeft zijn.Groetjes
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb daarstraks idd gezegd: hier is de overschot, doe ermee wa ge wilt. Tprobleem is dan da ik ni weet wie er precies is uitgenodigd, ma ja, als ze dan antwoorden da ze komen komt het wel goed hé ;) En als ze ni komen, des te beter ;) Ik ga blijven denken aan de goede dingen! GroetjesCathy24/05/2008
PS @ Ellen, ik woon voor een week terug bij mijn ouders, maar dit week-end ben ik weer weg, dus dan kan ik hem inderdaad een beetje vermijden! Tot dan, nog even op de tanden bijten, tis ni lang meer :)