Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Andere voorganger

9-4-2008 16:18:21
Een vraagje,

Onze viering wordt voorgegaan door een priester uit de familie. We hebben aan de pastoor van onze parochie toestemming gevraagd en gekregen. Alleen weten we niet of alles nu in orde is, het lijkt zo weinig dat we moesten doen. Hier in Leuven gaat alles via een site en e-mail. Op de site hebben we onze doopgegevens ingevuld en we kregen een mail dat datum en uur genoteerd stond, meer niet.
Moeten wij nog in ondertrouw, zal het trouwregister in orde zijn?

Heeft iemand van jullie ervaring met trouwen in een kerk met een andere voorganger en hoe gaat dat bij jullie?

Alvast bedankt voor de tips.

Karlien - 9/8/8

Karlien
9-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 438

winde
28-6-2008
 Meld misbruik9-4-2008 16:58:32

Hallo,
Wij hebben ook een andere pastoor die onze mis gaat doen.
Voor de betaling van de dienst en het gesprek met de pastoor zijn we wel naar de pastoor van de parochie moeten gaan.
Ik weet ook niet of dit steeds zo moet, maar bij ons doet in ieder geval de pastoor van de parochie de administratie.
Groetjes,
Winde

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...