Terug naar overzicht
Hoi stefanie mijn e-mail adres is glow1204@hotmail.comgroetjes
Hoi Bruidje,Proficiat met je huwelijk...Ik kan jouw helpen met de make-up die dag maar spijtig genoeg niet met jouw kapsel..Ik werk bij jafra cosmetics en ben het gewoon om bruidjes op te maken op hun grote dag.. wil je meer weten stuur me vrijblijvend een mailtje sandramaandonks@skynet.beLieve groetjes Sandra
Hey Sarah, Ik ben afgelopen weekend op proefkapsel geweest bij een Ziane (marokkaanse opmaakster). Ze heet Myriam en komt aan huis. Een heel toffe meid die btw perfect nederlands spreekt. Ik hou graag van een gekunseld opsteekkapsel, het resultaat was verbluffend. Mijn mama kreeg gewoon tranen in haar ogen. Het was stijlvol, klassevol, gewoon af! Ze gaat nu ook de suite onder handen nemen. Als je de gegevens wenst, laat het maar weten. Ze is trouwens van regio Antwerpen.Groetjes,Vi 07/06/08
VI,Zou je mij de gegevens van Myriam kunnen doorgeven. E-mail: annvermeiren19@hotmail.comBedankt,Ann
Hoi Vi,Je mag gerust die gegevens doormailen mijn e-mail is glow1204@hotmail.comMercikes è
Dames, De mails zijn verstuurd !Hopelijk tovert voor jullie een even mooi kunstwerk.Succes,vi en Tony07/06/08