Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enveloppendoos + ringenkussentje

1-4-2008 20:53:40
Hallo,
ik vroeg me af of niemand na haar huwelijk misschien een ringenkussentje en een enveloppendoos zou willen verder verkopen.
Ik ben er namelijk nog naar op zoek en zou het wel zien zitten om dit van iemand over te kunnen kopen.

groetjes,
Ellen

ellen
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 491

Meilan
3-7-2008
 Meld misbruik1-4-2008 21:05:03

Mijn enveloppendoos kan ik niet verkopen, want die heb ik zelf gemaakt en is gepersonaliseerd.
Mijn ringkussentje heb ik wel gewoon gekocht. Het is echt prachtig en van goeie kwaliteit. Het is ivoor, met bordeaux lintjes.
Als je wil, stuur ik een foto door.
meilan_sim@hotmail.com

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik2-4-2008 8:15:48

enveloppendozen bij de ava kosten 21 euro.. heb ze wel niet gezien, maar zouden hartvormige zijn
valt nog mee in prijs he

Petra
22-8-2008
 Meld misbruik2-4-2008 9:29:43

Ik heb dit weekend een ringkussen gekocht in het bruidsparadijs in merksem, ze hebben daar heel veel keuze in gewone ringkussens maar ook in pluche ringhouders. Wij hebben een me to you trouwkoppeltje gekocht voor 24 euro daar.
Een enveloppedoos ga ik zelf maken, ik ga ons huisje namaken in hout (met hulp van mn ventje) omdat we geld vragen voor ons huisje.
Groetjes,
Petra
22-08-08

mieke
1-9-2007
 Meld misbruik4-4-2008 12:22:16

hey Ellen,

Ik wou net een berichtje plaatsen om mijn enveloppendoos te koop aan te bieden.

Nieuwprijs was 20 EUR. Je mag me een fair bod doen.

Wil je een foto zien, mail me dan op miekeserl@yahoo.com

groetjes,
Mieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...