Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostprijs uitnodigingen

  6-11-2003 10:27:23
Wij twijfelen of we de uitnodigingen zelf gaan maken of toch naar een drukkerij zouden gaan. Weet iemand wat je ongeveer zou betalen bij zo'n drukkerij?

Sarie
3-4-2004
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1524


Marjolein

 Meld misbruik6-11-2003 11:12:42

Hallo,
als je bij een drukkerij gaat, dan kan die jou boeken meegeven van uitnodigingen (Mercard en zo.)
De prijzen per uitnodiging zijn overal standaard, maar er komt overal nog drukkosten bij (varieert meestal rond 3000-4000 bef). deze som betaal je een keer.
Groetjes,
Marjolein



liesbeth
4-6-2004
 Meld misbruik14-11-2003 10:52:30

hoi

ik heb ook getwijfeld of ik onze uitnodigingen zelf zou maken of laten drukken. Meer o.w.v. de rede dat ik graag een eigen ontwerp had, en geen standaard, ik ben bij een drukker binnengestapt en die heeft mij prijs gemaakt om mijn droomuitnodigingen te maken. Hij zei dat ik ewoon een afspraak met hme moest maken en dan konden we op een avond samen voor de computer het hele ontwerp ingeven naar onze goesting. en ze waren zelfs goedkoper dan wanneer ik er zelf tijd zou insteken.



sigrid
22-8-2004
 Meld misbruik11-2-2004 12:21:14

ik wou ze eerst ook zelf maken maar heb dan toch eens de prijs nagegevraagd dit kwam voor de uitnodiging zelf op 180 € en 24€ voor de kaartjes van de receptie en feest, dit zijn enkel de drukkosten hier komt nog bij 0.70€ per kaart



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 23:05:09

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info