TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hanne
30-8-2008
|
1-4-2008 15:00:37
Willen jullie persé dezelfde ring? Je kan ook elk een trouwring kiezen die je mooi vindt. uiteindelijk gaat het om het symbool...
|
|
Veerle
12-4-2008
|
1-4-2008 15:03:20
Dag Laura,
Mijn vriend en ik hadden hetzelfde probleem en hebben dit gewoon opgelost door ringen van verschillende "merken" te nemen. Mijn ring is mat en glanzend witgoud met een diamantje, die van hem is er één uit 2 verschillende soorten titanium. We vonden dat we allebei 100% tevreden moesten zijn want 't is uiteindelijk voor altijd dat je ze draagt, hé.
|
|
Laura
9-8-2009
|
1-4-2008 15:13:21
Ik had toch wel graag iets gehad dat bij elkaar past. Nemen jullie totaal verschillende ringen?
|
|
evy
1-3-2009
|
1-4-2008 15:15:34
Hier ook geen 'setje' hoor. Wij kozen elk een ring die we graag zagen. We kozen wel allebei voor geel en wit goud, maar een totaal andere stijl. Het gaat inderdaad om het symbool, maar je moet je ring natuurlijk ook graag zien. Dus ik zou zeggen: kies jij er eentje van Niessing en laat je vriend maar een stoere ring kiezen ;-)
Groetjes
|
|
Christel
5-7-2008
|
1-4-2008 15:19:00
Hebben ook totaal 2 verschillende stijlen gekozen: ik klassiek met steentjes, hij in titanium. Vind ook dat ieder gelukkig moet zijn met zijn ring....
Groetjes,
Christel
|
|
roggen
26-7-2008
|
1-4-2008 15:29:05
Hoi,
Wij hebben ook 2 verschillende ringen gekozen. Hij vondt de mannelijke ring niet mooi die bij de mijne paste, dus heeft hij een andere.
Je moet hem tenslotte voor de rest van je leven dragen, dus moet je hem mooi vinden ook.
Groetjes Els
|
|
Veerle
12-4-2008
|
1-4-2008 15:37:21
yep, en niemand van vrienden of familie heeft daar rare opmerkingen over gemaakt. Ze vonden dat we gelijk hadden.
|
|
Amber
9-8-2008
|
1-4-2008 15:45:51
Hoi Laura, Bij ons ook een probleem. Ik ben voor modern, hij voor klassiek. Die van Niessing vind ik ook prachtig, mijn ventje niet. Wij willen wel een "setje", dus we hebben voor Aurodesign gekozen. Klassiek genoeg voor hem en voor mij modern genoeg. En toch zijn het dezelfde ringen! xxx www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
|
|
Sandra
25-7-2008
|
1-4-2008 18:57:43
dan kies je toch gewoon verschillende ringen, dat wordt tegenwoordig meer gedaan dan een setje
|
|
Sarah
26-4-2008
|
1-4-2008 20:06:27
Hoi,
wij hebben onze ringen laten ontwerpen bij een juwelier. We hadden ook beiden ander idee over ring en hij heeft die twee ideëen samengebracht. Zo is het toch een setje geworden en zijn we beiden content! De prijs valt vré goed mee... daar hadden we wel chance mee.
|
|
Dafne
|
2-4-2008 0:27:12
hey, waar kun je de ringen van niessing kopen? Ik vind ze heel mooi maar heb ze nog nooit gevonden. Binnen welke prijsklasse liggen deze ringen?
|
|
Laura
9-8-2009
|
2-4-2008 8:23:14
Voor de ringen van Niessing kan je gewoon op de site kijken bij Store Finder. Ik ben in Hasselt gaan kijken. We zullen dan waarschijnlijk toch voor 2 verschillende ringen gaan, wel in hetzelfde materiaal. Je moet ze inderdaad de rest van je leven dragen. Bedankt allemaal voor de vele reacties!
Laura
|
|
Laura
9-8-2009
|
2-4-2008 8:25:05
Dafne,
Het zijn geen goedkope ringen hoor. Ik de prijs niet van allemaal gevraagd, maar ik denk dat ze beginnen van 600€, maar bv die met de diamant die je kan wegdraaien kost 1500€. De ringen zijn bij ons één van de weinige dingen waar we niet op het geld letten.
Succes met de zoektocht
|
|
Ine
16-8-2008
|
2-4-2008 11:06:07
Hey,
Ik wou eerst ook dezelfde ringen, misschien voor mij met steentjes. Maar het eerste probleem, ik wil wit goud, hij geel goud. Ik wou nog wit en geel, hij absoluut niet. Mooi is dat. Hij wou een hele simpele gewone ronde ring. Ik wou toch iets specialer. Omdat we niets vonden dat ons beiden aanstaat, hebben we er voor gekozen om allebei onze zin te doen. Ze passen langs geen kanten bij elkaar. Mij maakt het niet uit, ieder heeft zijn zin. Hij heeft een hele simpele geel gouden en ik een witgouden met veel steentjes.
Beter ieder zijn zin dan dat hij misschien zijn ring niet wilt dragen omdat hij hem niet mooi vindt.
|
|
Tina
16-8-2008
|
2-4-2008 22:45:52
Wij hebben uiteindelijk besloten onze ringen te laten ontwerpen. We hebben zelf voor oud goud gezord dat kan herwerkt worden, dat drukte meteen ook de prijs, want het goud staat heel hoog momenteel. Zo kan je perfect zeggen wat je wil en niet wil. Onze ontwerpen zijn prachtig; we waren onmiddellijk verkocht. De mannelijke ring is ook mijn versie zonder steentjes, maar helemaal niet vrouwelijk. Wij laten ze ontwerpen door Bram Timmermans in Tienen. Succes met jullie zoektocht! Tina 16/08/08
|
|
Nikki
7-7-2008
|
7-4-2008 13:51:12
hey, we wisten het ook allemaal niet, tot we maar besloten om zelf iets te ontwerpen, via een tip zijn we bij Rayjo (www.rayjo.be ) in Antwerpen terecht gekomen. Zij hebben ons ontwerpje bekeken en ons hierbij geholpen. Ze hebben zelfs machines waar ze uw ontwerpje in was laten afdrukken zodat je het kunt passen. echt fantastisch. Het feit dat je ontwerpje in was wordt gemaakt, geeft je het gevoel dat er nog niets definitiefs is en je nog kunt veranderen. grtjs en succes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|