Terug naar overzicht
Hey,Ik zal het draaiboek deze avond mailen.Het is vooral een gedetailleerd verloop van de dag met een aantal opmerking bij wie en watHet is wel nog niet helemaal af hé, ik heb nog wat tijd.groetjes Eline & Stijn05/09/2008
Zou je mij dit ook kunnen doorsturen? Ik zou het ook aan vrienden willen vragen en alle tips zijn meer dan welkom! Heel hard bedankt in ieder geval!!patriciavercruyssen@hotmail.com
wij zitten ook in hetzelfde schuitjekan je het ook eens naar mij doorsturen aub?het moeilijkste lijkt me de mensen in de kerk krijgen en de mis goed te laten beginnen...meeuw0601@hotmail.comalvast bedankt en nog veel succces
Hallo,Zouden wij ook een mailtje kunnen krijgen? Ook wij hebben een vriendin gevraagd, maar vinden het moeilijk om alles op een lijstje te zetten.sammy.annemie@gmail.comDankjewel!
Hoi!Je mag het eventueel ook eens naar mij doorsturen. Ik weet namelijk niet goed wat ik er allemaal in moet zetten en binnen 3 maanden is het zover dus ok moet wel opschieten.Bedankt!!crauwelstina@hotmail.comGroetjes,Tina
Wij wilden zelf ook een bevriend koppel vragen om voor ceremoniemeester te spelen. Maar ik dacht dat dit niet werd gedaan. Hoef me dus geen zorgen te maken?!Je mag tips doorsturen naar: marjoleinvannimmen@hotmail.com
Is dat wel te doen? of kan enkel een professionele dit goed? ik kan me niet zo goed voorstellen wat het eigenlijk allemaal inhoudt.. Anders ook graag een exemplaartje.. loesvanpoppel@hotmail.com. dank en succes iedereen!