Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videoclip op trouwfeest

  16-3-2005 9:04:23
Hey bruidjes, wij trouwen op 17 september. Graag had ik geweten of er nog mensen hebben gekozen voor het videoclip-concept waarbij beelden van de trouwdag tijdens de openingsdans worden afgespeeld? Wij zijn dus op zoek naar een goede professionele fotograaf/videograaf die werkt in Oost-Vlaanderen. Wij trouwen in Wetteren en het feest gaat door in Laarne. Ook een idee van de prijs misschien? Andere goede tips voor een onvergetelijk feest zijn altijd welkom. Waarmee hebben jullie de gasten ontroerd en verwonderd? Alvast bedankt, Jozefien

Jozefien
17-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 32 | Gelezen: 1104


Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik16-3-2005 10:06:43

Dag Jozefien!


Wat toevallig!
Wij kiezen net voor hetzelfde!!
Wij trouwen 9 september in Merelbeke! wij wonen in Massemen (tegen Wetteren)
Waar gaat je feest door??

Hebben jullie nog geen bedrijf gevonden die dat doet?? ik kan u anders een adres geven. Maar die doen enkel video he. Dus met de clip tijdens de openingsdans.

Wij zijn nog op zoek naar een fotograaf in Oost-Vlaanderen.


Laat maar iets weten

Groeten


Vanessa




Jozefien
17-9-2005
 Meld misbruik16-3-2005 10:27:46

Wij wonen in Wetteren en trouwen in het kasteel van Laarne. We hebben een bedrijf gevonden (Cinestudio) in Lier en daar hebbn we vanavond een afspraak. Ik vrees echter dat die héél duur zijn want de man die de clip maakt zei dat ze "uniek" in België waren en dat zegt al veel hé :) Ik wil het adres wel en ik ben ook volop aan het kijken voor een leuke fotograaf. Die Luc Nimmegeers die hier adverteert lijkt me misschien ook wel wat... Veel succes met de planning!!!



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik16-3-2005 10:46:45

Jozefien

Dat ze uniek zijn is alvast niet waar. Het bedrijf waar wij mee werken heeft Elite Music uit Oostende.

Er zijn natuurlijk verschillende formules, die het duurder maken of minder duur.
Het is natuurlijk niet goedkoop maar naar het schijnt zouden de genodigden en familie een onvergetelijk feest hebben.

Zeg? Trouw je dan in de kerk van Wetteren?
En het gemeentehuis? ze gaan die periode met de grote werken beginnen he.

Ik ben nog op zoek naar bruisdsschoenen. Ken jij een winkel in de buurt? Gianni Borretti?


Groetjes


Vanessa



Jozefien
17-9-2005
 Meld misbruik16-3-2005 10:58:52

Neen, wij kiezen voor het pittoreske kerkje van Laarne. Dan kunnen we zo door de dreef naar "ons" kasteel wandelen :)) Wij moeten idd jammergenoeg op het gemeentenheuis van Wetteren trouwen. Ik vind dat allesbehalve een romantisch plein, maar ja... Ik ben oorspronkelijk Gentse, dus het idee moet nog wat wennen. Over schoenen of kledij heb ik nog geen fauw idee want het is pas sinds zaterdag officieel bevestigd dat we 17 september trouwen. Het wordt dus nog stressen!!! Heb jij nog speciale leuke ideetjes of originele extraatjes om het nog onvergetelijker te maken?
Alvast bedankt voor de tips hé :) Wat vraagt die firma uit oostende? Aan welk budget denken jullie voor de hele trouw? Ik wil niet indiscreet zijn maar ik begin wel al een beetje te panikeren... Alles kost zo veel geld !!! Ja je ziet het, ik moet er nog wat inkomen hé ;)



Els
1-4-2006
 Meld misbruik16-3-2005 11:36:17

het bedrijf in Oostende vraagt 1750 euro, maar dan met alles erop en eraan... verrassingsclip voor ouders, clip tijdens de openingsdans, opnamen tijdens heel je trouwdag, en de dj voor op het feest die ook videoclips van liedjes toont...
wie ervaring heeft met elite-music mag het mij altijd laten weten!!



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik16-3-2005 11:56:45

Jozefien

Ik zit met hetzelfde probleem als u! wij wonen in Massemen, valt dus onder Wetteren, we moeten ook in het gemeentehuis van Wetteren trouwen. Inderdaad, dat plein heeft eigenlijk "NIETS".
We wouden dan ook niet in de kerk van Wetteren trouwen: te lomp en te groot. Daarom trouwen we in de kerk van Massemen zelf. Heeft toch meer charmes vinden we.

Tips kan ik niet veel meer geven maar ik kan wel zeggen als je met een bedrijf werkt zoals dat in Oostende: zal het onvergetelijk worden! en het is een serieuze kost maar ik hoop dat het de moeite waard zal zijn.

Dit is alvast een tip die ik je kan geven: probeer een budget te nemen waar dat in past?
Wij moeten ook wat meer besparen op andere dingen: wij gaan bv. geen 1500 euro geven aan een fotograaf. Aan zo een bedrag zit je vlug. Tenslotte volgt Elite Music je ook de hele dag en heb je uiteindelijk ook een videoreportage.

Wij hebben ons budget berekend en we komen toch op ongeveer 14.000 euro uit. We gaan wel proberen om op sommige dingen minder zot te doen.
Wij wonen bv. maar 5 minuten van de kerk, dus we gaan daar geen honderden euros aan ceremoniewagens geven.

Het lukt jullie wel!
Ik ben nog volop bezig met vanalles, dus als je vragen hebt.

Heb je al een bruidsjurk?


Groetjes


Vanessa



Jozefien
17-9-2005
 Meld misbruik16-3-2005 12:02:30

Dat is dan zonder fotoreportage en bedanktkaartjes waarschijnlijk. Ja sorry, maar zoals ik al zei, ik heb er geen flauw benul van :) Zo'n DJ met videoclip zegt me niets, ik wil niet dat de gasten tijdens ons trouwfeest naar een schermpje zitten staren. Dat doen de meesten al elke avond. Er moet gebabbeld, gedanst en gefeest worden. Enkel die clip tijdens de openingsdans spreekt me aan. Wat is die verrassingsclip voor de ouders? Elite Music heeft geen website zeker?
Alvast bedankt :)



Jozefien
17-9-2005
 Meld misbruik16-3-2005 12:15:07

Mja, wij dachten ook aan zo'n 15OOO euro. Voor de een is dat blijkbaar een mooi budget en anderen doen zo alsof ik daar gewoon niets voor zal gedaan krijgen. Ik denk dat we gewoon ons hart een beetje moeten volgen.
Neen, ik heb nog geen kleed maar morgenavond ga ik kijken naar een overstock van bruidsjurken?! Ik verwacht er niet veel van, maar wie weet ... Als ik m'n droomjurk vind voor een interessante prijs dan hebben we wat meer ademruimte voor andere zaken. Ik ga zaterdag ook eens naar Aphrodite in St-Niklaas, daar verkopen ze "Mathyro", en die jurken spreken me echt aan! vermoedelijk zal er wel een dik prijskaartje aanhangen. maar ja, zeg uiteindelijk trouw je maar 1 keer hé? Ik heb echt geen zin om elke euro 100 keer om te draaien en er zo alle plezier uit te wringen. We zien wel... M'n vriend wil ook een origineel pak, dus dat is ook een pak duurder dan huren natuurlijk. Maar het is voor hem ook een unieke gelegenheid dus ik begrijp wel dat hij er niet wil uitzien als de andere mannen die dag. En een jaquet is sowieso niet echt z'n stijl, hoewel ik dat wel romantisch vind, zo met die hoed enzo...
Ook voor schoenen ben ik wat bang. Amai ik heb al afschuwelijke trouwschoenen gezien!!! Pfff, echt zo van die orthopedische modelletjes! Nee bedankt...
En nu begint iedereen zowat z'n diensten aan te bieden, ge kent dat! Héél lief, maar ook verwarrend.
Het loopt wel los :)
Groetjes



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik16-3-2005 12:16:50

Dat was ook mijn eerste reactie: ik wil niet dat de mensen naar TV zitten te gapen.
Maar het is ook niet de hele avond dat er clips gedraaid worden natuurlijk.

We doen het voornamelijk voor de bedanking = verrassingsclip(het zijn geen kaartjes).
De clip wordt op voorhand opgenomen aan zee, en wordt de avond getoond.

Neen, ze hebben geen website. Maar als je wilt kan ik je tegen morgen de gegevens geven (adres, tel en fax)



Jozefien
17-9-2005
 Meld misbruik16-3-2005 12:35:15

Ja, die gegevens zouden wel tof zijn als je even tijd hebt. Zo'n bedankfilmpje is wel origineel natuurlijk! En uiteindelijk, wat doen mensen met zo'n bedankkaartje?!
Wel jammer dat er werken aan de agng zullen zijn in Wetteren in September :( Als het maar niet regent, dat we door het slijk moeten!
Wat ook tof is bij die andere firma (Cinestudio) is dat ze zo'n soort "man-bijt-hond" BOX installeren op het feest zodat alle vrienden en familie live kunnen vertellen wat ze van het feest vonden. Bij hen is het een totaalconcept hé, fotograaf en videoman. Ik ben benieuwd voor de prijzen want ik heb echt al héél lovende reacties gehoord.
Voor het vervoer weten we het eigenlijk ook nog niet. Mijn vriend ziet een witte cabrio oldtimer wel zitten, maar dan wel iets sprotiefs. Ik vind zo'n colonne chique auto's wel iest hebben, maar ja, we zien wel. Heb jij al een kleed? Wat voor iets is het geworden?
En ringen? Pfff, het is echt ongelofelijk wat er allemaal bijkomt hé?
Maar wel LEUK!



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik16-3-2005 12:47:35

Jozefien


Wij trouwen voor het gemeentehuis een week voor de "echte trouw". Ik draag mijn jurk nog niet dan, maar ik wil natuurlijk ook niet in het slijk gaan terten.

Zo een BOX is ook wel tof!! Daar zal je leuke herinneringen aan hebben.

'k heb het nog eens nagevraagd voor die firma in Oostende: voor het totaal pakket was het 1850 Euro (beursprijs), nu: 2000 Euro.
Ben eens benieuwd hoeveel die firma bij jullie gaat vragen. Laat het mij eens weten he.

Ja, ik ben 3 weken geleden om mijn jurk geweest. 'k ben naar Pierre Yves geweest in Aalst.
Het is er eentje van Linea Raffaelli. heel mooi!!
Waar ga jij kijken?
'k denk dat je dat binnenkort wel eens moet doen. Ze zeggen altijd: 6 maanden op voorhand om je jurk gaan. En bij ons zit de vakantieperiode er tussen he. Dus daar moet je ook rekening mee houden.

Waar gaan jullie kijken voor de ringen? Dat moeten wij ook nog doen.
Baele in Wetteren heeft wel mooie dingen, maar is zeker niet goedkoop. Mijn verlovingsring is een eigen ontwerp van mijn vriend, in wit goud (ik hou niet van geel goud). Hij is heel mooi!

Greetz

Vanessa



Jozefien
17-9-2005
 Meld misbruik16-3-2005 13:13:43

Jaja, ik weet het! Ik ga dit weekend eens kijken in St-Niklaas bij Aphrodite, en morgenavond naar een stockverkoop. Vooral de jurken van "Mthyro" spreken me héél erg aan! En de tijd begint inderdaad te dringen. Ik laat je zeker weten wat die firma in Lier vraagt voor het totale foto-video pakket.
Ik denk dat ik misschien ook eens langsga bij Pierre Yves. Wat gaat je vriend dragen?

Voor de ringen heb ik nog geen flauw idee... Wij gingen volgend weekend kijken voor een verlovingsring. Eigenlijk zou ik graag een mooi verlovingsring met steen willen en een eenvoudige trouwring. Zo hoort het toch hé?

Wij hebben zowel de burgelijke als de kerkelijke trouw op 1 dag gepland, allé voorlopig toch want we hebben nog geen concrete afspraak. Dat zullen we best ook zo snel mogelijk in orde brengen zeker? Of kan je alle dagen op het gemeentehuis trouwen. Wat heb je in orde moeten brengen voor de kerk en het gemeentehuis?

Ik hou je op de hoogte!

Verdere reacties omtrent de videoreportage zijn ook nog altijd welkom!!!



Jozefien
17-9-2005
 Meld misbruik16-3-2005 14:14:34

Ik bedacht net nog iets... Wat ik ook wel leuk zou vinden is een bedank-cd'tje. Als herinnering voor de gasten een cd'tje met de openingsdans en andere romantische liedjes vanop het feest.
Zouden we daar zelf aan beginnen? Héél leuk, maar wel veel werk waarschijnlijk...
Mijn vriend is muzikant dus de muzikale kant moet wel in orde zijn hé ;)



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik16-3-2005 14:20:06

Jozefien,


Moet je zeker eens doen: bij Pierre-Yves binnenspringen. Allez, binnenspringen. Als het voor een trouwkleed is ben je best dat je een afspraak maakt. Je Moet anders maar eens op hun website kijken: http://www.pierre-yves.be/


De kleren voor mijn vriend hebben we nog niet. Daar gaan we binnenkort wel eens voor kijken. Maar ik wil niet de cliché dingen: met heel den boel erbij, ondervestje en blablabla
ik wil een heel mooi kostuum dat hij daarna nog kan dragen.

Mijn verlovingsring is ook met een steentje, en de trouwring gaan we ook iets simpeler houden.
Maar niet zo een smal ringske, het mag iets breder zijn toch.
Vooral maken dat het uw goesting is, ge moet er tenslotte toch lang op kijken he.

Voor de kerk en het gemeentehuis: wij zijn naar het gemeentehuis om een aanvraag in te dienen. 'k zou er ook niet te lang meer met wachten maar dat is nu nog niet zo dringend hoor. De periode dat wij trouwen (september) was nog redelijk vrij. En de dag is voor het gemeentehuis geen probleem: er komt in het weekend wel 100 Euro bij.

De kerk: naar de pastoor bellen en een afspraak maken om ook een datum vast te leggen. Daarna zal een tweede gesprek volgen normaal gezien.

Voor het gemeentehuis moet wel wat in orde komen, 'k weet niet meer juist wat (wij moeten daar ook nog werk van maken)
en voor de kerk moet je bij de eerste afspraak weten zeggen waar je gedoopt bent.


Groetjes


Vanessa



Jozefien
17-9-2005
 Meld misbruik16-3-2005 14:28:51

Vanessa,

Ja, dat is dus eigenlijk wel een probleem...
Ik ben niet gedoopt :(
Nu hadden wij eigenlijk zo'n beetje gehoopt op een goedgezinde jonge pastoor die een dienst zou kunnen voorzien waar dat geen probleem geeft... Ik heb er tenslotte zelf niet voor gekozen om niet gedoopt te worden en m'n vriend is wel gelovig dus die wil echt wel een zegen van "hogerhand".
Misschien start ik er wel een toppic over... om te horen of er mensen nog ervaring mee hebben.
Da's wel een beetje jammer want ik wil niet dat dit een domper is...



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik16-3-2005 15:48:41

Jullie trouwen toch in de kerk van Laarne?
Kunnen jullie dat niet bespreken met die pastoor?
Volgens mij moet daar wel een mouw aan te passen zijn hoor.



Jozefien
17-9-2005
 Meld misbruik16-3-2005 16:32:09

Dat gaan we inderdaad zo snel mogelijk bespreken want ik wil daar geen stress rond...
Ik laat nog wel weten hoe het loopt.
Bedankt voor de reacties hé ;))



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik16-3-2005 16:41:34

Hey


Heb gezien dat je al veel reacties gekregen hebt op je vraag?
Ben content voor u! en het lukt wel hoor!

Trouwens... je bent niet alleen die het weesgegroetje niet kent hoor ;-)


Als je weet dat ik vooral voor de kerk trouw voor mijn toekomstige schoonouders...
(en voor het romantische dat er aan hangt)


Hou me op de hoogte he.


En tussen haakjes: (is uw vriend ook van de buurt? misschien ken ik hem)



Groetjes


vanessa



Kaat

 Meld misbruik16-3-2005 18:58:29

Hey Jozefien en Vannessa,
mag ik eens vragen welke dj jullie hebben?Wij hadden een beetje hetzelfde probleem en de onze heeft ons daarbij gehopen.Als dj hebben wij PARTYSOUND uit Wetteren en hij gaf ons het adres door van iemand die in Gent zit met een zaak.Misschien eens bij jullie dj luisteren als je die al hebt?
Succes met het zoeken...



Kaat

 Meld misbruik16-3-2005 18:58:38

Hey Jozefien en Vannessa,
mag ik eens vragen welke dj jullie hebben?Wij hadden een beetje hetzelfde probleem en de onze heeft ons daarbij gehopen.Als dj hebben wij PARTYSOUND uit Wetteren en hij gaf ons het adres door van iemand die in Gent zit met een zaak.Misschien eens bij jullie dj luisteren als je die al hebt?
Succes met het zoeken...



ilse
17-9-2005
 Meld misbruik17-3-2005 0:35:44

Dag Jozefien,

Ik weet niemand maar ik wou gewoon laten weten dat wij ook op 17 september trouwen in Merelbeke en dat ons feest doorgaat in overmere. Wij gaan dus niet zo ver van elkaar zitten dan! (denken er zelfs aan om onze foto's in laarne te nemen aan het kasteel daar, maar hebben nog niet geïnformeerd. Weet jij daar eventueel nog andere mooie locaties?)
groetjes, Ilse



Jozefien
17-9-2005
 Meld misbruik17-3-2005 15:26:28

Hey Ilse,
Neen het spijt me, ik weet eigenlijk ook geen mooie locaties in die buurt want ik ben afkomstig uit Mariakerke. Ik weet wel dat er veel mensen mooie foto's hebben laten maken in hetDesignmuseum in Gent. Proficiat trouwens! Romantische datum hé? Wij leerden elkaar 3 jaar gelden kennen op 18 september dus ... op onze huwelijksnacht vieren we ook ons 3-jarig samenzijn :))

Hey Kaat, bedankt voor de tip ivm met Partysound, misschien maak ik met hen wel eens een afspraak. Hebben jullie trouwens al allemaal een ceremoniemeester? Ik vind dat zo'n moeilijke beslissing.

Ook onze fotograaf ligt nog niet vast. We hadden gisteren een 1e gesprek met iemand maar 5500 euro voor een video en fotoreportage ging ons budget toch ietsje te boven!!! Wel jammer want het foto-concept was echt mooi. Neem maar eens een kijkje op www.cinestudio.be

Wij willen graag iets eigenzinnig met karakter, en dat hoeft niet per se stukken van mensen te kosten hoor... Maar soms is het moeilijk om iemand te vinden die precies het gevoel kan vatten dat jij in je foto's wil leggen hé.

Nu ja, we waren gewoon nogal ontgoocheld, ik vond het idee van de videoclip tijdens de openingsdans wel romantisch maar dan geef ik liever wat meer uit aan m'n kleed.

Ik ben ook wat zenuwachtig voor het kiezen van de DJ. Iedereen zeg tdat het feest daar echt mee staat of valt... Weet iemand echt een supertoffe DJ? Iemand die zowel jong als oud kan aan het dansen krijgen en de openingsdans niet verprutst ;)

Allé collega-bruidjes, nog werk genoeg nietwaar?
Groetjes,
Jozefien



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik17-3-2005 16:56:13

Dag Jozefien


5500 EURO! DAT IS CHANDALIG VEEL!!

Zeg waarom informeer je niet bij dat bedrijf in Oostende? Die zorgen ook voor de muziek tijdens het feest he.

Ook wij zijn nog op zoek naar een fotograaf.

Groetjes


Vanessa



Kaat

 Meld misbruik17-3-2005 18:59:27

ik was gisterren de naam vergeten te zeggen en dat was voor die video:dbpictures en hij is ook uit Gent.Zijn naam werd ons doorgegeven door partysound.Als je hem eens contacteerd moet je het maar eens zeggen.Wij deden dat ook en ik weet niet hoe het komt maar de prijs viel aardig mee.
Succes.



ilse
17-9-2005
 Meld misbruik17-3-2005 23:15:57

Dag jozefien,

Toeval! Wij zijn op 18 september precies 9 jaar samen! Wij vieren tijdens onze huwelijksnacht dus eigelijk ons 9 jaar samenzijn... Ik weet nog een fotograaf die mooie iets specialere foto's maakt uit Assebroek (Brugge) maar die zal bij ons rondlopen die dag! Wanneer komen jullie dan aan in het kasteel? Moesten we onze foto's daar nemen (tussen 2 en half 4), moeten we toch zorgen dat we niet in jullie weg lopen he! Veel succes met de viering. Onze dienst is ook buiten (is wel met een priester). De uitleg daarover heb ik een tijd geleden op het forum gezet.



Jozefien
17-9-2005
 Meld misbruik18-3-2005 8:45:07

Ja dat is echt wel toevallig! Blijkbaar worden gelijkgestemden ook wel naar de zelfde plaats toegetrokken ;)
Wij zijn nog volop op zoek naar een fotograaf en woensdag hebben we een afspraak met een DJ.

Kaat, bedankt voor de tip! Partysound was op de 17e al bezet maar ik denk dat we wel een goed alternatief gevonden hebben. Ik ga zeker eens bellen naar die DB Pictures maar misschien ken ik zelf ook nog wel iemand... Soms begin je zo te zoeken en te zoeken, en blijkt er iemand uit jouw dichte omgeving daar eigenlijk bezig te zijn! Pff, over door de bomen het bos niet meer zien gesproken :))

Zeg Ilse, hoe hebben jullie die locatie buiten vastgelegd want dat zegt me ook wel iets! Is dat bij jullie een echte priester of een rent-a-priest? Want voor dat laatste zijn wij niet echt te vinden.

Goh, ik denk dat wij onze foto's zullen laten maken na de kerk en voor de grote receptie zeker? De grote receptie begint om 4u dus dat kan idd wel een dubbele boeking worden :))
Heb je nog andere mooie locaties inde buurt gevonden? Wij moeten van Wetteren naar Laarne komen en hebben nog geen fotograaf, dus we rekenen er ook een beetje op dat die wel een aantal originele plekjes zal kennen. Wij zijn toch niet zo het "brugje-parkje-spring eens in de lucht" koppel :))

We vinden wel iets, trouwens als je zo straalt van geluk dan zijn alle foto's prachtig nietwaar?!

Groetjes



Sophie

 Meld misbruik18-3-2005 13:01:06

Hoi Jozefien,

Als eens gedacht qua fotograaf aan Jan Darthet?
En als DJ Bart De Graaf?

Groetjes,
Sophie



Kaat

 Meld misbruik18-3-2005 19:49:53

Goh,
Jozefien...dat is jammer voor je maar je zal wel een andere vinden hé.Helaas want echt,toen wij hem contacterden op de beurs ging de babbel al vlot en bij mijn nicht vorig jaar was het echt een wel mega-toffe verjaardagsfuif en mijn vriendin haar huwelijk was ook waanzinnig.
Toch veel succes in je zoektocht.
Groetjes...Kaat.



ilse
17-9-2005
 Meld misbruik18-3-2005 19:55:14

Hey,

De dienst is met een echte priester. Hij komt wel van Brugge (de parochie van mijn vriend) omdat deze wel openstaat voor wat alternatievere dingen. Het is een gebedsdienst (geen viering!) dwz er is geen communie, en we bepalen volledig zelf de muziek en de teksten. We moeten maar in juli met hem afspreken dus ben volop bezig zelf vanalles te zoeken.
Voor de fotolocaties zijn we nog druk aan het zoeken. Onze fotograaf is dus ook van Brugge en kent hier dus niets. We willen ook geen typische foto's (behalve de familiefoto's in het park van Merelbeke omdat dit het eenvoudigste was, dus hadden we eerst gedacht om ze in onze verbouwingen te trekken, maar die gaan al verder gevorderd zijn dan de afbraakwerken en dan is t ook nie zo leuk meer. Een ruîne zou ook leuk zijn, maar waar vind je dat in de buurt van overmere? We blijven zoeken dus!
x



Xandra
26-7-2006
 Meld misbruik18-3-2005 22:21:24

Hallo, wij hebben voor ons huwelijk een toffe fotograaf gevonden uit Lier. Het is niet het bedrijf dat hier al vermeld is geweest.
Zij doen wel enkel de fotoreportage en niet de videoreportage. Maar het was voor een zeer schappelijke prijs. We zijn naar hun werk gaan kijken en vonden het zeer mooi gedaan voor die prijs en waren dan ook direct verkocht.
Ga eens kijken op hun site http://huwelijk.efotostudio.net
Nog veel plezier met de voorbereidingen en geniet van de dag zelf!!!



Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik15-4-2005 2:17:43

wij trouwen op 3 september,en onze videoman gaat samen met ons een videoclip maken.Gratis.
Omdat hij vindt dat er te veeldieven rondlopen...
Via: www.videomanie.be
kan je deze mensen bereiken,
veel succes
Antoon



Evelyne

 Meld misbruik30-6-2005 20:51:15

vraag eens bij belmont productions. Hun cameraman is een vrouw, en garantie voor romantische beelden.
belmont@skynet.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Fotograaf nodig?
Inge Grossen in Vlaanderen, Brussel,...
Ik houd van spontaniteit, humor, echtheid en van kleurrijke mensen ! Deze in beeld brengen is mijn passie en talent. Als jullie hier ook van houden en toevallig ook nog van elkaar ... dan denk ik dat we samen een fantastische reportage kunnen maken ! Meer info
Kris Van Exel Photography Wedding photojournalism in Vlaanderen
Something Different Meer info
Huwelijksfotografie | Tom Van Langenhove Professionele huwelijksreportages tegen betaalbare prijzen. in Vlaanderen
Huwelijken fotografeer ik graag zoals ze zich afspelen, spontaan en echt. Vastgelegd op een professionele manier, met oog voor details en sfeer. Kijk zeker eens op mijn website voor recente reportages en prijzen. Meer info
 in Gent
Photo4You Leuke en originele reportages. Alle foto's worden bewerkt Geen verplaatsingskosten in gans Belgie in Merchtem
Stijlvolle reportages waarbij persoonlijke en originele aanpak mijn belangrijkste troef is Zomerpromotie !!!Bij het boeken van een reportage met album krijg je nu een verlovingsreportage gratis erbij Meer info
Collin Yves GCV Jarenlange ervaring als huwelijksfotograaf mét eigen fotostudio! in Mechelen-Vilvoorde-Leuven (Zemst)
Neem graag een kijkje op de website www.huwelijksfotograaf.nu Mogelijkheden van opmaak tot dans. Studio te Vilvoorde en fulltime fotograaf. Meer info
Wouter Colen artistieke en spontane huwelijksfoto's in Antwerpen
deze pagina wordt niet meer onderhouden, voor recent werk kan u terecht op www.woutercolen.com Voor boudoir: www.bohoboudoir.be Meer info
The Photobox Experience Let the experience last forever! in Ekeren
De perfecte tool op uw event (huwelijk, verjaardagsfeest, vrijgezellenfeest, bedrijfsfeest, receptie, ...) Leg met de Photobox het samenzijn met uw vrienden en familie vast voor altijd.... Meer info
Ans Volckaerts Fotografie Just say yes! in Booischot / Heist op den Berg
Ans Volckaerts fotografeert uw huwelijk op een spontane, professionele manier. Telkens weer met een unieke aanpak, bestaande uit 2 pakketen: silver shoot & golden shoot. Voor meer info of vragen geef me gerust een seintje: www.ansvolckaerts.be Meer info
Utika Photography Foto's met passie in Herenthout
♥♥ Gaan jullie trouwen? Nog op zoek naar een fotografe voor een sprankelende en verrassende bruidsreportage? ♥Met veel passie en enthousiasme leg ik graag de mooiste dag van jullie leven tot in de fijnste details vast! Contacteer mij voor meer info! Meer info
Beeldzoeker Jullie persoonlijke fotojournalist in Turnhout
Ik ben een echte 'Beeldzoeker' en dat mag je letterlijk nemen. Ik registreer in de grootste stilte jullie mooiste momenten en word daarbij 'onzichtbaar'. Resultaat: authentieke foto's met levensechte emoties. Jullie trouwdag, zoals hij echt is! Meer info
M-pictures Uw fotograaf voor alle evenementen ! in beerse (en in heel Vlaanderen)
Uw fotograaf voor alle evenementen! Trouw-communie-doop Fotoshoots familie-dieren-auto's Sportevenementen-bedrijfsfeesten U ontvangt altijd alle foto's in hoge resolutie op dvd, zonder logo of watermerk. groetjes, Marc info@m-pictures.be Meer info
Fabrik Fotografik foto-grafisch-creatief in Hove
Tomas Digneffe 0478/80.34.54 Voor fotografie (huwelijk-portret-baby / event,corporate) Maar ook voor grafisch werk kan je bij mij terecht. Samen overleggen we wat jullie graag willen. Dus zowel voor fotografie als grafisch werk vraag ik wat de klant wilt. Meer info
PINEIZE Huwelijksfotografie in Kessel
Bij mij kan u terecht voor uw huwelijksreportages. Bekijk gerust de website en contacteer me indien u nog vragen zou hebben. Ik kijk uit naar onze samenwerking! Meer info
stevengoovaerts.be on location photographer – weddings | engagements | love | life in Mortsel
Wij maken foto's die uw verhaal vertellen... Meer info
Stef Boey Fotografie Uw Foto's , onze Passie ! in Mechelen
Professioneel huwelijksfotograaf en docent fotografie Syntra, gepassioneerd door fotografie, spontaan, weet mensen snel op hun gemak te laten voelen, flexibel, veelgehoord compliment: mensen herbeleven hun huwelijk dankzij onze foto's. Prijzen op maat. Meer info
Fotografie Schnabel Portret- en huwelijksfotografie in Willebroek
Portret- en Huwelijksfotograaf uit Willebroek. Jullie huwelijk documenteren en een album ontwerpen? Ik bespreek graag de mogelijkheden zodat jullie je trouwdag elke keer opnieuw mogen herbeleven met een glimlach. Meer info
iFix Creations Fotografie voor al je mooie momenten ! in Brecht
Stappen jullie binnenkort in het huwelijk? Ben je op zoek naar een spontane fotograaf om jullie mooiste dag vast te leggen? Dan is iFix Creations iets voor jou! Bekijk het iFix Creations Portfolio om enkele leuke ideeën op te doen. Meer info
             HUWELIJKSFOTOGRAAF   MAREC Mini huwelijksalbum Kado bij boeking 2021 "A Picture tells more than a thousand words " in Baal 0479/46-20-16 fotograaf.marec@gmail.com
Nu bij boeking voor 2021 gratis mini huwelijksalbum kado! Ik bied 2 professionele huwelijkspakketten aan of eigen samenstelling formule , tegen zeer betaalbare & scherpe prijzen ! www.huwelijksfotograafmarec.be Professionele Huwelijksreportage's Meer info
Indra Laenens In een gezellig, spontaan en ontspannen kader maken we er samen een unieke reportage van! in heel belgië
Ik ben een gediplomeerd fotograaf, gespecialiseerd in huwelijken. Ik vereeuwig mooie spontane momenten. Jullie dag is mijn inspiratiebron. Naast een album, lever ik steeds al beelden op DVD. Meer info
Stijn Willems Photography Uw fotograaf met een oog voor retro, modern en romantiek! in Aarschot
Je huwelijk is een unieke en geweldige dag! Als fotograaf is het een eer om deze dag vast te leggen met oog voor een vleugje modern, retro ,romantiek en heel veel plezier! Meer info
Cedric Alexandre Photography "When now becomes Forever" in Hoegaarden (GRATIS verplaatsing in gans België)
Cedric Alexandre Photography staat garant voor kwaliteit en dit aan competitieve prijzen. Gratis verplaatsing over gans België! Bezoek onze website en ontdek onze pakketten. Wij maken van uw unieke dag een magisch moment! Meer info
FZ PRO Het beste huwelijksfeest tegen de beste prijzen! in Hasselt
-Weddingplanner -Videografie -Fotografie -Geluidsinstallatie -Lichtinstallatie Meer info
EMOFRAGMA WONDERBOX WEDDINGS in Kermt
Omdat we niet alleen magische settings bedenken,maar ook magie creëren,beginnen we elke keer weer met luisteren.Onze crew vermengt creativiteit met organisatorisch talent om elke Wonderbox a-typisch te maken,gestructureerd en met respect voor elke detail. Meer info
Huwelijksfotografen Michel en PDH65 Uw droom, ons project! in Zonhoven
Michel en PDH65 zijn 2 fotografen die de handen in mekaar hebben geslagen. Zij zorgen ervoor dat jullie mooiste dag voorzien wordt van prachtige foto’s. Jullie kunnen rekenen op jarenlange ervaring. Meer info
Bart Bosmans Fotografie 2 mensen op naar het oneindige geluk in de liefde! in Herk-de-Stad
De pure waarheid. De klanten die ik fotografeer zeggen vaak, dat ze de ware hun, in de foto’s terug zien, wat uiteindelijk het beste compliment is wat je kan krijgen. Ik hou van naturel licht en vind de leuke tijd met de klant belangrijker de het werk zel Meer info
Tomislav Kovacicek Photography Premium wedding photography in Bilzen
Premium wedding photography by Tomislav Kovacicek, Croatian photographer based in Bilzen, Limburg, Belgium Meer info
DJL-photo We capture your memories for life in Engelmanshoven
Both passionate about photography, we love to capture and eternalize your most beautiful lifetime Memories. As both of us are as well social as helpful we will help you enjoy your memories 4-ever. John en Daisy Meer info
Stefan Van Pamel - Fotografie Oog voor kwaliteit én details ! in Brugge & België
Een ontspannen huwelijksdag is een aangename dag, geen eindeloos poseer-gebeuren. Een spontaan beeldverhaal met een knipoog naar traditionele fotografie. Meer info
Fotoboks DE Photo Booth voor op uw feest! in brugge
Creëer unieke herinneringen met een Fotoboks fotostrookje in uw gastenboek! Meer info
MaDeWeddingPhotography MaDeWeddingPhotography, De juiste keuze voor jullie mooiste dag ! in Veldegem
Als fotograaf van huwelijksfotografie leg ik graag jullie mooie dag vast op beeld. Een unieke shoot met wondermooie bewerkingen en spontane foto's tijdens jullie ja-woord nemen we er graag allemaal bij. Contacteer ons vrijblijvend voor een gesprek! Meer info
Nick Decombel Fotografie JULLIE dag op een frisse, spontane & moderne manier in beeld gebracht. in Oostende
Nick Decombel Fotografie = FUN EMOTIES ECHT NATUURLIJK DETAILS = http://www.nickdecombel.be Meer info
FOTO WILLEM Kwaliteit hoeft niet altijd duur te zijn ! in OOSTENDE en gans vlaanderen
De mooiste dag van uw leven ! Graag wil ik dit op een spontane manier vastleggen, kleur of zwart-wit, iets om je leven lang van te genieten. Of wie wil niet eens een reeks foto's waar je zelf in de belangstelling staat ? Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
DVfoto Kwalitatieve fotografie aan een correcte prijs in Kuurne - actief in gans Vlaanderen
Een huwelijk is een unieke belevenis waarbij het belangrijk is om ook een schitterend aandenken te hebben. Daarom realiseren we onze reportages met 2 fotografen Meer info
FREDERIC VANWALLEGHEM HUWELIJKSFOTOGRAFIE *** Professionele & spontane huwelijksreportages - Gespecialiseerd in Leica fotografie, portret en documentaire in heel België
Full-time gediplomeerd kunstfotograaf gespecialiseerd in huwelijksfotografie, documentaire, reportage en portret. marriageweddingphotography.com Meer info
Fotoaanhuis Lincy & Dirk Originele en betaalbare huwelijksfotografie in heel Vlaanderen in Waregem
Bridal Boudoir fotografie - Originele verlovingshoots - save the date - Unieke huwelijksfotografie - Trash that dress? als het net iets anders mag zijn kijk dan zeker eens op onze website - groeten Lincy & Dirk Fotoaanhuis Meer info
Christ Vilez Ervaren én budgetvriendelijke huwelijksfotograaf... van voorbereidingen thuis tot einde recepties... alles op USB of DVD! in Ardooie & gans Vlaanderen!
Op zoek naar een ervaren en betaalbare huwelijksfotograaf, waarbij je alle foto's krijgt in hoge resolutie, groot formaat? Zo beschik je achteraf over alle mogelijkheden om zelf foto's, foto's op doek, albums via onlineservices te bestellen... Kom binnen! Meer info
Britt Vangenechten in Gent
http://www.brittvangenechtenfotografie.be Meer info
ptr.pictures in gentbrugge
Sarahshoot in Melle
Ik ga er 100% voor om jullie dag fantastisch vast te leggen. Na 15 jaar ervaring kunnen jullie me dan ook volledig vertrouwen. Mail of bel me gerust voor meer info. Liefs, Sarah Meer info
De Sutter Photography De huwelijksfotograaf. in Uitbergen
Hallo, graag stel ik mezelf voor. Ik ben Tom De Sutter uit Uitbergen. Noem mij gerust een fotografiefreak avant la lettre. Mijn grootste troeven zijn originaliteit, budgetvriendelijk, dienstverlening en op maat en met gespecialiseerd in huwelijken. Meer info
mémoires Het is feest en daar horen foto's bij! in In heel vlaanderen!
Liefde voor fotografie... Passie voor het leven... Gebundeld in een beeld! For the rest of the story, please visit my portfolio! www.Liesduerinck.be Volg me op facebook : Lies Duerinck Photography ! Meer info
Nancy Maes Photography in Bottelare/Merelbeke
Photography Maes Nancy/matimba.be Meer info
fotografie jurgen van de putte Lifestyle fotografie in Gavere
Reportage van 's morgens tot receptie voor 695 euro. Alle foto's digitaal in hoge resolutie. Meer info