Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukwerk AVA

  11-3-2005 12:10:51
Hallo. Ik ben bij AVA langsgeweest en heb eens al het papier gekocht dat ik zou nodig hebben om 1 uitnodiging zelf te maken. 2,17 Euro. Daar ik dit nogal redelijk veel geld vind om een uitnodiging zelf te maken dacht ik, als ik ze nu laat drukken zal het waarschijnlijk ongeveer op dezelfde prijs aankomen en dan hoef ik me er zelf niet in op te jagen of zorgen te maken. Kan je trouwens ook de uitnodigingen laten drukken bij AVA aangezien ze dit met geboortekaartjes ook doen. Iemand ervaring? En wat is de prijs ongeveer?

Groetjes
An

An
22-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 3441


cindy
10-6-2006
 Meld misbruik11-3-2005 12:16:05

Hoi An.
Ho ja das wel duur he voor 1 blaadje.Is dat gewoon 1 blad papier.2.75
Amai zeg ik wou daar ook men papier gaan halen.

Maar ik kan u niet helpen kwa prijs.
Maar weet wel dat de ava ook drukwerk doet voor een huwelijk.

groetjes cindy 10.06.2006



An
22-7-2005
 Meld misbruik11-3-2005 12:18:11

Hallo Cindy, wat ik gekocht heb is een omslag 15x15 cm, een dubbele kaart voor erin, dan een kaartje om op de voorkant van de dubbele te plakken in een andere kleur+ een klein kaartje om de mensen uit te nodigen op de receptie of avondfeest. Gevolg 2,17 euro.



cindy
10-6-2006
 Meld misbruik11-3-2005 12:20:12

An
Dan denk ik niet dat het zo duur is zenne.
Maar kan je u kaarten zelf niet bedrukken via de pc.

Maar ik denk dat het druk werk bij ava ongeveer 1.50 is



Tanja
23-7-2005
 Meld misbruik11-3-2005 12:31:09

Hoi An,
Ben ook mijn papier en envelopen + kleine kaartjes bij AvA gaan kopen en ik was toch zoveel niet zoveel kwijt hoor,ik was alles bij elkaar €1,37

Groetjes Tanja



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik11-3-2005 15:37:23

Ik heb ook bij Ava gezien dat ze vele verschillende soorten papier hadden, waar een groot prijsverschil in zat onderling. Per uitnodiging kom ik aan € 1,18 voor de envelop, dubbele kaart en kalkpapier. Maar als jij aan € 2,17 komt en je vindt het heel mooi, dan zou ik dat toch doen hoor. Een zelf gemaakte uitnodiging is zoveel persoonlijker.

Groetjes



sandy
16-7-2005
 Meld misbruik12-3-2005 10:20:16

ook wij waren eerst van plan zelf onze uitnodigingen te maken. Maar uitendelijk hebben wij het beiden zo druk en om alla rompslomp van het zelf ontwerpen en drukken niet te hebben, zijn we toch maar bij een drukker langsgegaan om te kijken wat zij allemaal hebben ( hun boeken ) Wij vonden daar een uitnodiging zo mooi dat we ze onmiddellijk besteld hebben.
Nu komen we aan 1,67 euro per uitnodiging + klein kaartje + enveloppe met daar dan nog eens de prijs van het drukken bij zo'n 75 euro.
Zelf zijn we hier heel blij mee, nu moeten we zelf niet meer lopen denken en ontwerpenen ook niet drukken ( inkt kost ook veel he )

nog veel succes
groetjes
sandy
16/07/05



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik12-3-2005 19:41:44

Wij wouden het ook eerst zelf doen, maar uiteindelijk hebben we een drukker gevonden waar alles samen iets meer dan 300 euro kost e och, voor die prijs kan je het toch zelf niet, denk ik. Ben nu blij dat we het zo gedaan hebben, want iedereen geeft er ons complimentjes over :-)

Groetjes,
Ingrid



Katrien

 Meld misbruik14-3-2005 21:25:19

Hoi an,
was hetzelfde van zinnens zoals jij maar na navraag bij getrouwde vriendinnen schijnt het nogal veel werk (en misérie qua schikking) met zich mee te brengen.
Wij hebben bij de drukker een modern ontwerp gekozen voor 0,88 € (zonder envelop).
dus qua prijs valt dit heel goed mee en het zijn juist dezelfde kaarten als bij de Ava (weet het omdat ik reeds een was gaan piepen.
Misschien toch eens informeren bij een drukker..
Gr. K.



Wendy
8-5-2009
 Meld misbruik15-3-2009 10:19:33

Hallo,
Wij hebben voor ons drukwerk ook gaan kijken bij AVA papierwaren en ze hebben daar hele mooie modellen, naar ieders smaak: romantisch, grappig, modern. En heel schappelijk in prijzen. Voor bvb.100 stuks van de kaarten, met drukwerk en omslagen ongeveer 150 euro. Hangt er natuurlijk ook vanaf welk type van kaart je neemt, kan het wel een beetje verschil geven. Is dus heel goed prijs-kwaliteit.
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info