Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst op uitnodiging viering

  17-3-2008 21:47:41
Hallo,

wij vinden het belangrijk dat de mensen naar onze viering komen. Dit is voor ons het belangrijkste moment van de dag. We weten alleen niet hoe we dit moeten verwoorden op onze uitnodiging. Iemand tips?

groetjes,
Siska
05/07/08

Siska
5-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1344


valentine
27-6-2008
 Meld misbruik18-3-2008 10:27:07

Hallo

Wij hebben zoiets van:

Valentine en Mathieu geven elkaar hun ja-woord!

Het burgerijk huwelijk gaat door om 14u in het gemeentehuis van Beernem.

De kerkelijke viering, waartoe u heel vriendelijk wordt uitgenodigd, vindt plaats om 15 ...

Daarnaast kunt ge mensen ook altijd een beetje hints geven als ge over uw huwelijk spreekt ;)

Groetjes
www.mathieu-valentine.bruiloftsite.nl



Jill
9-8-2008
 Meld misbruik18-3-2008 10:40:36

Hey Siska,

ik begrijp je... Ik zou ook het liefste van al veel mensen in de kerk hebben, omdat ik dat toch ook wel het belangrijkste moment van de dag vind.
Hoe we dit gaan oplossen, dat weet ik ook nog niet.
Vrienden van ons hadden het heel slim aangepakt... Zij deden enkel een namiddagreceptie en hadden op de uitnodiging enkel vermeld waar de viering doorging en dat ze vandaaruit naar de receptielocatie zouden vertrekken... iedereen die naar het feest wou komen, moest dus naar de viering komen... ah ja, anders wisten ze niet waar het was.
Vond het wel plezant, maar weet helemaalni meer hoe die da geformuleerd hadden...



Nathalie
6-6-2008
 Meld misbruik18-3-2008 14:00:19

Wij trouwen enkel voor het stadhuis en hebben op de uitnodigingen vermeld dat we hen op het avondfeest graag OPNIEUW welkom heten.



kim
20-6-2008
 Meld misbruik18-3-2008 16:57:35

wij hadden dit erop gezet:
Jeroen en Kim
nodigen u, samen met hun ouders, graag uit op de huwelijksviering die doorgaat...
en daarna kwam de receptie en/of het avondfeest.



Lore
5-7-2008
 Meld misbruik19-3-2008 18:09:43

Hey Siska,

We hebben: We trouwen op [datum] om [uur] in Kerk [naam] te [plaats]. We zouden het fijn vinden als u aanwezig kan zijn.

Groetjes,

lore


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info