Terug naar overzicht
Ik moet pas in juli maar lingerie denk ik, schoenen zeker want ze moeten het van juiste hoogte afspelden.Ik ga ook met blote schouders in de kerk hoor, onze pastoor is niet zoo conservatief.Persoonlijk vind ik een stola geldverspilling. De bruiden die ik ermee zag, liepen er wat geforceerd mee en na een paar uur vloog het aan de kant.groetjes!
Ik moest voor mijn eerste pasbeurt (in mei) zowel mijn schoenen als mijn lingerie meehebben.Ik heb gekozen voor een stola omdat het op de huwelijksdag misschien wat fris is en ik ook voor een kleedje met open schouders heb gekozen.Sandra08/08/08
Hey,Ik ben vorig jaar in augustus getrouwd. Voor het passen van de jurk moest ik de lingerie hebben en de schoenen. Ik had ook een open jurk en heb wel gekozen voor een soort stola. Heb die niet de hele dag aangehad maar was er toch blij mee. Heb er leuke effecten mee kunnen maken op de trouwfoto's.Groetjes, Angelique
Pietzak :-) Ik heb gisteren gebeld en mijn kleedje is nog niet binnen.... Volgende week nog eens proberen. Ik heb mijn lingerie al gekocht, en dacht toch ook dat ik mijn schoenen moet gevonden hebben tegen mijn eerste pasbeurt. Dus van zodra ik mijn afspraak heb ga ik op schoenenjacht. En als ik er zo geen vind in de winkels, dan hebben ze er ginder ook nog wel hoor... maar die zijn misschien heel wat duurder??? Groetjes, Wendy14/08/2008