Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe regelen?

16-3-2008 13:12:22
Hallo,

wij trouwen op 9 augustus en alles krijgt stilaan vorm.
Nu maak ik me enkel volgende bedenking... Al onze familie die de hele dag bij ons blijft zal 's ochtends aan de feestzaal worden opgehaald met de bus en gaat dan samen de bruidegom ophalen en komen mij dan ophalen bij mijn ouders.
Van daaruit vertrekken we dan naar het gemeentehuis en de kerk.
Ik wil echter dat mijn ventje en zijn mama binnengaan als iedereen al zit in de kerk en als hij dan binnen is, dat dan pas ik en mijn pa binnengaan...
Maar ik ben nu bang dat doordat we met een bus gaan iedereen zo maar wat doet en in het rond loopt.
We zijn geen voorstander van een ceremoniemeester, maar hoe kan ik dit nu regelen zonder dat ik daar zelf moet staan roepen dat iedereen naar binnen moet ;-)

pfff, er komt toch nogal wat bij kijken hé, bij zo'n trouw!!! heb dat wel wat onderschat moet ik bekennen...

groetjes,
Jill

Jill
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 382

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik16-3-2008 13:51:20

Hey jill,komt idd heel wa bij kijken ja,had ik ook nie verwacht.
Wat jou vraag betreft,ik heb dit opgelost met m'n getuige,zij zorgt ervoor dat iedereen tijdig naar binnen gaat,ze wou dit met plezier doen.
Wij hebben ook geen ceremoniemeester,maar zo is het wel fijn opgelost.
grtz sarah
18/07/2008

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik16-3-2008 18:06:31

hey jill,wij hebben ook geen ceremonie meester. Daarom heb ik aan mijn getuige daar hulp voor gevraagd,ze wil met alle plezier ervoor zorgen dat iedereen op tijd binnen is. Waar ne getuige al nie goeed voor is hé.
De voorbereiding is ook meer werk dan ik dacht,maarja,als je ziet wat je die dag graag zou hebben,dan heeft da wa werk en tijd nodig hé.
Maar ik geniet er volop van!
grtz sarah

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik16-3-2008 19:47:24

Geef hen gewoon vooraf een blad met de dagplanning. Dan kan je daar alle uren op zetten en ook een antal praktische punten zoals de manier om de kerk binnen te gaan.

Tamara

Meld misbruik16-3-2008 20:28:35

Hoe gaan jullie eigenlijk op het gemeentehuis naar binnen? Gezien wij niet voor de kerk trouwen dacht ik er toch aan om met papa als laatste binnen te komen. Maar hoe moet dat dan met de rest? Welke volgorde en wie met wie?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...