Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging met foto

  6-3-2005 22:35:58
Kan iemand mij tips of voorbeelden sturen. Wij zouden graag zelf onze uitnodigingen maken met vooraan een foto van ons dochtertje (2j) "mama en papa" trouwen.
Ik weet echter niet hoe ik dit moet beginnen printen (formaat, dikte van papier,...)
Hartelijk dank !

Tania De Cuyper
Notestraat 39
1742 Ternat
0477/90.41.32
tania.de.cuyper@pietercil.com

Tania
1-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1695


Katrien
22-4-2006
 Meld misbruik7-3-2005 13:12:06

Hey,


werk best met programma Publisher. alles is daarbij mogelijk en voor de keuze van papier: zorg dat je kan experimenteren met verschillende soorten voor je begint aan de effectieve druk of zoek je inspiratie in boeken met voorbeelddrukwerk!!!

grtz,


Katrien



katrien
11-6-2005
 Meld misbruik7-3-2005 14:14:36

Hallo Tanje,
Wij trouwen op 11 juni en hebben een zoontje 18maand. Hebben de uitnodiging bij de drukker laten maken prijs: 250euro. Met zoontje op voorkant al denkend aan mama en papa. Zoontje kondigt trouw aan. Als je wil stuur ik je een uitnodiging.
Groetjes Katrien



Nathalie
8-7-2006
 Meld misbruik7-3-2005 16:24:08

Aan Katrien:
Wij denken er ook over om ons zoontje ons huwelijk te laten aankondigen, met een foto van hem op de voorkant van de uitnodiging...
Heb al enkele leuke tekstjes gevonden om ons huwelijk op deze manier aan te kondigen, heb jij misschien nog leuke ideetjes gevonden?



katrien
11-6-2005
 Meld misbruik8-3-2005 8:15:58

Aan Nathalie:

Als je wil kan ik je een uitnodiging opsturen dan zie je hoe wij het gedaan hebben.

Groetjes Katrien



Tania
1-7-2005
 Meld misbruik8-3-2005 21:05:36

Katrien, ik ontvang heel graag een uitnodiging van je als voorbeeld. Kan op bovenstaand adres of via email. Onkosten worden vergoed !

Bij ons is het ook ons dochtertje van 2 jaar die de aankondiging zal doen. Vooraan gaan we werken met een foto. Op die foto staat ons dochtertje in een lang wit kleed met een lange sluier die gemaakt is van gordijnenstof met kant. Zij zal ook een mini bruidsboeketje dragen. Daarboven staat "mama en papa trouwen !" en onder de foto staat de datum "vrijdag 1 juli 2005".

Aan alle mensen bedankt voor de tips en adviezen.
Ze zijn nog steeds welkom !



Tania
1-7-2005
 Meld misbruik20-3-2005 8:55:58

Katrien,
jouw uitnodiging is PRACHTIG?

Wat moet ik je voor de verzending?



katrien
11-6-2005
 Meld misbruik6-4-2005 8:52:41

Hallo Tanja
Ben blij dat je het een leuke uitnodiging vindt. Voor de verzending moet je niks betalen. Met plezier opgestuurd. Ben je er al uitgeraakt hoe uw uitnodiging zal zijn?
Groetjes Katrien



Tania
1-7-2005
 Meld misbruik6-4-2005 20:53:54

Het concept, de tekst en de foto is klaar, nu moet ik het allemaal nog gedrukt krijgen.
Ik denk dat ik maar gewoon een A4 formaat zal nemen, om het makkelijk te houden, maar dan heb ik wel veel verlies aan papier. Goedkoper zal het niet uitkomen, maar ik vind die foto van onze dochter zo persoonlijk dat ik niet meer van het idee wil afstappen.
Ik heb dus wel nog even werk met printen en knippen en plakken. De uitnodigingen moeten wel tegen eind deze maand af zijn want wij trouwen 1 juli !!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info