Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Diadeem met steentjes of...

13-3-2008 21:06:41
Hoi!

Ik had een tijdje geleden "gemeld" dat mijn kapper geen krullen wilde leggen omdat het teveel werk is. Iedereen dacht hetzelfde als ik: andere kapper zoeken dus... En ik heb (makkelijk) een kapper gevonden die het wél ziet zitten om krullen in mijn haar te draaien...

Maar nu weer een ander probleem. Ik wil een diadeem in mijn haar. Een soort tiara maar dan niet rechtstaand dus. Nu heb ik twee vragen:

1) waar vind je overal diadeems? Ik heb al enkele huwelijkszaken bezocht en vond nergens mijn gading... Heb ook gekeken bij trouwshop en dressed by jill... Hebben jullie nog andere winkels (W-Vl) of websites?

2) Ik heb vier lintjes die voorheen aan mijn jurk hingen maar ik wil strapless dus nu heb ik die over. Ik vraag me af of het mogelijk zou zijn om daar een diadeem van te maken... Iemand ooit geprobeerd? Ik heb geen flauw idee hoe ik er zou moeten aan beginnen... Dus alle tips zijn welkom!

5-7-8 :-)

Kim
7-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 734

Beadbeauties

Meld misbruik13-3-2008 23:09:01

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik14-3-2008 7:12:05

hallo
misschien eens kijken bij swarovski

gr
20/06/08

Tilly
23-8-2008
 Meld misbruik14-3-2008 13:09:44

Dressed by Jill is SUPER
heb ik zelf "iets" vandaan

groetjes

Kelley
20-9-2008
 Meld misbruik14-3-2008 17:40:49

Op volgende website kun je ook terecht:
http://www.haircomesthebride.com

Veel succes en je vindt er vast wel eentje dat je stralend staat.

de vree
16-8-2008
 Meld misbruik1-4-2008 9:18:23

hey,
ik weet niet waar je juist woont,
ik woon in antwerpen, ik ben gewoon in de turkenbuurt gegaan, daar heb je kei veel verschillende accesoires en zeker diadeems voor 15euro, heb er zelf ook één gekocht daar, heel mooi en echt niet duur!
Groetjes
lotje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...