Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Menu twijfels

  13-3-2008 8:52:43
Dag bruidjes en bruidegommen to be,

we moeten het menu voor onze feest vastleggen, maar kunnen nogal moeilijk beslissen. Daarom dat ik graag jullie mening eens gehad had. Ofwel kiezen we voor een volledige menu:
een klein koud voorgerechtje (degustatiebordje), dan een soepje, warm voorgerecht, hoofdgerecht en dan dessert. Maar ik heb een beetje schrik dat het een beetje teveel is en dat de mensen geen honger meer gaan hebben bij het hoofdgerecht of dessertenbuffet. Ofwel laten we een gerecht vallen, maar welk laten we dan weg? t Zijn allemaal gerechten die we beiden graag eten. Wat doen jullie?

Groetjes


T

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 313


Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik13-3-2008 8:57:53

Hey,

Wij hebben het volgende:
- Aperitief met hapjes
- Soep
- Warm voorgerecht
- Sorbet
- Warm hoofdgerecht
- Dessert
- Koffie & versnaperingen

Groetjes, katrien



Karen
13-9-2008
 Meld misbruik13-3-2008 8:59:46

Hey T,

Je kan het op verschillende manieren oplossen, denk ik.
Ofwel neem je een gerecht weg. Wij hebben maar één voorgerecht (een warm), met daarna de soep en dan het hoofdgerecht. En dan natuurlijk het dessertenbuffet.
Je kan ook veel tijd laten tussen de verschillende gangen, zodat het eten al wat gezakt is tegen dat het dessert begint. Maar dan zit je wel heel lang aan tafel, natuurlijk.
Ofwel neem je kleinere porties, waardoor de mensen toch nog genoeg gegeten hebben, maar ze toch nog een dessert kunnen eten.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Nog veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes,
Karen
13/9/2008



CHANTAL
26-9-2008
 Meld misbruik13-3-2008 9:45:57

hey,
wij lossen het anders op.
we geven een grotere receptie met een oesterbar,visstandje twee andere warme hapjes en drie kleine soorten soepjes.
dan een warm voorgerecht ,sorbet,hoofdgerecht en dessertbuffet met koffie.
groetjes chantal



annick
19-9-2008
 Meld misbruik13-3-2008 9:57:28

Chantal,

Doe jij je trouwfeest in Hof Ten Bosse?

Annick



Kaat
22-3-2008
 Meld misbruik13-3-2008 10:15:22

Misschien moet je ipv dat eerste degustatiebordje gewoon hapjes doen, dan kunnen de mensen zelf kiezen hoeveel ze nemen (ze weten wel wat ze aankunnen). In plaats van dat warm voorgerecht kan je ook een koud voorgerecht nemen (wij hebben een carpaccio van tonijn). Dat is lichter.

Veel succes!



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik13-3-2008 11:59:03

Normaal is het toch zo dat men de porties aanpast aan het aantal gangen? In onze zaal was het toch zo dat ze meer hoofdgerecht voorzagen als je maar een voorgerecht nam dan als je wel een voorgerecht zou nemen. Dus misschien moet je dit eens voorleggen aan de mensen van de zaal, zij hebben daar toch ervaring mee?
Groetjes



Amber
9-8-2008
 Meld misbruik13-3-2008 16:23:18

Hey,
Wij hebben gewoon een koud buffet met heel veel variatie. Zo kan iedereen zoveel of zo weinig eten als hij wil. En daarna is er natuurlijk de bruidsstaart.
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...