Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijs uitnodigingen

  25-2-2005 18:53:30
Hallo, kan iemand me ongeveer zeggen wat het kost om (zelf ontworpen) uitnodigingen te laten drukken + envelop. De uitnodigingen die wij in het hoofd hebben zijn vierkant (16x16) en op parelmoer-papier.
Iemand een idee want ik heb geen idee of onze prijs nu duur is of niet :-/
Bedankt.

Kathleen

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 690


sandy
16-7-2005
 Meld misbruik26-2-2005 10:57:25

tja, ik kan niet echt zeegen hoeveel dat zou kosten, maar ik kan wel vertellen dat bij ons het drukken van onze uitnodigingen 70 euro ongeacht het aantal kost. wij hebben wel een kaart gekozen uit de collectie van de drukker, en betalen ongeveer 1,50 euro voor de kaart en envelop maal het aantal dat je nodig hebt.
dus onze totaal prijs is 1,50 x aantal + 70 euro
hoop dat dit je al wat verder helpt

groetjes



Nancy
5-8-2005
 Meld misbruik27-2-2005 14:48:59

Wij hebben onze uitnodigingen laten drukken en hebben ook een kaart gekozen uit een catoloog die hij ons had meegegeven. De prijs bij ons voor het drukken komt op 30 euro (je moet wel nog de prijs bijvoegen van het type kaart dat u kiest, dus daar kan u zo ver gaan als u zelf wil) en dit was om zowel de uitnodiging, kaartje voor het avondfeest en menukaart te drukken. Moet wel zeggen dat wanneer er nog kaarten moeten bijgedrukt worden er 10 euro bijkomt, maar indien je weet hoeveel je er juist nodig hebt ben je er voor 30 euro vanaf.
Veel succes, nancy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info