Terug naar overzicht
Hey kim,k'vind het spijtig voor jou dat ze zo reageren.Dat is bij mij heel anders,ik heb nog 7 collega's,die vragen constant naar een stand van zaken,de meeste zijn wel wa ouder,maar geven dan ook raad en tips.Maar laat jou enthousiasme er zeker nie door temperen,en mensen die er zo over doen,kan je zeker missen op JOUW dag!!Grtz sarah
hoibij mij is dat ook zo. wij werken met een grote groep samen. de ene helft beklaagt mij dat ik hieraan begonnen ben. de andere helft is enthousiast. het is inderdaad niet leuk als mensen constant zeggen: waarom doe je dat nu, je zou beter je geld in iets anders steken (hiermee bedoelen ze huisje, kindje). jullie zijn nog zo jong hoor ik ook nog veel. dit komt niet van de familie, maar wel van vrienden/collega's.Reden te meer om het wel te doen. het is niet omdat iemand anders zijn huwelijk niet lukt, dat het uwe niet gaat lukken!grts cindy12/09/08
Laat je leven niet vergallen door die zielepoten. Ik zou hun voorstellen om te verhuizen naar Afrika voor enkele maanden. Beseffen zij dan niet dat ze binnen enkele jaren hier alles zullen achterlaten.Niet beseffen what life's about. Het vertelt veel over hun bekrompenheid en enge wereldblik. Geluk passeert en je moet dit met beide handen vastgrijpen. Hoe je huwelijk er binnen 20 jaar uitziet, doet er momenteel niet toe. Trouwens dat bepalen jullie zelf.
weet je wat het is... juist die mensen hebben zelf een groot feest gegegeven met alles erop en eraal..en misschien is het idd weggegooid geld, maar ja zeg, dat moeten we dan maar zelf ondervinden. niet?
Hier bij mij op het werk meende ik eerst alle collega's op de receptie te vragen, daarna nog enkel baas en collega bedienden, daarna nog enkel de baas, en nu niemand meer :-) Niemand vraagt mij ernaar, ze lijken niet geïnteresseerd, dus ga ik niemand meer vragen van hen.
Mijn collega's (ik zie niet iedereen elke dag) vragen wel af en toe hoe het zit hoor met de voorbereidingen, of ik al nerveus bent, of ik een kleed heb enz enz. Ik ga ze ook allemaal vragen, ze zijn een deel van mijn leven. En moest ik daar volgend jaar niet meer werken, wel dan is dat maar zo, maar nu zie ik hen evenveel of mijn verloofde, dus ergens is het wel normaal dat je hen uitnodigt, want ik kom ook met de meeste heel goed overeen.Sommige vinden het wel wat zotjes wsl, trouwen kost een heleboel geld. Anderen doen wat raar over het feit dat we geen deftige huwelijksreis doen enzo (2 dagen Disney en dan later gewoon een weekje naar Elzas), maar iedereen zijn mening hé. Ben wel blij dat ze geïnteresseerd zijn, anders ben je mss inderdaad gewoon sneller geneigd ze niet te vragen.
Hey Kim, ik vind dit wel super erg voor je! Is eigenlijk niet te verstaan dat mensen zo kunnen zijn.. Ik werk zelf samen met12 toffe mensen en ga ze allemaal met partner uitnodigen. Iedereen leeft mee en er zijn er al verschillende die hun eigen trouwboek hebben meegbracht om is te tonen.Eigenlijk allemaal super positieve reacties. Als je collega's zo reageren zijn het toch niet echt vrienden...Is wel spijtig. Maar je mag vooral door niks of niemand je dag laten verpesten! Veel plezier nog met de voorbereiding! Mvg, Annelies