Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jullie mening: foto of muntjes als bedankje

10-3-2008 11:12:27
Ik moet stilaan wel gaan beslissen welk bedankje we gaan nemen voor onze gasten... Op de site van geluk.com wou ik de hartendooosjes met muntjes te bestellen. Maar ik twijfel omdat als ik naar een feest ga, vind ik het wel fijn om een foto te krijgen van het bruidskoppel. Wat zijn jullie meningen? Dan kan ik misschien de knoop doohakken!
Merci!

Natasja

Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 559

Kimberly
31-5-2008
 Meld misbruik10-3-2008 11:19:21

Hallo

Wij twijfelden aanvankelijk ook, maar kiezen uiteindelijk niet voor een foto. We vrezen dat deze na een paar weken in de vuilbak beland. De heel dichte familie en getuigen krijgen nadien wel een foto omdat zij die normaal wel bewaren. Voor de rest hebben we gekozen voor verschillende glazen potjes die wel opvullen met drank, honing, suikerbonen en smarties (voor de kindjes). We gokken erop dat het potje nadien door de meeste nog gebruikt wordt voor iets anders.

Kimberly
31-05-08

valentine
27-6-2008
 Meld misbruik10-3-2008 11:24:20

Hoi

Wij kiezen dan weer wel voor een foto. Het is en blijft toch persoonlijker!
Het risico dat mensen wegsmijten is even groot bij een potje, doosje, zakje ... als bij een foto.
Ikzelf ga eerlijk gezegd langer een foto bewaren al staat die niet steeds uit in de living. Maar ik heb een hekel aan allerlei kleinigheden in men huis.
Vandaar... Meningen zullen wel altijd verschillen hoor! Dus volg best gewoon je eigen hart!

Groetjes en succes ermee

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik10-3-2008 11:27:47

ikzelf vind een foto niet echt fijn om te krijgen. (tenzij je natuurlijk getuige bent of bij het gezin hoort) ik ben van mening dat al de rest toch niks met die foto kan doen en deze dus wel degelijk in de vuilbak beland! geef mij maar iets wat je kunt gebruiken dus (of kan consumeren)!! denk dat je de mensen daar veel meer plezier mee doet en het is origineler.
(wijzelf hadden flesopeners en hier een kaartje met bedankt aangehangen trouwens).

Deborah
4-4-2009
 Meld misbruik10-3-2008 11:43:42

Wij gaan ook niet voor de foto. omdat de meeste van onze gasten graag snoepen, gaan we als bedankje een klein doosje pralinen geven.
Debbie

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik10-3-2008 11:52:14

Hey Natasja,

Wij gaan wel een foto geven, da's bij ons de traditie en ik zou dat ook het liefst krijgen. Alle foto's die mijn ouders ooit hebben gekregen, staan nog altijd op hun kast ...
Zo'n doosje zou ik inderdaad hergebruiken, maar ik zou het wel spijtig vinden dat ik geen foto gekregen had. Maar da's mijn mening, he.

Nog veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik10-3-2008 12:11:40

wij kiezen voor een klein kaarsje dat verpakt zit in witte tule, met daaraan 2 trouwringen en een klein kaartje met onze namen erop. Is leuk voor iedereen, kunnen het branden of op de kast zetten.
xxxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik10-3-2008 12:20:34

wij gaan voor de foto. Als ik er eens over nadenk, weet ik dat de meeste mensen die ik ken, wél een foto bewaren (in een doos bij de andere of zo) Maar een ander bedankje, vliegt sneller de vuilbak in als het is opgebruikt. Een foto vind ik ook persoonlijker dan een ander bedankje waarop gewoon de namen en datum staan..
Ikzelf hou ook alle foto's bij. Das ook leuk om achteraf nog eens te bekijken vind ik. Bedankjes heb ik nog van niks bijgehouden. Er worden al zo veel kleine dingetjes gegeven, denk maar aan de zaken bij doopsuiker, dat mensen dit gewoonweg niet allemaal meer bijhouden.
Maar dat is mijn mening he. Ieder zijn zin ;-)

Veel succes!

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik10-3-2008 12:43:19

Ik moet eerlijk toegeven dat alles wat ik al gekregen heb op een trouwfeest uiteindelijk in de vuilnisbak beland is...vandaar dat ik aan het denken ben om gewoon niets te geven. Of vinden jullie dit 'not done'?

inge
1-8-2008
 Meld misbruik10-3-2008 13:46:41

Hallo,
Wij kiezen voor een kaarshoudertje met een brandweermannetje erop.
Dit is toepasselijk omdat mijn verloofde vrijwilliger is bij de brandweer.
Wij hebben dit gevonden op de site www.josdelaat.nl
er staan veel verschillende dingen op.

Groetjes 01/08/08
www.ingeengizmo.bruiloftsite.nl

Natacha B

Meld misbruik11-3-2008 18:01:10

Wij gaan een relatief goedkoop bedankje geven: een doosje (Ava) met zo'n vruchtenhartjes (Wibra) in, lintje errond en klein zelfgeschreven kaartje eraan met Bedankt! (Ava) Dit omdat ik graag op de avond zelf ook iets meegeef en onze trouwfoto's niet klaar zullen zijn dan.

Achteraf sturen/geven we nog een foto van ons in trouwkledij met Bedankt ofzo op, puur een foto die je goedkoop kan laten afmaken op internet (digitaal). Het duurste zijn dan eigenlijk de postzegels. We moeten sowieso iets geven aan mensen die mogelijk niet komen maar wel een cadeauke geven.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...