TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieselot
5-7-2008
|
6-3-2008 19:38:42
Hey!
Ik vind dat jij moet doen waar je je goed bij voelt. Je kapper beslist toch niet hoe jij er moet uit zien op je grote dag?!
Tik op google eens "bruidskapsels" in. Je zal nog wel ideetjes vinden.
Ps: ik trouw op dezelfde dag!! Heb ook een heel romantisch kleedje gekozen. Binnen 2 weken mag ik eens bij de kapper om m' haar op te steken...
Veel succes en tot later op dit forum eens! Lieselot
|
|
Evelyn
8-8-2008
|
6-3-2008 20:09:23
Hey Kim,
Ik heb net hetzelfde voor... Ik heb ook supersteil haar tot half mijn rug. Mijn "droom" is ook om krullen te hebben op mijn huwelijk, met een haarband van Swarovski erin... Vrij simpel dacht ik. Tot ik ook eens krullen in mijn haar liet brushen: een paar uur later waren deze al verdwenen en het duurt heel lang vooraleer ze erin zitten... Mijn kapper raadde me aan om er een "permanent" in te laten leggen. Ze zouden dan mijn haar in laagjes moeten knippen opdat het beter zou houden, maar ik ben geen haar-laagjes-mens. Ik weet dus ook niet zo goed hoe ik mijn haar in krullen moet houden... Ik overweeg om binnenkort die "permanent" (maar dan met grote krullen, watergolven eerder) te laten leggen zonder dat ze aan mijn haar hebben geknipt... het zou ongeveer 6 weken houden, dus als het niet mooi is, groeit het er nog uit... hoop ik :)
Groetjes,
Evelyn x
www.nielsenevelyn.be
|
|
Evelyn
8-8-2008
|
|
|
Patty
2-7-2011
|
6-3-2008 21:03:57
Hey Kim,
Nu ik jou berichtje zo lees, vraag ik me af of je misschien niet beter een tweede opninie vraagt bij een andere kapper, je moet rekenen het is jouw dag, en dan telt toch zeker wel wat jij wil!! En vragen staat vrij, je kan dan achteraf nog altijd zien hé.
Groetjes Patty
|
|
Tina
28-6-2008
|
6-3-2008 22:11:51
Hoi!
Bij ons staan er nog 114 dagen op de teller. Ik had hetzelfde idee, krullen in mijn haar op mijn trouwdag. Ik heb ook behoorlijk steil haar en het komt tot onder mijn schouderbladen. Binnen twee weekjes ga ik bij de kapper op proef om toch de krullen eens te proberen. Die kapper kan jou wel zeggen dat het ouder maakt maar hij kan het opz'n minst toch proberen? daar dienen proefkapsels toch voor? Een collega van mij had aangeraden om een steunpermanent te nemen (geen gewone permanent). Als je wil kan ik je wel iets laten weten als ik mijn proefkapsel gehad heb. Misschien is het inderdaad wel goed om een tweede opinie te vragen bij een andere kapper. Veel succes in ieder geval!
Groetjes, tina
|
|
Kim
7-5-2013
|
7-3-2008 7:58:17
Hey Tina!
Laat me zeker weten hoe het gegaan is! En ik ga inderdaad een tweede kapper raadplegen denk ik... Als het mij al redelijk lukt om er krullen in te leggen, dan moet het bij hem toch ook lukken...
je mag me steeds een mailtje sturen met je resultaat! kdekeyser@gmail.com
|
|
sandra
22-9-2007
|
7-3-2008 9:21:23
Heyla, ook ik heb normaal stijl haar op schouderlengte, tevens in laagjes geknipt. op mijn trouwdag had ik er ook krullen in laten zetten, en half laten opsteken. heb er megaveel complimenten over gehad en vond het zelf ook supermooi! en het heeft de hele dag gehouden, zelfs de dag erna nog! als je wilt dan mail ik je even een foto door. Maar laat je zeker niet doen doordat je kapper misschien te lui is en ga dan eventueel naar een andere kapper groetjes
|
|
eline
5-9-2008
|
7-3-2008 11:48:14
Hey,
Ik voldoe ook aan deze haar beschrijving. Ik heb haar in laagjes geknipt tot de schouders en het is super fijn, elk speldje of tekkertje glijd er zo uit
Aan krullen heb ik nog niet gedacht ik zou mijn haar gewoon willen opsteken maar in een los model zodat er toch nog een beetje volume is met een paar losse lokken haar, Half opgestoken is denk ik geen optie, zal vrees ik direct uitzakken en krullen zullen er dan in moeten de dag voordien en ermee slapen dan heb ik nog kans dat ze de hele dag zullen houden en dat zie ik niet zitten.
Hou ons op de hoogte hé
groetjes Eline & Stijn 05/09/2008
|
|
Kim
7-5-2013
|
7-3-2008 19:19:01
@ Tina: laat de foto maar komen!!!!
kdekeyser@gmail.com
Groetjes!
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|