Terug naar overzicht
HalloKijk eens op deze site http://www.onestopweddingshop.nl/frmArticles.aspx?boid=... staat veel opvan gastenboeken tot enveloppedoos enzo.. Je kan het ook in sommige winkels van pralines of suikerbonen vinden hier in onze buurt(Limburg)veel succes nog verder.grts nog 81 dagen te gaan
Hey, wij trouwen ook op 17 mei!!! In sint-truiden... Bij AVA hebben ze ook receptieboeken en ik denk ook een enveloppendoos... je moet eens gaan kijken. de receptieboeken zijn wit handgeschept papier (zonder frullekes aan) en ik meen mij te herinneren dat er eenzelfde soort doos was in hartjesvorm... ben niet meer zeker. groetjesCarine
Hoi LiesbethWij hebben onze gastenboek en onze enveloppendoos zelf gemaakt! (dus wel wat geld uitgespaard daardoor)De boek: daar hebben we een scrapbook gekocht en die gewoon doormiddengesneden (behalve de laaste bladzijde) en dan op de beginpagina een tekstje geschreven.De enveloppendoos: daar hebben we een doos uit de colruyt meegenomen en die beschilderd en onze kaart opgehangen.Ik heb foto's, als je die eens wil zien moet je me maar een mailtje sturen (veertje1999athotmaildotcom)... Kijk niet zoveel meer op dit forum, dus je zal me rapper bereiken per mail!GroetjesVeroniekGetrouwd op 20 07 2007
Heb de enveloppedoos van ava gekocht,k'ga die zelf nog wa decoreren,doos kwam 29 euro.Grtz sarah