TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
17-5-2008
|
4-3-2008 10:12:39
ik trouw ook op 17 mei!! en heb net hetzelfde voor... ben er helemaal met mijn gedachten soms niet meer bij opt werk
|
|
SOFIE
7-6-2008
|
4-3-2008 11:20:18
hey liesbeth,
geen zorgen maken, is laat ons hopen wel normaal, ik krijg soms wel "krampen" als ik eraan denk, en ik trouw pas in juni, mag er niet aan denken wat da in mei bij mij gaat zijn. Mss wel beter zo, dat we er zo méé bezig zijn, als heel deze gebeurtenis ons koud liet,; dat zou pas erger zijn! Ik zou zeggen; genieten!! en de rest volgt wel vanzelf denk!! nog veel succes!! groetjes, sofie
|
|
Tania
3-5-2008
|
4-3-2008 12:02:27
Bij ons is het al voor 3 mei, dus nog net 60 dagen te gaan, en dat begint soms ook wel te kriebelen hoor! Ik ben vooral bang dat ik de weken ervoor nog zou afvallen van de zenuwen, en mijn kleed dan niet goed past.... zo van die dingen :). Tegelijk vind ik het zo'n leuke spannende tijd, dat ik het vast jammer ga vinden dat het allemaal achter de rug is! Dus ik probeer er toch ook goed van te genieten...
Groetjes,
Tania
|
|
Cathy
24-5-2008
|
4-3-2008 12:34:08
Hey,
wij trouwen een week later, 24 mei, en sinds een paar dagen krijg ik het ook niet meer uit mijn hoofd. Ik ben er opeens constant mee bezig, idd vele kleine dingen die moeten gebeuren en dan de uitnodigingen moetn nu toch wel ongeveer helemaal hun vorm krijgen. Maar ik moet mij eigenlijk concentreren op mijn lesvoorbereidingen (ik loop binnenkort stage) wat dus niet zo goed lukt :)
Af en toe ontspannen en zoals Tania zegt, der blijven van genieten!
Goretjes
Cathy 24/05/2008
|
|
Marjolein
11-10-2008
|
4-3-2008 18:17:28
Wij hebben nog geen concrete datum. Vermoedelijk in sept/oktober 2008. En krijg ook al zenuwkes om gewoon de praktische dingen te regelen. Erg hé!
|
|
Gwen
15-3-2008
|
6-3-2008 19:54:33
Hey, wij trouwen volgend weekend, en t begint spannend te worden, ik doe niks anders dan te bedenken wat er allemaal mis kan gaan, ben stilaan aan het genezen van de griep, hopelijk dat men ventje het nu niet krijgt, maar tis zalig te weten dat ons huwelijk dichterbij komt!
|
|
Natacha B
|
9-3-2008 20:00:22
Wij trouwen op 16 mei. Het is inderdaad spannend hé, vele dingen zijn al in orde, maar moeten nog 100% op punt worden gezet. Je hebt al dingen in handen: onze uitnodingen zijn er, onze ringen hebben we al, zijn kostuum en schoenen zitten in de kast ... Alles begint vorm te krijgen, maar er moet ook nog vanalles gebeuren. 't Is dus een beetje leuk, een beetje spannend en ergens mocht het al morgen trouwdag zijn (hoewel dan niet alles in orde is maar allé ;))
Op het werk verloopt het best, misschien ben ik inderdaad wel wat kalmer. En dan als je er niet aan denkt, vraagt er natuurlijk een collega: En hoe ist met de voorbereidingen van den trouw? En dan ben je weer weg natuurlijk ... :D
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|