Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst huwelijksaankondiging

  1-3-2008 23:52:02
wie kan me helpen met een het schrijven van een huwelijksaankondiging.ik zou graag onze kinderen er in willen vermelden,ik heb 3 kinderen ,mijn toekomstige 1 zoon.Ik heb me al suf gzocht

karin
11-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 3362


betsy
6-6-2008
 Meld misbruik2-3-2008 8:43:47

hoi karin,

wij hebben ook kinderen en vermelden dit als volgt : Betsy en christof
melden met vreugde hun huwelijk
aan dat zal doorgaan op 06 juni
delen mee in de vreugde:
de namen vd kindjes...

we vonden ook dat ze erbij op moesten staan...ze maken deel uit van ons leven...

veel succes verder!!!




sabrina

 Meld misbruik2-3-2008 16:46:14

Hallo,

Wij hebben het volgende :....en ....willen jullie laten weten dat hun mama en papa op .. in het huwelijksbootje treden.
daarom nodigen wij jullie uit want om. uur word mama papa zijn bruid.

Hopelijk heb je er iets aan,

groetjes Sabrina

06/06/08



SOFIE
7-6-2008
 Meld misbruik2-3-2008 17:59:26

wij hebben gekozen;

Mijn zus en ik kondigen vol trots aan, dat mama en papa naar het gemeentenhis zullen gaan
De naam x was ons al gegeven, maar mama krijgt hem nu ook voor de rest van haar leven

veel succes, groetjes, sofie



Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik3-3-2008 12:57:10

Waauw tof te lezen dat we niet het enige koppel zijn dat reeds kinderen heeft en toch nog de stap zet :-))

Wij hebben het volgende:

Wat mama en papa al heel lang weten
Willen zij nu echt nooit meer vergeten
Zij blijven voor altijd bij elkaar
En dat bezegelen met ringen lijkt hun
een mooi gebaar.

Groetjes,

Wendy
14/08/2008



saskia
8-8-2008
 Meld misbruik3-3-2008 15:00:50

halloà bij ons is het ook zo ik heb zelf mijn uitnodiging ontworpen tis in 3luik eerst foto van ùmijn kindjes met bord in hun hand met mama op dan volgende luik een foto van mijn ventje zijnzoon met bord papa en volgende luik dan alle 3 samen met bord in hun handen trouwen
dan als tekst mama in jurk papa in pak ringen gemeentehuis de dag van onze dromen
wil je ook komen dan datum plaats
en dan onderaan naam van de kindjes met groeten in hun n,aam
te hopen versta je het een beetje veel plezier


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info