Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Elke en/of Karolien ivm Lauwers

1-3-2008 22:43:21
hey dames,

bedankt voor jullie reactie ivm Lauwers.
Ik heb echter de voorbije week al een paar keer proberen contact op te nemen met Lauwers, maar helaas zonder succes.
Verder vind ik ook nergens een foto van de bus van Lauwers.
Kunnen jullie mij zeggen tegen welk tarief jullie de bus hebben en hoe jullie Lauwers hebben kunnen bereiken?
Ik heb al geprobeerd via 070-nummer en via mail, maar voorlopig zonder reactie dus...
Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groetjes,
Jill

Jill
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 428

Karolien
19-7-2008
 Meld misbruik2-3-2008 9:54:03

Tarieven 2007-2008
4uur 650€
5uur 680€
6uur 710€
7uur 740€
8uur 770€

per overuur +50€
per extra km +1€

extra: versiering: 130€
reeds inbegrepen:
chauffeur in ceremoniekledij
de eerste 250 km vanuit Boechout
namen van het paar worden op de bus geplaatst.

Wij hebben gebeld naar het 070-nummer en zo de reservatie vastgelegd. Vervolgens kregen we een contract met de post opgestuurd.
Vroeger stonden er foto's en al de info op hun site, maar dat vind ik niet meer terug.

Als je me je mailadres even stuurt, dan stuur ik je een foto van de bus.

Groetjes en succes ermee!

Karolien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...