Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verhuizing

29-2-2008 15:39:58
Hoi hoi,

ik zit met een niet-trouw gerelateerd probleem, maar hoop dat één van jullie toch tips heeft,hier zitten immers nog bruidjes & bruidegommen die in het buitenland zitten of met een buitenlander trouwen.

Wij gaan dus een maand voor onze trouw verhuizen vanuit Engeland opnieuw naar ons Belgenlandje. Toen ik naar de UK ging heb ik alles per auto kunnen doen (in 2 keer) maar er is echter wat meer te verhuizen (mijn verloofde zijn spullen, echter geen meubels maar wel een king size matras) dus ik ben op zoek naar een manier om alles in Belgie te krijgen, liefst zo goedkoop mogelijk want met dat trouwfeest ;-à

Er is eigenlijk maar 1 ding dat niet in de auto past: de kingsize matras. Weet er iemand of ge dat kunt laten opsturen ofzo? Ofwel een goede tip voor verhuisbedrijf? Zelf een vrachtwagentje huren is niet echt een optie want ge moet gemiddeld 22 cent per km betalen dus dat loopt al snel op!

Bedankt voor de tips en allemaal nog veel succes met de voorbereidingen!!

Cathy
24/05/2008

Cathy
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 592

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik29-2-2008 16:12:20

contacteer enkele verhuisvirmas zoals horizon , die regelen internationale verhuizen en gaat voor u de goedkoopste oplossing zijn

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik29-2-2008 16:34:51

hoi cathy,
goh...is het de moeite van die matras te vervoeren naar hier???
hier verkopen ze ook matrassen......
ik zou toch maar is afwegen...hoe oud is je matras...hoe lang zal ze nog meegaan...en er dan zoveel geld aan betalen om ze hier te krijgen...toch iets om te overwegen denk ik...
heel veel succes!!!
06-06-2008

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik29-2-2008 16:39:34

@ Betsy - de matras is nieuw van mei. Ik heb namelijk een heel fragiele rug & heb een speciaal soort matras nodig. In Belgie had ik zo een 1 persoonsmatras, maar nu ben ik met twee hé :)

Als het idd te veel kost gaan we een nieuwe kopen, maar die matrassen zijn op zich vrij duur, dus we willen een beetje vergelijken!

@Leen - Horizon had ik nog niet geprobeerd(heb wel al 20-tal Engelse en Belgische firmas gemaild/gebeld), dus bedankt voor de tip!

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik29-2-2008 16:46:45

Ah, Horizon is nu Dockx verhuizingen, die heb ik dus wel al gecontacteerd :) En die verhuizen zo ver enkel een heel huis (allé de inboedel) en bij ons ist eigenlijk maar een apartement... Maar toch merci!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...