Terug naar overzicht
inderdaad, was daar ook onlangs en het viel mij ook op dat ze daar ontzettend mooie kleding hebben voor kindjes!!
Das heel goed nieuws, want zaterdag ga ik op jacht naar bruidskledij voor de kinderen :-) Groetjes, Wendy14/08/2008
ik was ook hopeloos op zoek naar mooie kleedjes voor de bruidskindjes (2 meisjes van 2.5 en 6 jaar en een jongen van 2.5 j) en heb nergens iets gevonden behalve bij scapa maar dat was 300€ voor een kleedje en aangezien het mijn eigen kindjes niet zijn wil ik dat er niet aan geven.Dus heb ik besloten het zelf te maken. Ik heb ooit nog eens 2 jaar avondschool 'kleding en retouche' gevolgd en ben dus wel beetje handig met naald en draad.Ik ben naar het hoofdkantoor van marylise gereden (is in antwerpen dus dicht bij mijn werk) en heb gevraagd of ik 3 m stof mocht kopen van de zelfde als mijn trouwjurk.dan nog wat stof gaan kopen in den boom in lier (tegenwoordig vrij goedkoop want is stockverkoop ) en ben er gisteren aan begonnen. worden echte prinsessenkleedjes met een heel zwierig zijden kleedje met veel tule ed en ze passen perfect bij mijn trouwkleed ☺nu nog voor het jongetje iets vinden maar dat gaan we pas in juni zoeken aangezien hij goed aan het groeien is .tips: bij jbc hebben ze ook wel leuke betaalbare dingen
Ik ben in de krokusvakantie gaan kijken in Rijsel bij TATI marriage en daar hadden ze prachtige kleedjes voor bruidskindjes... voor ongeveer 40 euro had je er een heel mooi kleedje. Er staan er een paar op www.tati.fr maar de mooiste staan niet in hun online catalogus...