Terug naar overzicht
---
meestal is de radiozender welke het meest bij je opstaat al een redelijke staalkaart voor de muziek welke jullie het liefste horen.Zoals Thierry zegt meestal weet de dj al snel welke richting jullie op willen, hij heeft in principe geen lijst van verzoeknummers nodig, het maakt het alleen makkelijker om een kader te trekken waarbinnen de dj zijn ding kan doen.dj LeBart
Die van ons gaat waarschijnlijk een 'fout uur' inlassen. Ambiance verzekerd!
Bij ons was er meer dan één "foute uur" à la Deckers & Ornelis... want inderdaad, het is bij die muziek dat ze allemaal wel van hun stoel komen, zeker als de leeftijd erg variërend is :) Ook klassiekers als de huckle-buck, in Zaïre, en meer van dit soort scoorden goed! Succes !!
Hey LoreIk heb tegen onze DJ enkel de eerste dans gezegd en ook dat hij ons moet laten binnen komen op muziek (brengt superveel sfeer!). Voor de rest laat ik hem doen, omdat ik weet dat hij goed is in het maken van sfeer. ALs het je die avond niet aan staat, kan je nog altijd gaan zeggen wat je graag hoort. Als je weet dat je een goeie DJ hebt (ooit al gehoord, of op één of ander feest geweest, of iemand die de DJ kent), trust the DJ. Als niemand de DJ kent, is het natuurlijk wel moeilijker, want dan weet je er inderdaad niks van. Dan zou ik inderdaad gewoon aanraden om jouw muziekstijl te volgen, want liedjes geven gaat niet goed hé. Dan moet je al superveel liedjes geven om heel de avond verder te kunnen.GroetjesEllen