Nu Online
Momenteel zijn er 247 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

liedjes avondfeest

15-2-2008 16:49:47
Even jullie hulp nodig.
Ik heb deze week een aantal DJs gebeld en de meeste stelden voor om eens langs te gaan bij hen om te kijken of zij kunnen draaien wat wij graag willen.
Nu weet ik absoluut niet wat ik wil: ik ben heel slecht in het onthouden van namen van liedjes en ben bovendien al lang niet meer naar fuiven geweest. Van mijn vriend krijg ik geen medewerking, die vindt dat allemaal niet nodig 'de DJ moet er een goed feestje van maken, wij toch niet'.
Dus, wat gaven jullie als richtlijnen aan de DJ?
En kennen jullie namen van goede fuifnummers?
Alvast bedankt voor de hulp

Lore
9-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 798

Thierry

Meld misbruik15-2-2008 17:45:29

---

Bart

Meld misbruik15-2-2008 18:55:06

meestal is de radiozender welke het meest bij je opstaat al een redelijke staalkaart voor de muziek welke jullie het liefste horen.
Zoals Thierry zegt meestal weet de dj al snel welke richting jullie op willen, hij heeft in principe geen lijst van verzoeknummers nodig, het maakt het alleen makkelijker om een kader te trekken waarbinnen de dj zijn ding kan doen.

dj LeBart

Tamara

Meld misbruik15-2-2008 20:56:09

Die van ons gaat waarschijnlijk een 'fout uur' inlassen. Ambiance verzekerd!

Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik15-2-2008 21:08:18

Bij ons was er meer dan één "foute uur" à la Deckers & Ornelis... want inderdaad, het is bij die muziek dat ze allemaal wel van hun stoel komen, zeker als de leeftijd erg variërend is :) Ook klassiekers als de huckle-buck, in Zaïre, en meer van dit soort scoorden goed! Succes !!

Ellen
12-4-2008
 Meld misbruik16-2-2008 12:08:48

Hey Lore

Ik heb tegen onze DJ enkel de eerste dans gezegd en ook dat hij ons moet laten binnen komen op muziek (brengt superveel sfeer!). Voor de rest laat ik hem doen, omdat ik weet dat hij goed is in het maken van sfeer. ALs het je die avond niet aan staat, kan je nog altijd gaan zeggen wat je graag hoort. Als je weet dat je een goeie DJ hebt (ooit al gehoord, of op één of ander feest geweest, of iemand die de DJ kent), trust the DJ. Als niemand de DJ kent, is het natuurlijk wel moeilijker, want dan weet je er inderdaad niks van. Dan zou ik inderdaad gewoon aanraden om jouw muziekstijl te volgen, want liedjes geven gaat niet goed hé. Dan moet je al superveel liedjes geven om heel de avond verder te kunnen.

Groetjes
Ellen

Ellen
12-4-2008
 Meld misbruik16-2-2008 12:09:02

Hey Lore

Ik heb tegen onze DJ enkel de eerste dans gezegd en ook dat hij ons moet laten binnen komen op muziek (brengt superveel sfeer!). Voor de rest laat ik hem doen, omdat ik weet dat hij goed is in het maken van sfeer. ALs het je die avond niet aan staat, kan je nog altijd gaan zeggen wat je graag hoort. Als je weet dat je een goeie DJ hebt (ooit al gehoord, of op één of ander feest geweest, of iemand die de DJ kent), trust the DJ. Als niemand de DJ kent, is het natuurlijk wel moeilijker, want dan weet je er inderdaad niks van. Dan zou ik inderdaad gewoon aanraden om jouw muziekstijl te volgen, want liedjes geven gaat niet goed hé. Dan moet je al superveel liedjes geven om heel de avond verder te kunnen.

Groetjes
Ellen

Ellen
12-4-2008
 Meld misbruik16-2-2008 12:09:16

Hey Lore

Groetjes
Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...