Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wijnetiketten

  31-1-2005 11:47:55
hoi,

wij hadden graag persoonlijke wijneteketjes laten drukken voor onze trouw.weet iemand waar we dat kunnen laten doen, liefst in Vlaams Brabant? heel erg dank!

Gaëlle
16-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1438


Hilde
8-1-2005
 Meld misbruik31-1-2005 15:31:15

Dag Gaëlle, ik ken wel iemand en die is uit Hulshout. Als dat niet te ver is voor u, zal ik je de gegevens doorgeven. Je vraagt het maar. Groetekes Hilde



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik31-1-2005 19:33:45

Hoi Hilde,

Nee, da's niet te ver ... voor onze trouw is niéts te ver ;) !!! Kan je de gegevens mailen? gaelle.troukens@if-ic.org
alvast heel erg dank!!

Gaëlle



inga
4-3-2005
 Meld misbruik1-2-2005 10:11:45

hallo
wij hebben ook wijnetikketen laten drukken om als bedanking te geven op een wijnfles. is zeer goed meegevallen hoor.we hebben ze laten drukken bij kolibrie uit nederland voor 35 ticketten hebben we 76 € betaald.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...