Terug naar overzicht
Wij doen het als volgt. Ik en mijn ventje samen met onze ouders en de 2 oma's die nog leven zitten aan de eretafel. Mijn zus is getuigen en zal samen met mijn nichten aan een tafel zitten en mijn ventje zijn getuige is een vriend en zal samen met onze andere vrienden aan een tafel plaatsnemen.Sandra12/04/2008
Hey San,Wij zijn en beetje afgestapt van de traditionele eretafel. Wij hebben prima contact met ouders, grootouders, broers en zussen, maar voelen ons niet meteen geroepen om hen ook persé aan de eretafel te plaatsen.Mijn ouders zitten graag bij hun vrienden. Mijn schoonouders zitten graag bij hun kinderen. Mijn grootouders zitten misschien ook liever een keertje samen met hun leeftijdsgenoten.Wij hebben graag onze eigen beste vrienden dicht bij ons (ook onze getuige=vrienden zitten dicht bij ons denk ik). Bij ons was er niemand die echt aandrong op eretafel met trouwkoppel, ouders, broers en zussen, grootouders aan één tafel. Ik denk dat het nu veel gezelliger wordt nu iedereen die aan eenzelfde tafel zit ook gewoon mensen zijn die echt graag ij elkaar zitten, en niet enkel "omdat het zo hoort..."Groetjes,Amaryllis07-08-2009
hey,Bij ons zullen de grootouders niet mee aan de eretafel zitten. Ik dacht dat we maar max met 12 man aan de eretafel konden zitten. Dat zullen wij dan zijn, samen met onze ouders en getuigen.groetjesAnn30/08/08
Bij ons hetzelfde als bij Ann, het was kiezen tussen de grootouders of de broers en zussen (=getuigen) en dan hadden wij veel liever de broers en zussen bij aan tafel.Als het een probleem is, zet dan de grootouders aan de tafel het dichtst bij jullie.Groetjes!
Gezien onze familie vrij beperkt heeft, hebben we genoeg plaats aan onze eretafel en zullen onze grootouders dus ook plaatsnemen aan de eretafel (in totaal 14 personen). Maar jij kiest natuurlijk zelf! Ben al ooit naar een trouwfeest geweest waar het koppel allen aan een tafeltje met zn tweetjes zat (omdat ze toch de ganse avond rondgelopen hebben om met de mensen te babbelen). Dus alles kan, veel succes!
Hey,je bent niet echt verplicht dat je met je (schoon)ouders, zussen/broers en grootouders aan de eretafel schuift hé. Wij zijn van deze traditie afgestapt omdat wij die avond liever met onze dichtse vrienden aan tafel willen zitten.Onze ouders maken hier totaal geen probleem van omdat zij nu zelf ook kunnen kiezen wie ze graag aan hun tafel zetten.De grootouders zetten we bij leeftijdgenoten of de rest van de familie.als je je grootouders er graag bij hebt aan de eretafel zou ik gewoon eens aan de feestzaal vragen hoeveel personen jullie juist kunnen zetten. Wij kunnen variëren tussen 12 en 18 personen. Komt goed van pas als wij iedereen graag bij ons hebben :o)groetjes,dorien04/10/2008
Ook wij hebben ervoor gekozen om met onze vrienden a tafel te zitten. Onze ouders en familie vonden dit helemaal geen probleem,zij zitten idd liever bij leeftijdsgenoten en hun eigen vriendenkring. Overdag is het quality time met familie want zij zijn er overal bij en zitten ook samen met ons op de oldtimer bus, savonds is het dan party time met de vrienden. Veel succes
Bij ons zitten onze ouders en getuigen mee aan de eretafel. Mijn vader is nu wel mijn getuige en zijn getuige is zijn enige zus (ik ben enig kind). We zijn dus met 8. De grootouders (nog 4) plaatsen we bij hun (oudste) kinderen. Het zou kunnen dat er daar één meter misschien moeilijk over doet, maar dat is dan maar zo ... Onze trouw, ons geld, onze wil hoor.Onze vrienden en die van onze ouders komen toch maar voor dessert, dus we kunnen onze ouders moeilijk bij hen aan tafel zetten als ze er niet zijn hé ;)
Je kiest dit helemaal zelf, vergeet niet het is JULLIE dag! Bij ons zitten onze ouders, zussen, broers, getuigen en enkele vrienden aan de eretafel.