Terug naar overzicht
Hoi Lore,Onze bruidskindjes zullen er heel de dag bijzijn, aangezien het de kindjes van mijn zus zijn. Ze zullen in de kerk bloemen strooien, maar voor de rest niets anders. Ze zullen tegen dan 2.5 en 4 zijn, dus de ringen vertrouwen we liever aan iemand anders toe!Marjan06/09/2008
hoi,wij kunnen er niet onderuit om al de kindjes van mijn schoonzussen te nemen. Er gaan er 8 (7 meisjes en 1 jongen) voorlopen (tegen dan: 5,7,8,9,9,9,10 en 12 jaar) en één (14 jaar) gaat mee in de suite. Aangezien jij er 2 van 9 hebt zou je die ook de voorbeden kunnen laten voorlezen.Mijn zus heeft in de tijd geen bruidskindjes gehad, haar getuige had dan de ringen bij zich.groetjes Katleenen succes met de voorbereidingen
Hey,Onze bruidskindjes zijn de kindjes van vrienden van ons. We verwachten ze een half uurtje voor de ceremonie begint en na de ceremonie mogen/kunnen ze terug naar huis. De ouders komen dan s avonds naar het feest. Voor ons gaat dit omdat het om vrienden gaat, als het de kinderen van broers of zussen zijn is het moeilijker denk ik.Groetjes, Katrien
wij hebben geen bruidskindjesde ringen zijn een taak voor de ceremoniemeesterik vind het persoonlijk niet zo leuk als je bruidskindjes hebt, dat die dan overal mee op de foto's staan en zo, maar ja, da's mijn persoonlijke mening. Elk doet wat hij wil uiteraard
Dag Lore,Wij hebben ook geen bruidskindjes. Ik heb de laatste tijd enkele huwelijken meegemaakt waar kleine kindertjes bruidskindjes waren. De ceremoniemeester moest er de hele tijd achteraan lopen omdat ze niet konden stilzitten...De ouders deden niets om ze stil te houden ik eerlijk gezegd ergerde ik me er blauw aan. Wij hebben kleine kindjes in de familie maar die worden toch vriendelijk bedankt voor de moeite. De ringen worden waarschijnlijk bijgehouden door één van de getuigen. Daar zie ik absoluut geen probleem in!GRoetjes,Amaryllis07-08-2009
wij hebben wel bruidskindjes. mijn zoontje en 2 schatten van nichtjes...ik zou niet zonder willen, want ze zijn wild enthousiast omdat ze mogen helpen. als ik geen kindjes had die me nauw aan het hart liggen, zou ik misschien ook geen bruidskindjes nemen.
Wij kennen die kindjes wel, maar meer dan 3-4 keer per jaar zien we ze niet. Jammer dat mijn (schoon-)broers en -zussen nog geen kindjes hebben.Ik heb bruidskindjes altijd wel tof en mooi gevonden, maar misschien moeten we het bij ons maar zo laten.Bedankt voor de reacties
Dag Lore,Onze bruidskindjes (2 meisjes van 5 en 7 jaar) hebben vorig weekend toegezegd.Ik denk dat als die kinderen niet konden/het niet wilden doen, dat ik er ook geen zou nemen.Het zijn kinderen waar ik al heel hun leven op ga babysitten, dus ik ken ze goed en de ouders ook.maar kinderen die ik niet goed ken, zou ik niet zo dadelijk nemen.GroetjesHeidi