Terug naar overzicht
Proficiat Evelien! Ik trouw zelf in oktober dus ik kan je aanbod niet gebruiken maar ik denk dat veel bruidjes blij zullen zijn dat er nog een feestzaal e.d. op 8/8/8 vrij is! Je zal mensen gelukkig maken! Hopelijk een kindje op 9/9/8 en trouwen op 9/9/9, op zijn eerste verjaardag? Groetjes, Marie
welke feestzaal hebben jullie?? als het in antwerpen ligt en een hele mooie is, ben ik misschien wel geïnteresseerd.Alvast een dikke proficiat! met de komst van het kindje.GroetjesDana
Evelien,Ik wens jullie een hele dikke proficiat!! Wij hebben hetzelfde wondertje. Wij trouwen op 13/09 en ik ben ook zwanger, ik ben uitgerekend voor 16 juli. Ons kerkelijk huwelijk gaat gewoon door zoals gepland, maar dan met een doop erbijOns wettelijk huwelijk hebben we vervroegd naar 30 mei.Heel veel succes en een goeie zwangerschap toegewenstGroetjesSofie
Hallo Evelien,Alvast nen dikke proficiat met jullie zwangerschap. Wij trouwen ook op 08/08/08 en hebben momenteel nog alleen maar een optie genomen op een zaal. Graag naam en plaats van de zaal.Sandra
Proficiat Evelien,Kan je mij de gegevens van de fotograaf mailen? claudineken@hotmail.comMet vriendelijke groetenClaudia
Hallo evelien,was mijn E-mail adres vergeten voor de feestzaal : sandra.deron@hotmail.comGroetjes,Sandra