Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijk 8/8/8 uitgesteld

2-2-2008 10:47:26
Dag bruidjes

Deze week ontdekten mijn vriend en ik dat we in september ons eerste kindje verwachten. Niet gepland, maar zeer welkom!!
Omdat we het beiden niet zien zitten om te trouwen als ik hoogzwanger ben, stellen wij ons droomhuwelijk een jaartje uit. (ik zal ook zeker niet in mijn mooie trouwjurk kunnen!)

Is iemand nog op zoek naar een fotograaf, feestzaal, catering, dj of een fiat 500 voor hun huwelijk op 08/08/08?

Laat gerust iets weten, dan mail ik je de details door!

Groetjes
Evelien

Evelien
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 341

marie
11-10-2008
 Meld misbruik2-2-2008 11:11:10

Proficiat Evelien! Ik trouw zelf in oktober dus ik kan je aanbod niet gebruiken maar ik denk dat veel bruidjes blij zullen zijn dat er nog een feestzaal e.d. op 8/8/8 vrij is!
Je zal mensen gelukkig maken! Hopelijk een kindje op 9/9/8 en trouwen op 9/9/9, op zijn eerste verjaardag? Groetjes, Marie

D
8-8-2008
 Meld misbruik2-2-2008 11:16:20

welke feestzaal hebben jullie?? als het in antwerpen ligt en een hele mooie is, ben ik misschien wel geïnteresseerd.

Alvast een dikke proficiat! met de komst van het kindje.

Groetjes
Dana

Sofie
13-9-2008
 Meld misbruik2-2-2008 21:27:53

Evelien,

Ik wens jullie een hele dikke proficiat!! Wij hebben hetzelfde wondertje. Wij trouwen op 13/09 en ik ben ook zwanger, ik ben uitgerekend voor 16 juli. Ons kerkelijk huwelijk gaat gewoon door zoals gepland, maar dan met een doop erbij

Ons wettelijk huwelijk hebben we vervroegd naar 30 mei.

Heel veel succes en een goeie zwangerschap toegewenst

Groetjes
Sofie

Sandra
8-8-2008
 Meld misbruik3-2-2008 21:26:07

Hallo Evelien,
Alvast nen dikke proficiat met jullie zwangerschap. Wij trouwen ook op 08/08/08 en hebben momenteel nog alleen maar een optie genomen op een zaal. Graag naam en plaats van de zaal.
Sandra

Claudia
8-8-2010
 Meld misbruik4-2-2008 10:03:57

Proficiat Evelien,

Kan je mij de gegevens van de fotograaf mailen? claudineken@hotmail.com

Met vriendelijke groeten

Claudia

Sandra
8-8-2008
 Meld misbruik5-2-2008 14:14:28

Hallo evelien,

was mijn E-mail adres vergeten voor de feestzaal : sandra.deron@hotmail.com

Groetjes,
Sandra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...