Terug naar overzicht
Hoi,Kijk eens op valmontbridal.beMissechien vind je daar ietsgroetjes en veel succes Sarah
Kijk eens op de volgende sites.http://www.kapaza.be/Kleding/Dames_Gelegenheidskleding/... http://www.kapaza.be/Kleding/Dames_Gelegenheidskleding/...
Bij Aselin en Sposa op de Koolmijnlaan in Heusden-Zolder is 400€ de maximumprijs voor suitekleding. Enkele dames uit mijn suite hebben daar kleding gekocht voor minder dan 200 euro zelfs en ik moet zeggen dat de jurken echt prachtig zijn! Ze zijn ook open op zondag van 13 tot 18u
Heb een Suitekleed Linea Raffaëli maat 42 collectie 2007,in onberispelijke staat, bestaande uit donkerbruine rok en zalmkleurige top met bijpassende stola. GSM 0473 86 49 32.Nieuwprijs 750 euro. Vraagprijs 380 euro
Hallo, ik verkoop mijn suitekleed. kleur: groen, maat 42. Het is ontworpen en gemaakt door modeontwerpster Heidi Van Vaerenbergh. Indien u interesse heeft, laat dan iets weten op mijn e-mail adres, dewolf_wim@telenet.be en dan kan ik eens een foto doorsturen. Met vriendelijke groeten, Nathalie
IK zou graag een splinternieuw kleedje van linea raffaeli verkopen.
Ik heb een heel mooi kleedje van Linea Raffaeli, één keer gedragen, nog splinternieuw, op hun reclameboek kan je het vinden op blz.23 ,nr.7337001, maat 38-42, je kan mij contacteren op 0472/383631 of mailen naar carine.devroe@gmail.com.
Hoi, ik verkoop mijn suitekleed van linea raffaeli, tis groen van kleur, topje, lange rok met klein sleepje en sjaal.1x gedragen voor huwelijk van mijn schoonbroer, heb dit jaar in de bruidswinkel een gelijkaardig model in zelfde stof en kleur zien hangen, dus tis zeker nog in de mode. Voor meer inlichtingen wydaeghe@yahoo.com, stuur mij je email adres en ik stuur je enkele foto'sgroetjes liesbeth
Hallo, ik verkoop 2 suitejurken (1 van Linea Rafaelli). 1e jurk van mijn moeder was een donkerbruine rok met oranje-rood topje + bolero/sjaal in dezelfde kleur van de rok. Er is ook een speciaal bijpassend hoedje met diadeem om in het haar te zetten. 2e jurk: auberginekleurige bustierjurk + jasje (Linea Rafaelli - 2009) Indien gewenst kun je er ook bijpassende accessoire en handtas bij verkrijgen. Ik plaats straks mijn aanbieding met fotos op deze site groetjes, Evelyn