TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
christine
10-9-2008
|
28-1-2008 19:19:15
Dag Liesbeth, ik weet niet echt wat er zoal kan misgaan, je zult wel goede afspraken moeten maken met de traiteur, met een koud buffet kan er al weinig mislopen, hé. Voor de aankleding van de zaal moet je waarschijnlijk zelf zorgen, maar ik ben er zeker van dat je in familie of vriendenkring wel enkele enthousiaste mensen zult vinden om balonnen te blazen,.. Voor bloemen zul je ook wel zelf moeten zorgen, maar zorg voor goede afspraken OP PAPIER, dat komt allemaal wel goed, en het zal ook een pak goedkoper zijn!!! Succes
|
|
Tuline
4-7-2008
|
28-1-2008 19:34:23
Hoi Liesbeth,
Wij trouwen op 04/07/2008 en hebben er ook voor gekozen om ons trouwfeest te laten doorgaan in een parochiezaal. Het is veel goedkoper, je kan zelf de traiteur kiezen en dus ook bepalen hoeveel dat je wilt spenderen. Het is inderdaad zo dat je zelf aan veel meer moet denken. Maar we hebben veel vrienden die een handje helpen. Waar je zeker aan moet denken buiten het eten en drinken: een DJ,inkleding van de zaal (zowel de zaal zelf als de tafels),eventueel obers en mensen die afruimen. Zelf vind ik het fijn dat we alles zelf kunnen regelen maar dat hangt natuurlijk van persoon tot persoon af. In elk geval veel plezier en succes.
|
|
Tuline
4-7-2008
|
28-1-2008 19:34:37
Hoi Liesbeth,
Wij trouwen op 04/07/2008 en hebben er ook voor gekozen om ons trouwfeest te laten doorgaan in een parochiezaal. Het is veel goedkoper, je kan zelf de traiteur kiezen en dus ook bepalen hoeveel dat je wilt spenderen. Het is inderdaad zo dat je zelf aan veel meer moet denken. Maar we hebben veel vrienden die een handje helpen. Waar je zeker aan moet denken buiten het eten en drinken: een DJ,inkleding van de zaal (zowel de zaal zelf als de tafels),eventueel obers en mensen die afruimen. Zelf vind ik het fijn dat we alles zelf kunnen regelen maar dat hangt natuurlijk van persoon tot persoon af. In elk geval veel plezier en succes.
|
|
Olivia
4-5-2007
|
28-1-2008 19:40:33
Hallokes, Het is inderdaad zoals Christine zegt, dat als je goede afspraken maakt, er eigenlijk geen minpunten zullen zijn aan het kiezen voor een parochiezaal ofzo. Natuurlijk hangt ook dit weer van zaal tot zaal af he. Wij zouden voor de parochiezaal hier, haast evenveel betaald hebben dan voor de feestzaal die we nu hebben genomen... en, we zouden dan ook de dag erna alles zelf moeten gaan kuisen hebben , en daar zouden we denk ik niet zoveel zin in gehad hebben. Dàt was dan ook het enige minpunt eigenlijk... Dus, ik zou zeggen, goed informeren, en maak er een fijne dag van!
|
|
sarah
24-5-2008
|
28-1-2008 22:13:29
Hallo Liesbeth,
Wij geven ons feest ook in een parochiezaal,maar wij nemen het personeel van daar (moeten we dan per uur betalen). Wij zorgen dan zelf voor de dj, de bruidstaart, de hapjes en de versiering. De avond voor de trouw gaan we de zaal al versieren en de tafels schikken. Maak je maar geen zorgen, het loopt wel allemaal los.Wij hebben al voor alles gezorgd, moeten alleen nog de versiering bestellen.
Groetjes, Sarah
Ps ik vind het heel tof om dit allemaal te regelen
|
|
evy
1-3-2009
|
28-1-2008 22:41:42
Wij wilden eerst ook ons feest in het parochiezaaltje geven, maar zijn daar van teruggekomen. We zouden pas 's morgens in de zaal kunnen om bv de tafelschikking en versiering te doen. Ook de kosten voor personeel liep erg hoog op. Uiteindelijk hebben we voor een feestzaal gekozen en komt ons dat stukken goedkoper uit en we moeten naar niets zien...
|
|
Kim
27-12-2008
|
29-1-2008 9:30:40
Hey Liesbeth,
Ook wij gaan ons feest in een parochiezaal geven en dat is heel goed te doen. Ik vind het zelfs fijner dat je alles zelf kan regelen en inrichten zoals jij het wil.
Groetjes Kim
|
|
Tari
8-8-2008
|
29-1-2008 11:15:56
Hoi Liesbeth,
Ook wij waren eerst van plan om ons feest in een parochiezaal te laten doorgaan. We hadden daar eigenlijk best wel zin in, om zelf de zaal in te kleden en op zoek te gaan naar alles / iedereen. Maar probleem was dat wij pas van 's morgens in de zaal mochten om alles klaar te zetten (ofwel 2 dagen huur betalen). Dus moesten we dat toch uit handen geven, en vb. vrienden of kennissen vragen om alles in te kleden zoals wij willen. 's Nachts zouden we ook nog alles opgeruimd moeten hebben (tafels en stoelen stapelen) tegen 6u... Stom he? Dat alles, en het feit dat je de kosten (vb. drank moesten we van de zaal nemen) niet op voorhand kent, heeft ons doen beslissen om een feestzaal te nemen. Nu hebben we gekozen voor één vaste formule waarbij de inkleding, het personeel, de menu's, de drank, ... allemaal inbegrepen is en hoeven we ons nergens iets van aan te trekken. Maar misschien zijn er bij jullie zaal lagere prijzen (huur, drank, misschien obers inbegrepen?)... Veel succes en plezier met de voorbereidingen!
Groetjes, Tari
|
|
Hilde
14-3-2008
|
29-1-2008 12:26:15
wij zijn ook gaan zien voor de parochiezaal maar hebben uiteindelijk voor een feestzaal gekozen. bij de parochiezaal was het mogelijk dat er in de voormiddag nog een koffietafel zou zijn en dan kon de versiering en zetten van tafels pas na de middag beginnen. niet echt haalbaar dus vermits we om half 2 in stadhuis moeten zijn en om half 3 in de kerk.
groetjes Hilde
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|