Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vanalles een beetje...

25-1-2008 17:09:45
Hey bruidjes,
wie van jullie heeft ook ballonnen voor aan de kerk te zetten en dan op te laten? Iemand een goed adresje, regio west-vlaanderen?
Wat is jullie budget ongeveer voor de bloemen? Toen ik inlichtingen ging gaan vragen voor m'n bruidsboeket zei ze dat het snel op een 150euro uitkomt. Ik vind dit persoonlijk een beetje veel of is dat normaal? Voor mij hoeft dit niet zo speciaal te zijn...Wat voorzien jullie dan nog van bloemen? ( altaarstuk,eventueel aan de middengang stoelen,...)
Bedankt hoor!
Groetjes, nanouchka
03.05.08

Nanouchka
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 378

sabrina

Meld misbruik25-1-2008 19:26:18

Hoi,

Wij gaan ook boompjes van balonnen zetten aan de kerk, maar laten zze niet op, achteraf worden ze naar de feestzaal gebracht om daar te staan.

't Prutske in Veldegem doet dat.

groetjes sabrina
06/06/08

Silke
15-5-2009
 Meld misbruik25-1-2008 19:47:08

Bij het huis van mijn ouders zetten we een ballenboog voor de deur.
Aan de kerk zouden we graag twee pilaren van ballonen zetten, die we daarna meenemen naar de feestzaal.
In plaats van bloemen hangen we witte ballonen op aan de stoelen in de kerk, die daarna afgeknipt worden om opgelaten te worden.
Mijn bruidsboeketje zal ongeveer een 100 euro kosten en is redelijk speciaal. Het wordt een handtasje gemaakt van bloemen.
Ons altaarstuk zal ik zelf maken. Ik volg namelijk al een hele tijd een bloemschikcursus om de twee weken en je staat versteld wat je zelf kan maken van indrukwekkende stukken tegen een klein prijsje!

Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik26-1-2008 18:05:36

wij nemen naast het bruidsboeket ook nog corsages voor de mannen en misschien kleine boeketjes voor de bruidskindjes. Bij mij thuis gaan we 2 buxusboompjes zetten. Voor het maken van het altaarstuk gaan we mijn schoonmoeder vragen en de bloemen voor de ceremoniewagens krijgen we van het verhuurbedrijf. Wat we met de stoelen in de kerk gaan doen, weten we nog niet.

kim
20-6-2008
 Meld misbruik27-1-2008 14:01:30

wij gaan gewoon 1 ballon om de zoveel stoelen hangen in de middengang van de kerk. het bloemstukje laten we maken door mijn schoonmoeder, net als mijn bruidsboeket. de ballonnen laten we maken door een winkel in kortemark. hun webbsite: www.benwdesign.com

Wendy

Meld misbruik27-1-2008 21:08:25

Hey,

Wij hadden ook ballonnen, dit was via B&W Design uit Kortemark (kan Langemark zijn ook).
Wijzelf zijn van Zwevegem bij Kortrijk maar de enige die voor ons dichter bij huis was, was bonbonballon in Wevelgem/Menen en die boezemde niet bepaald veel vertrouwen in naar levering.
Van B&W waren wij heel tevreden en prijs was ook goed!

Wij vonden bloemen ook héél duur daarom dat wij opteerden voor ballonnenversiering in de kerk. Kwam goedkoper uit en leek ons feestelijker...

Hun website: http://www.benwdesign.com/

Groetjes

Wendy
www.wendy-jonathan.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...