Terug naar overzicht
het is de curacoa van ian stuart.. niet op zijn site, maar als je via google kijkt, dan zie je wat ik bedoel.op de voorkant valt het zo open, met bovenaan die bloem. Awel bij mijn kleed was het precies helemaal anders! Die froemeldinges gaan niet zo hoog en ook meer recht ipv zoals het op de foto staat. Die bloem zat nu op mijn poep!Ik dacht dat het licht blauw was en nu is het grijs... Het was te groot, dus het zakte af. En aangezien we voor kostuum voor bruidegom gingen en het geheel toevallig was dat het kleed er was. Heeft hij het gezien en hij vond het dus ook maar niks. (hij heeft het niet gezegd hoor, maar ja, na 7 jaar kan je gedachten lezen he)Ik kon echt janken! Maar ja, ze gaan die bloem verzetten.. dus hopelijk komt het wel goed!Vorige keer was het kleed ook te klein, dus leek ik precies smaller. Nu was het te groot en ik zag er ineens veel dikker in uit..Toen ik het ging passen was het echt het WAAAUW gevoel en nu heb ik het OOOH NEEEEEEEEEEEEE gevoel...Ben er dus zoals je ziet niet goed van!merci voor het medeleven! Echt heel lief van je! Maar ja, dit is ieders nachtmerrie denk ik..
Hey Sarah,Ik vind het nochtans echt een mooie jurk. Misschien kunnen ze er nog een paar zaken aan veranderen, waardoor het geheel toch geslaagd is!Wees niet bang om in de winkel te zeggen dat je niet tevreden bent. Tenslotte betaal je veel geld voor die jurk.Groetjes en veel succes!Laurie
Nu begin ik toch ook wel ff te stressen...Ik heb de Sancerre van Ian Stuart(ook met die bloem opzij dus). Heb trouwens nog getwijfeld tss deze en de curacao. Ik moet pas in mei terug dus tzal bang afwachten worden. Vind het wel erg voor je,de trouwjurk is voor een vrouw toch wel hét allerbelangrijkste. Het moet dan toch een fabrieksfout zijn of niet? Stel dat ze niet meer te herstellen valt,wat doen ze dan? Je hebt toch wel gezegd dat je hier niet mee akkoord bent?Veel succes alleszins meid!
Hoi Sarah,Ze gaan de bloem toch al verzetten dan? Ze zullen toch wel proberen om je tevreden naar huis te sturen want is anders gene goeie reclame hé! Ik duim in elk geval maar ik ben er wel zeker van de het in orde komt.En wat betreft je partner: als je opgemaakt bent en je haar is gedaan enzo dan zal hij het wel prachtig vinden denk ik!Hou ons op de hoogte als je dat wil.Groetjes en veel succes nog!
Ja ze gaan die bloem verzetten... maar waar dat eerst van boven openvalt is het nu meer recht. (snappen jullie het?)Volgens de winkel veranderd ian stuart regelmatig dingen aan een kleed. Als hij dat vb beter vind... nou ja zeg... ik wil geen bloem op mijn poep!Ik wil dat kleed zoals ik het gekozen heb.o ja, ik wou er dus een jasje bij en eerst zei de verkoopster dat het 250 euro was. Later vroeg ze aan de bazin 'hoeveel kost dat jasje nu weer? tis voor bij een ian stuart'En ineens was het de helft duurder!Ik moet binnenkort gaan passen en ik neem de vriendin met de grootste mond mee! Haha.. heb ze als opdracht gegeven dat ze alles moet nakijken. En zeker hare zeg doen met de foto ernaast!
Amai krijg al stress! Heb ook ne Ian Stuart en heb daar ne andere stola bijgevraagd! Ene in dezelfde stof die onder mijn kleed uitkomt...Nu vorige week waren we nog in die winkel en dat klonk precies heel anders!! Ik heb mezelf gerusgesteld met de gedachte dat ze bij Ian Stuart wel zouden weten wat ze doen zeker, maar nu....Aaargh 6 mei mag ik terug gaan passen, I'm couting the days ;-)Hopelijk komt het in orde met jou kleed, laat je niet doen meid, jouw kleed, jij moet stralen die dag!Jitse 060908