Terug naar overzicht
Hey Dorina,Ik wou ook de kleren van de kindjes betalen, maar ik botste ook op verzet. Zowel mijn zus ( de mama van mijn bruidskindjes ) als mijn moeder waren hier tegen.Ik weet ni goed hoe ik het dan wel ga regelen. Mss inderdaad een cadeautje ofzo, maar dat vind ik dan weer moeilijk. Wat geef je ze dan?Groetjes,Karolien
Hey Karolien,Ik zit net met hetzelfde... probleem is als je ze een knuffel of een juweeltje moet geven zit je toch ook al aan dezelfde prijs. Dus ik wil eigenlijk een beetje m'n zin doorzetten en er toch voor gaan, dan kan ik ook kiezen wat ik echt mooi vind.Groetjes
Wij hebben de kleren van onze bruidskindjes wel zelf betaald want wij hebben hun gevraagd en het zou niet eerlijk zijn ten opzichte van de ouders dat zij hun dan nog extra in de kosten moeten steken. In totaal hebben we nog geen 250 euro betaald voor de kleren van de 4 bruidskindjes excl schoenen.
Hallo,Mijn moeder betaalt de kleren van de bruidkindjes. Wij hebben eigenlijk gekozen wat wij graag zien en dus kan je niet vragen dat ze dit betalen. Wij geven dan nog een knuffelbeer cadeau aan het meisje van 6 maar de jongen van 10 weten we nog niet precies wat. Alle ideeën welkom!!c_lientje83@hotmail.comGroetjes