Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleding bruidskindjes

21-1-2008 16:25:34
Hey bruidjes,

Hoe regelen jullie de kleertjes van de bruidskindjes...
Ik wilde alles betalen excl de schoenen maar de ouders vinden dat ni ok...ze zeggen dat het niet meer gedaan wordt en dat er in de plaats gewoon een cadeautje aan de kindjes wordt gegeven...
Wat doen jullie...

Groetjes Dorina

Dorina

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 374

Karolien
19-7-2008
 Meld misbruik21-1-2008 16:49:29

Hey Dorina,

Ik wou ook de kleren van de kindjes betalen, maar ik botste ook op verzet. Zowel mijn zus ( de mama van mijn bruidskindjes ) als mijn moeder waren hier tegen.
Ik weet ni goed hoe ik het dan wel ga regelen. Mss inderdaad een cadeautje ofzo, maar dat vind ik dan weer moeilijk. Wat geef je ze dan?

Groetjes,

Karolien

Dorina

Meld misbruik21-1-2008 16:57:51

Hey Karolien,

Ik zit net met hetzelfde... probleem is als je ze een knuffel of een juweeltje moet geven zit je toch ook al aan dezelfde prijs.
Dus ik wil eigenlijk een beetje m'n zin doorzetten en er toch voor gaan, dan kan ik ook kiezen wat ik echt mooi vind.

Groetjes

Dorina

Meld misbruik21-1-2008 16:58:05

Hey Karolien,

Ik zit net met hetzelfde... probleem is als je ze een knuffel of een juweeltje moet geven zit je toch ook al aan dezelfde prijs.
Dus ik wil eigenlijk een beetje m'n zin doorzetten en er toch voor gaan, dan kan ik ook kiezen wat ik echt mooi vind.

Groetjes

Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik21-1-2008 17:08:58

Wij hebben de kleren van onze bruidskindjes wel zelf betaald want wij hebben hun gevraagd en het zou niet eerlijk zijn ten opzichte van de ouders dat zij hun dan nog extra in de kosten moeten steken. In totaal hebben we nog geen 250 euro betaald voor de kleren van de 4 bruidskindjes excl schoenen.

Céline

Meld misbruik21-1-2008 19:19:39

Hallo,

Mijn moeder betaalt de kleren van de bruidkindjes. Wij hebben eigenlijk gekozen wat wij graag zien en dus kan je niet vragen dat ze dit betalen. Wij geven dan nog een knuffelbeer cadeau aan het meisje van 6 maar de jongen van 10 weten we nog niet precies wat. Alle ideeën welkom!!
c_lientje83@hotmail.com

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...