Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dipje-hulp bruidegeom???

17-1-2008 18:29:10
Dag bruidjes!!
Meestal vind ik het grappig maar vandaag kan ik er niet zo goed tegen.
Mijn verloofde lacht er constant mee dat ik al zo vroeg met alles bezig ben(wij trouwen begin sept).maar als ik hier op het forum lees zijn bruidjes van sept toch ongeveer met dezelfde zaken als mij bezig.
Hij laat me maar doen en ik vind dat goed..
Gisteren gingen we naar de fotograaf.Het enige wat hij moest doen was het adres in GPS zetten. We komen er aan, een half uur van ons huis, blijkt hij geen huisnr te hebben en het kaartje was hij kwijt.
Gelukkig kon ik nog bellen naar de vriendin die de fotograaf had aanbevolen,zij had de nr wel.
En hij lachen..Voor de rest hoeft hij zich met niks in te laten, laat hij me doen. Maar vandaag heb ik zoiets van, interesseert het u wel??ALs hij iets moet doen, loopt het mis gewoon door nonchalance of lacht hij wat met mijn overijverigheid...
Ik vind het al erg dat ik op dit forum moet surfen om wat begrip te vinden..
HIj is een lieve man en wij hebben een goede relatie maar hij zou toch iets meer betrokkenheid en enthousiasme voor ons huwelijk mogen hebben. Voel alsof ik precies op men eentje trouw...

Vicky
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 480

valentine
27-6-2008
 Meld misbruik17-1-2008 18:41:53

heilaba,

Denk dat ge u dat echt niet teveel mag aantrekken hoor! Denk dat het een beetje typische mannen is. De interesse is er echt wel ze, maar mijn vriend lacht er ook wel vaak mee dat ik graag alles tijdig plan. Maar ik heb het graag zo en hij is ook meer wat nonchalant. Maar ...das toch ideaal! Zo vul je elkaar toch wat aan. De één stimuleert en de ander remt wat af. Ik zou iedere avond met ons huwelijk bezig zijn en begrijp wel dat hij graag nog andere dingen hoort of doet. Meisjes dromen echter al van kleinsaf van trouwen, prinses zijn ... Mss zijn we dan ook wat overenthousiast! Voor mij is't vooral van belang dat we de uiteindelijke keuzes samen maken.

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik17-1-2008 18:47:58

hallo vicky,
bij ons is het hetzelfde liedje hoor.hij lacht ook alles weg of heeft geen tijd. het is uit 'geen interesse' dat ze zich zo gedragen hoor,het is van de zenuwen.
mijn ventje gaf het laatst zelf toe dat hij nu al stress heeft. dan denk ik aan hoe hij zich gaat voelen de dag zelf.
ik trouw ook in september en ik heb al de kledij, zaal ,traiteur en ringen. je bent beter om er op tijd mee te beginnen zodat je zeker bent dat alles er is op die dag.als je alles op een hoop laat komen weet je niet wat eerst doen of misloop je een aantal dingen.
wens je nog veel succes

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik17-1-2008 18:51:39

ik herken u volledig!

mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd in juli 07. we trouwen in sept 08. ik ben al van dag 1 met vanalles en nog wat bezig. opzoekingen, referenties nachecken, forum aflopen en noem maar op.
we hebben ook al twee maal ruzie gehad omdat ik dacht dat het hem ook niet interesseerde. blijkt gewoon dat een man daar minder mee bezig is. hij zegt er aan te denken, maar voelt geen behoefte om er al over te praten (alhoewel het maar 8 maand is).

mannen zijn er wel mee bezig maar op een mindere basis. hij zegt dat hij er binnenkort wel mee bezig zal zijn(dag zelf misschien) en ik zal het maar geloven.
1 ding is zeker: trouwen wil hij wel want hij heeft het gevraagd. dus de rest moet hij erbij pakken. lol

grts cindy 12.09.08

Karlo
8-8-2008
 Meld misbruik17-1-2008 19:11:06

Hallo,

ik heb het ooit al eens gezegd op dit forum: voor mannen ligt dat anders.
Kleine meisjes zijn al bezig met het plannen van hun "droom"huwelijk, kleine jongens zijn wel met andere zaken bezig.
Beschouw het dus niet als desinteresse, wel als een andere manier van redeneren.

Sterkte,
Karlo
www.080808.tk

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik17-1-2008 19:21:37

hoi vicky,
trek het je niet aan...hier ook hetzelfde liedje!! 'tzijn en blijven mannen... ze hebben het graag goed maar verwachten van ons dat het zo geregeld word allemaal...
aanzie het als een kompliment...teken dat wij het uitstekend doen!!! :-)
06-06-2008

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik17-1-2008 20:04:40

Bij mij ook het zelfde liedje :). je bent niet alleen. Een typisch fenomeen van mannen die op trouwen staan.

Jitse
6-9-2008
 Meld misbruik17-1-2008 20:09:27

Hey Vicky,
Zoals iedereen hier bevestig ik het ook nog even...Mannen dromen niet al hun leven lang van hun dag als "prins", wij zijn daar gewoon anders in. Mannen van Mars, vrouwen van Venus...tis soms waar, maar kom straks lachen we er zelf immers ook mee!
Succes nog!

Jitse
060908
www.prinsenprinses.bruiloftsite.nl

ps:Ben eigenlijk toch wel blij dat t bij iedereen beetje tzelfde is :-D

vicky
1-8-2008
 Meld misbruik18-1-2008 0:57:58

Typisch mannen hé. Vind het ook wel beetje leuk dat het niet alleen de mijne is:p

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik18-1-2008 8:03:20

Hey Vicky!

Maak je geen zorgen: wij trouwen ook in september en ik heb ook alles al alleen geregeld. De bijdrage van mijn verloofde bestond uit het meegaan naar, da's alles. Ik heb alle zalen, een fotograaf en een DJ gezocht, ik heb mijn kleed al, ik ben al op sites aan het zoeken naar ringen, ik zoek liedjes voor tijdens de misviering en een openingsdans (die hij trouwens allemaal slecht vindt wegens 'te traag' of 'te melig' grrr), ...
Wij hebben daar onlangs ook een discussie over gehad (omdat ik daar zo gefrustreerd van word), en nu blijkt dat hij tijdens zijn middagpauze op het werk naar huwelijksreizen zoekt. Da's toch al iets, he?
Ik heb hem wel gevraagd of hij eigenlijk nog wel wil trouwen, en hij wilt nog altijd. Mannen zijn daar blijkbaar niet zo mee bezig ...

Nog veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes,
Karen
13/9/2008

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-1-2008 8:56:37

haha hier ook vant zelfde"!! Wat ik dan nog het ergste vind.
Dan stel je 15 fotolocaties of liedjes voor en het is dan nooit goed... dan vraag je om zelf iets aan te brengen en dat kan hij dan niet..
dat vind ik nog het ergste van alles!!

Dirk
14-6-2008
 Meld misbruik18-1-2008 9:09:11

Dag dames,

Man van Mars hier...

Wij trouwen 7 juni en hebben zo goed als alles geregeld... samen en laaaang van voordien.

Geef je bruidegom eens een lijst van wat er allemaal geregeld moet worden voor een huwelijk. Die is meestal wel behoorlijk lang en dat zal hem misschien al een beetje wakker schudden. Meestal beseffen mannen gewoon niet dat er meer bij komt kijken dan bvb een voetbalmatch met bbq organiseren ;-)

En als het al kan helpen, moet je maar deze getuigenis van een man onder hun neus schuiven :-)))

Good luck ladies!

Dirk

Patricia

Meld misbruik18-1-2008 9:54:36

Hier ook ongeveer hetzelfde. Alleen lacht hij niet als iets fout gaat of zo.

Hij is er ook minder mee bezig, vindt ook dat ik er meer tijd voor heb, omdat ik op een bureau werk en hij meestal op de baan is. Precies of ik hier geen werk heb! Enfin, ik doe het wel graag.

Hij gaat wel overal mee naartoe en kiest dan ook mee. Zegt het ook als hij het niet goed vindt. Inbreng van hem uit is wel miniem. Als ik hem es vraag om iemand te bellen voor een afspraak of zo, duurt het wel langer dan ik zou doen.
Maar zo ken ik hem ook, hij is er zoals hier al veel gezegd, gewoon minder op die manier mee bezig. Waarschijnlijk weet hij ook niet echt hoeveel tijd er overal inkruipt.

Probeer je verloofde gewoon even te zeggen dat het voor jou veel energie vergt om alles gepland te krijgen, omdat het heel veel werk is en of hij een beetje begrip kan opbrengen als je eens wat op je grens zit. En of hij een beetje attenter kan zijn als je dan eens iets aan hem vraagt.

En probeer vooral van het plannen te genieten, het zal zo vlug voorbij zijn.

En troost je, ik ben al van twee jaar op voorhand beginnen zoeken en uitpluizen. Voordeel is dat ik alles meer op het gemak kan doen :-)

Patricia
01/08/2008

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik18-1-2008 10:19:44

Oei, dames,

Ik begin mij precies een buitenbeentje te voelen. In tegenstelling tot jullie allemaal herken ik mijn verloofde in niks!

Hij is net meer met onzen trouw bezig dan ik. Hij legt alle afspraken vast, hij zoekt op internet naar voorbeelden van fotografen ed. Alleen voor mijn kleed heb ik alles zelf gedaan.

Maar ik denk dat dat meer met mij dan met hem te maken heeft: ik ben nl. niet iemand die er al van kleinsaf van droomde om te trouwen. Begrijp me niet verkeerd: ik ben heel blij dat ik ga trouwen en ik heb mij - zeer tegen alle verwachtingen in - super geamuseerd bij het passen van trouwjurken.

Maar ik ben niet iemand die al van kleinsaf weet welke bloemen en kleur tafelkleren ze wil hebben op haar trouw. Dus ben ik blij dat ik een ventje heb die meedenkt!

Aan iedereen, vrouw of man: heel veel plezier bij de voorbereidingen!

Groetjes
Ines
3/10/2008

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik18-1-2008 15:54:52

Ik kan gerust zeggen dat ik àlles alleen heb gepland. Mijn man is juist meegeweest naar de feestzaal om het contract te ondertekenen en naar de notaris om het huwelijkscontract te regelen.

Maar toen het al rond 4 uur 's ochtends was, de dag van ons huwelijk zelf, en ik eindelijk wat plaats gevonden had op de dansvloer (met dat kleed is dat niet altijd gemakkelijk), is hij plots beginnen huilen van geluk. Mijn moeder had dat gezien en was bij hem geweest om te vragen wat er scheelde. Hij zei: "Niks, dat is het hem juist. Ik besef zojuist hoe gelukkig ik wel mag zijn dat ik zo'n fantastische vrouw heb. Zij heeft echt alles tot in de puntjes in haar eentje gepland. En zie ze daar nu staan: ze is op van 5 uur deze morgen, het is ondertussen al weer bijna 4 uur, en ze staat daar nog altijd met een smile op haar gezicht. Ik ben echt zo fier op haar, en ben ontzettend gelukkig dat wij gezegend waren met zo'n prachtig huwelijk."

Wel, als mijn mama dat aan mij kwam zeggen, had ik ook plots een krop in de keel. Ik ben toen bij hem geweest en hij heeft mij eens goed vastgepakt en nog maar eens gezegd hoe graag hij me wel ziet.

Liefde is... ;-). Neen, trek je dat zeker niet aan. Mannen beseffen niet dat er zoveel werk bij komt kijken. En eens ze het wél beseffen, beginnen ze te panikeren. En dat willen we niet hé. Doe gewoon je ding (is lekker gemakkelijk, want dan mag je zelf alles ook kiezen) en de appreciatie komt later wel.

Veel succes!
Fieke
7/07/2007

Miranda
6-9-2008
 Meld misbruik20-1-2008 11:19:32

Hey vicky,
Ik trouw 6 sept 2008 en heb toch ook al heel wat voorbereidingen gedaan. Waarvan de meeste alleen. Mijn partner vindt het ook allemaal maar niks om al die dingen te plannen. Wat voor overtuigingskracht ik heb moeten gebruiken om hem mee te krijgen naar de trouwbeurs. Mar soit hij is uiteindelijk wel meegeweest.
Als ik afspraken maak is hij er wel maar zelf iets regelen zit er niet echt in.
Maar aan de andere kant vind ik dit eigenlijk helemaal niet erg want ik vind het zalig om al die plannen zelf te kunnen maken en alles uit te zoeken.

Toch nog veel succes

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...