Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidegom alleen of samen kiezen

17-1-2008 14:57:29
hallo
mijn verloofde zou graag hebben dat ik meega om zijn trouwkostuum te gaan kiezen. Persoonlijk heb ik daar geen probleem mee, maar mijn schoonmama vindt dat ik daar niks verloren heb... Zijn er nog bruidjes die hun partner vergezellen en vinden jullie dat dit kan? Ik ben voor mijn jurk met mijn mama en zus geweest, maar dat is misschien nog iets anders?

Sandra
25-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 23 | Gelezen: 328

Kimberly
4-7-2008
 Meld misbruik17-1-2008 15:12:38

Hallo,

Tuurlijk! Zaterdag gaan wij gaan kijken voor mijn ventje zijn pak en ik ga mee.

Wij doen dit onders ons 2tjes.

Eigenlijk vind ik dat heeeeel erg dat ouders en schoonouders hen daar ze mee moeien!!!

Het is uiteindelijk jullie dag en jullie beslissingen é.
Laat jullie niet zo doen door jullie ouders, wij doen dit ook niet.

Kzou zeggen als jullie dat samen willen doen, zeker doen!!!!!!

Succes en groetjes

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik17-1-2008 15:28:28

Hey,

Ik ga nu zaterdag ook mee met mijn ventje om zijn kostuum te gaan kiezen. Hij heeft me dat gevraagd en ik heb daar absoluut niets tegen.

Groetjes, Katrien

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik17-1-2008 15:37:25

Wij zijn een aantal weken terug eens samen op stap geweest om kostuums te passen. Ik heb dan mn mening gegeven en mijn favoriet aangeduid. In april gaat mn vriend dan samen met mn mama het defenitieve kostuum kopen.
Als hij het echt helemaal alleen zou moeten kiezen zou ik toch niet echt op mn gemak zijn want mannen...

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik17-1-2008 15:42:18

Ik heb ook mee gekozen hoor, vond mijn verloofde ook veel leuker!

Jitse
6-9-2008
 Meld misbruik17-1-2008 16:10:20

Hoi,
Ik wilde heel graag mee, maar mijne prins heeft besloten dat als ik mijn prinsessenkleed ging halen met mijn mama en mijn vriendinnen dat voor hem ook opging. De mannen van de suite trekken dus samen naar de winkel... Gelukkig is zijn papa daarbij en die vertrouw ik wel! Tzal toch spannend zijn, maar langs de andere kant ook leuk de dag zelf (ale hopelijk toch, ;-) )

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik17-1-2008 16:21:35

Hallo,

Ik wil niet meegaan met mijn vriend omdat ik wil dat het een verassing blijft hoe ik en hoe hij eruit zal zien tot op de dag zelf. Maar als je zelf wel mee wilt, zou ik zeggen: gewoon doen!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik17-1-2008 16:35:25

wij gaan samen!!

christel
12-7-2008
 Meld misbruik17-1-2008 16:51:57

hallo
ik ga met mijn ventje het kostuum kiezen tenslotte moeten we samen schitteren en daar wil ik hem mee helpen.
mijn schoonmoeder is toch wat ouderwetser en hij weet dat ik samen met hem dan toch de mooiste uitkies.
andere zeggen misschien vlugger dat het mooi is en dat willen we niet.
dus ga gewoon met hem mee.

christel
12-7-2008
 Meld misbruik17-1-2008 16:52:06

hallo
ik ga met mijn ventje het kostuum kiezen tenslotte moeten we samen schitteren en daar wil ik hem mee helpen.
mijn schoonmoeder is toch wat ouderwetser en hij weet dat ik samen met hem dan toch de mooiste uitkies.

christel
12-7-2008
 Meld misbruik17-1-2008 16:52:15

hallo

christel
12-7-2008
 Meld misbruik17-1-2008 16:52:30

hallo

christel
12-7-2008
 Meld misbruik17-1-2008 16:52:44

hallo

christel
12-7-2008
 Meld misbruik17-1-2008 16:52:58

hallo

christel
12-7-2008
 Meld misbruik17-1-2008 16:53:12

hallo

christel
12-7-2008
 Meld misbruik17-1-2008 16:53:27

hallo

christel
12-7-2008
 Meld misbruik17-1-2008 16:53:44

hallo

christel
12-7-2008
 Meld misbruik17-1-2008 16:54:57

kies voor hem ook het mooiste samen.
schoonmoeders zijn misschien wat ouderwetser.
ik ga ook met mijn ventje mee

Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik17-1-2008 17:00:40

ik zou doodgraag meegaan maar mijn ventje wil dit niet (is een beetje jaloers dat hij mijn kleed ook nog niet mag zien ) ;)

xxx

San
12-4-2008
 Meld misbruik17-1-2008 18:28:00

Ik ben samen met mijn ventje gaan kiezen. Zijn mama heeft het zelfs nog niet gezien.

Sandra
12/04/2008

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik17-1-2008 18:54:46

ik mag niet mee.
mijn vriend heeft zoiets van: ik mag het uwe niet zien, dus jij ook het mijne niet :-)

vind het wel nog grappig. zo heb ik toch ook een verassing die dag. de enige die zullen meezijn is mijn mama, zijn mama en de suite voor ook een kostuum te huren

grts cindy 12.09.08

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik17-1-2008 20:35:17

Hier ook het principe: hij mag mijn kleed niet zien, dus ik dat van hem ook niet. Ik zou je partner gewoon vertellen wat zeker wel / niet bij jouw kleed past, zowel op gebied van stijl als van kleur.

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik19-1-2008 19:53:06

Wij zijn samen gaan kiezen, en als het aan mij lag, zou hij ook bij mij zijn meegegaan. Mijn vriend wilde echter liever dat mijn jurk een verrassing zou zijn voor hem, dus zo... Ik weet dat de "traditie" vraagt dat je mekaars kleren niet op voorhand ziet, maar ik vind nu net dat als er iemand het goed moet vinden, het hij wel is! Maar goed, omdat hij het liever zo had, ben ik alleen gaan kiezen, maar we zijn wel samen zijn kostuum gaan kiezen. Was trouwens heel gezellig met z'n tweetjes, en ik was toch ook een beetje ontroerd als hij daar in zijn outit stond...

Groetjes,

Tania

carolien
26-7-2008
 Meld misbruik21-1-2008 12:08:51

hallo,

Ik ga niet mee met het kiezen van mijn verloofde zijn kostuum, maar mijn moeder gaat met hem mee, zij heeft mijn kleed al gezien dus weet wat er bij gaat. Ik heb nu ook het geluk dat ik te weten gekomen ben dat hij zijn kostuum gaat kopen in de winkel waar ik mijn trouwkleed heb gekocht, ds daar zal niet zoveel mislopen :-)

veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...