Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nachtmerries

17-1-2008 11:52:40
Help, ik vond verhalen over nachtmerries altijd zo overdreven...
NU twee nachten op een rij heb ik ervan.
Gisteren moest ik gaan voor eerste pas en het was helemaal mijn kleed niet, ze hadden het verkeerde besteld!
Vandaag arriveerde ik op men trouwdag bij de kapper en ze had dit niet in haar agenda staan..altijd precies echt brrr
tstomme is ik trouw dan pas in september he..pff

Vicky
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 442

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik17-1-2008 12:17:53

hoi vicky,
troost je...je bent niet alleen hoor!
ik heb nog 140 dagen te gaan en kan nu nog maar amper slapen en als ik slaap zijn het ook zulke dingen..'t zal wel normaal zijn nu ik dit van jou lees... wij huwen 06-06-2008
SUCCES

nathalie
13-9-2008
 Meld misbruik17-1-2008 12:24:50

ook ik trouw pas in september en heb al verschillende keren nachtmerries gehad. op mijn trouwdag zelf had ik opeens het verkeerde kleed, met zwart in verwerkt!! ofwel is het eten niet lekker,...
wat gaat da ni worden de week an onze trouw zelf, als we nu al zo dromen? ;)

eline
5-9-2008
 Meld misbruik17-1-2008 13:26:49

Hey Vicky,

Ik denk dat iedereen er wel eens last van heeft.
Ik heb zelf al gedroomd dat mijn aanstaande in belachelijke kleren mij kwam ophalen.
Mijn aanstaande heeft deze week nog gedroomt dat hij mij kwam ophalen en ner evoor besefte dat hij het bruidsboeket vergeten te bestellen was.
Zo zie je maar zelf mannen dromen er van
Bij ons is het maar voor september

groetjes Eline & Stijn
05/09/2008

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik17-1-2008 13:38:00

Ha, dit komt mij ook bekend voor. Maar je moet je niet ongerust maken: het zijn gewoon de indrukken van de voorbije dag die je hersenen willen verwerken. Op het moment zelf is het benauwend maar ik kan er nu al goed om lachen, om deze "alternatieve" bruiloften.

Heb al volgende nachtmerries gehad:
1) Mijn jurk was niet meer verkrijgbaar. Maar ik moest niet panikeren, want de winkel had zelf een ander model van jurk besteld: een jaren '80 jurk met enorme pofmouwen en in de kleur van de huidige politieuniformen...
2) De gasten kregen op de receptie niet de gevraagde champagne maar "blue curaçao"

Ik denk dat ik dringend eens de betekenis van al dat blauw moet opzoeken!

katrien

Meld misbruik17-1-2008 14:08:27

hallo,
ook ik heb dit al meegemaakt. Heb gedroomd dat niemand mijn haar wou doen en dat er nergens een kapper te vinden was. Ook had ik lelijke kledij aan en ik moest iedereen bedienen op eigen feest. best wel grappig, maar op dat moment dus echt niet e.

groetjes

Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik17-1-2008 20:36:01

Hey,
blij om te lezen dat ik niet alleen ben. Zo heb ik al gedroomd dat we in de kerk met een onafgewerkt misboekje zaten, dat ik mijn kleed aanhad maar het was niet aangepast en dat ik mijn pantoffels aanhad onder mijn trouwkleed...

anja
5-4-2008
 Meld misbruik17-1-2008 20:57:52

Hallo,
Je bent zeker de enige niet hoor. Kan ook niet anders, iets waar je zo met bezig bent, gaat tijdens de slaap gewoon door. Ikzelf, bruid op 05.04.08 heb gedroomd dat er op onze viering een paard ons kwam halen thuis en ipv. de persoon die de viering gaat houden stond er vooraan een cowboy. Hebben 3 zonen, misschien heeft dat er iets mee te maken. Succes verder. Gr Anja

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik3-2-2008 21:38:19

Hoi Vicky

In het begin had ik dromen als: wakker worden en ineens beseffen: oei, ik trouw vandaag al, NU AL, en ik ben vergeten te zoeken naar een kapster / visagiste… Wat nu? Mijn moeder en zus beginnen dan halsoverkop rond te bellen of ik toch nog ergens terecht kan....

Ook merkte ik al dat mijn kleed verschrikkelijk lelijk was en dat ik op zoek ging naar een ander, de zoektocht verloopt heel hectisch, niemand wil helpen, EN ik loop in pyama rond.

Mijn vriend droomt dan weer dat er op ons feest niemand komt opdagen.

Inmiddels staan er nog welgeteld 2 maanden op de teller en de dromen zijn er al een hele tijd niet meer. Maar ik vrees dat dat wel zal terug komen als de datum ‘te’ dichtbij komt :-)

Nee hoor, je bent niet de enige. Och, je kan er eens goed om lachen!
Ik heb dat alleszins gedaan toen ik al deze berichten las :-)

Groetjes, Sabine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...