Terug naar overzicht
Hey,In Denderleeuw heb je Limoservice, dat is toch niet zo ver van Ternat.Ze hebben een website, maar ik ken het juiste adres niet. Ik denk dat daar de prijzen bij zijn. Ik dacht dat het voor een Limo 250 € was.Veel voorbereidingsplezierGrietje08/08/08
Hey,Echt prijzen vergelijken kan je niet. We hebben 2 limo's voor onze dag en betalen 900 euro voor de twee. 450 dus voor één. We hebben ze wel gans de dag. Wil je ze maar een halve dag dan betaal je natuurlijk een stuk minder.Bij ons hingen de prijzen ook af van de plaats waar de feestlocatie, kerk, stadhuis, ... zich allemaal bevinden. Ook het aantal personen in een limo kan verschillen. Wij hadden keuze uit twee soorten limo's. In theorie kon je in alle limo's met 8 in, maar men zei dat de ene limo dan niet zo confortabel meer ging zijn. In praktijk kon je er maar met 6 in.Wij hebben de limo's gekozen voor 8.Hangt er vanaf hoe de indeling is.Groetjes
HoiWij huren een limo bij Black and White limo (wij zijn van Zellik) voor 450 euro voor 8 personen.Zij rekenen geen verplaatsingskosten van en naar de garageSophie