Terug naar overzicht
Wij zijn dat namelijk ook van plan.Ik persoonlijk vind het fijner dat iedereen kan meefeesten ipv vooraf een receptie en dan na 1,5uur naar huis moeten gaan.Weet nog niet hoe de reacties erop gaan zijn.Hoop positief.
Ik vind het idd ook wel een leuker idee dat die mensen kunnen blijven, dan dat je ze moet wegsturen na 1,5 uur. (vooral dan familie enzo, zakenrelaties is zo erg niet)Ik zou die mensen dan wel in een aparte ruimte ontvangen. Mensen die net gegeten hebben, daar moet je denk ik geen hapjes voor bestellen...Je kan die mensen eventueel aan het dessertbuffet laten aansluiten. Dat hoor je hier op de site ook steeds vaker.
Hallo, wij doen het zo. eerst komt er een beperkte groep naar het diner daarna worden er in een aparte ruimte de nieuwe gasten ontvangen voor het dansfeest. Dan zal er gedurende 2 uur een soort van receptie zijn met (iets grotere) hapjes: mini pizza, mini frietjes, ... . Die tijd zal er ook een coctailbar en een ijskraampje staan.Groetjes,Lieve
Hallo,Wij hebben ook eerst diner voor 50 personen rond 17.30u. Om 20.30u begint dan een receptie, waar er nog eens 200 mensen bijkomen. Wij hebben wel geopteerd om ook de 50 eters mee te laten genieten van de receptie, maar voorzien niet echt hapjes, daar wij na de receptie voor iedereen een kaas-en dessertenbuffet hebben.Dit concept vinden wij ook leuker, omdat we geen mensen naar huis willen sturen wanneer het echt leuk gaat worden. Natuurlijk was het ook een beetje om het budget te drukken, maar ja, nu we geen namiddagreceptie hebben en zoveel volk 's avonds, blijft het even duur :-)GroetjesKatleen