Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vlinders

15-1-2008 13:06:41
Hallo bruidjes!
Via via hoorde ik van vlinders, die ja kan loslaten bij het buitenkomen uit de kerk.
Via het internet vind ik het niet echt..enkel een organisatie Romantic butterflies die hierme gestopt zijn.
Iemand ideëen? Ervaring?groetjes!

Vicky
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 346

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik15-1-2008 13:26:14

Hey,
Ik vond dat ook een mooi idee! Op de site van Het bruidsparadijs(www.bruidsparadijs.be , onder accessoires-extra's) spreken ze ervan, maar ik weet niet of zij die ook verkopen... misschien weten ze in die winkel meer! Laat iets weten over je ervaringen (onze trouw is nog te ver af voor die dingetjes...)!
Grts, Véro

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik15-1-2008 14:05:00

ik heb er ook naar gezocht... alleen die jij ook gevonden hebt..

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik15-1-2008 14:26:33

Ik hoop dat het geen echte vlinders zijn want denk dat dit een beschermde diersoort is

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik15-1-2008 14:28:38

volgens de site van het bruidsparadijs worden die speciaal gekweekt zodanig dat ze uit hun cocon komen op je trouwdag vandaar het wat hoge prijskaartje maar voor de rest geen gegevens..
Zit idd ook wat met een dubbel gevoel..
Mssn toch beter confetti?

Sofie
30-8-2008
 Meld misbruik15-1-2008 14:33:26

wij wilden ook eerst vlinders maar dit wordt idd niet meer gedaan door Romantic Butterflies. Jammer...leek me heel mooi!

Maar onze weddingplanner is dan met hetvolgende idee gekomen: zij zullen kleine zakjes vullen met witte rozenblaadjes en deze uitdelen aan de kerk wanneer iedereen buitenkomt. Hier kunnen de mensen dan mee gooien. wij zullen samen met iedereen ook ballonnen oplaten...allemaal witte en 2 gouden!

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik15-1-2008 18:11:43

@ Leen: dat is dan toch mooi: ze worden toch vrijgelaten? Ze kunnen zich mss zelfs voortplanten. Anders dan resten van ballonnen die ergens neerkomen bij al de rest van het afval dat dagelijks al in de natuur gegooid wordt :( ...

Sandra
13-10-2008
 Meld misbruik16-1-2008 11:36:55

@Veronique:
vlinders zijn er niet het ganse jaar, meestal pas in de lente en begin zomer. Als je ze bijvoorbeeld loslaat in een bepaald seizoen overleven ze waarschijnlijk niet lang.... mooi he...

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik16-1-2008 22:47:41

ja duuh... laat ons hopen dat mensen die vlinders kweken daar wel van op de hoogte zijn hè... (Alhoewel, als er centen bij komen kijken...:()

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...