Terug naar overzicht
Hey,Ik vond dat ook een mooi idee! Op de site van Het bruidsparadijs(www.bruidsparadijs.be , onder accessoires-extra's) spreken ze ervan, maar ik weet niet of zij die ook verkopen... misschien weten ze in die winkel meer! Laat iets weten over je ervaringen (onze trouw is nog te ver af voor die dingetjes...)!Grts, Véro
ik heb er ook naar gezocht... alleen die jij ook gevonden hebt..
Ik hoop dat het geen echte vlinders zijn want denk dat dit een beschermde diersoort is
volgens de site van het bruidsparadijs worden die speciaal gekweekt zodanig dat ze uit hun cocon komen op je trouwdag vandaar het wat hoge prijskaartje maar voor de rest geen gegevens..Zit idd ook wat met een dubbel gevoel..Mssn toch beter confetti?
wij wilden ook eerst vlinders maar dit wordt idd niet meer gedaan door Romantic Butterflies. Jammer...leek me heel mooi!Maar onze weddingplanner is dan met hetvolgende idee gekomen: zij zullen kleine zakjes vullen met witte rozenblaadjes en deze uitdelen aan de kerk wanneer iedereen buitenkomt. Hier kunnen de mensen dan mee gooien. wij zullen samen met iedereen ook ballonnen oplaten...allemaal witte en 2 gouden!
@ Leen: dat is dan toch mooi: ze worden toch vrijgelaten? Ze kunnen zich mss zelfs voortplanten. Anders dan resten van ballonnen die ergens neerkomen bij al de rest van het afval dat dagelijks al in de natuur gegooid wordt :( ...
@Veronique:vlinders zijn er niet het ganse jaar, meestal pas in de lente en begin zomer. Als je ze bijvoorbeeld loslaat in een bepaald seizoen overleven ze waarschijnlijk niet lang.... mooi he...
ja duuh... laat ons hopen dat mensen die vlinders kweken daar wel van op de hoogte zijn hè... (Alhoewel, als er centen bij komen kijken...:()