Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

3 mei 2008

11-1-2008 16:28:55
Hallo!
Zijn er nog die op 3 mei in het huwelijksbootje stappen? Het komt steeds dichter en de zenuwtjes nemen toe. Hoever staan jullie al? 't is dat ik weet of ik moet panikeren ;-)

Groetjes
een ongeduldig bruidje

T

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 349

Nanouchka
3-5-2008
 Meld misbruik11-1-2008 16:40:34

Hallo!
Wij trouwen ook op 3mei!!Eindelijk nog iemand die ook op deze dag trouwt :-)
Bij mij begint het ook wel al te kriebelen, het zal echt wel supersnel gaan nu...
Wij zijn gisteren nog eens naar onze feestzaal geweest om de laatste puntjes te overlopen. Begin februari gaan we kleren kiezen voor mijn ventje, de bruidskindjes,...Dan bijna rondgaan met de uitnodigingen. DOordat we gisteren nog eens naar de zaal geweest zijn, ben ik beginnen denken voor tafelversiering. Ik had al iets in gedachten maar als je die tafels dan ziet, merk je dan dat het niet echt gepast zal zijn. Ik zat nu een beetje met m'n handen in het haar voor de versiering. HOe versieren jullie de tafels?
Nog veel succes!
Groetjes, Nanouchka

ellen
3-5-2008
 Meld misbruik11-1-2008 16:45:05

Hoi T,
Wij trouwen ook op 03/05/08 in Hasselt.
Af en toe wat stress. Maandag op gesprek bij deken van onze parochie.
waar trouwen jullie?
Ellen

Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik11-1-2008 21:57:20

hey,

wij trouwen ook op 3 mei te Hamme...
ik ben blij dat het eindelijk dichter bij komt
bij ons is er al veel in orde, maar toch moet er nog veel gebeuren

groetjes,
Sofie

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik14-1-2008 21:05:20

Wij trouwen ook op 3 mei in Liedekerke! We zijn net de huwelijksreis gaan boeken, volgende is de uitnodigingen. Kostuum en jurk zijn al gekozen, schoenen heb ik ook al, lingerie is ook voor volgende week. En verder: zaal, videograaf, fotograaf, gemeente, dj, entertainment voor de receptie, en gastenlijst zijn nu af, dus dat is al heel wat. Op 2 februari mogen we ook de ringen gaan halen bij Wim Meeussen.

Al bij al valt het wel mee qua stress, alleen was het even geleden dat ik nog op het forum was, en nu zie ik: nog 110 dagen te gaan! En dan is het toch wat stressen...

Veel succes nog aan alle 3 mei (en andere data of course) bruidjes!

Groetjes,

Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...