Terug naar overzicht
Hallo!Wij trouwen ook op 3mei!!Eindelijk nog iemand die ook op deze dag trouwt :-) Bij mij begint het ook wel al te kriebelen, het zal echt wel supersnel gaan nu...Wij zijn gisteren nog eens naar onze feestzaal geweest om de laatste puntjes te overlopen. Begin februari gaan we kleren kiezen voor mijn ventje, de bruidskindjes,...Dan bijna rondgaan met de uitnodigingen. DOordat we gisteren nog eens naar de zaal geweest zijn, ben ik beginnen denken voor tafelversiering. Ik had al iets in gedachten maar als je die tafels dan ziet, merk je dan dat het niet echt gepast zal zijn. Ik zat nu een beetje met m'n handen in het haar voor de versiering. HOe versieren jullie de tafels?Nog veel succes!Groetjes, Nanouchka
Hoi T,Wij trouwen ook op 03/05/08 in Hasselt.Af en toe wat stress. Maandag op gesprek bij deken van onze parochie.waar trouwen jullie?Ellen
hey, wij trouwen ook op 3 mei te Hamme...ik ben blij dat het eindelijk dichter bij komtbij ons is er al veel in orde, maar toch moet er nog veel gebeurengroetjes, Sofie
Wij trouwen ook op 3 mei in Liedekerke! We zijn net de huwelijksreis gaan boeken, volgende is de uitnodigingen. Kostuum en jurk zijn al gekozen, schoenen heb ik ook al, lingerie is ook voor volgende week. En verder: zaal, videograaf, fotograaf, gemeente, dj, entertainment voor de receptie, en gastenlijst zijn nu af, dus dat is al heel wat. Op 2 februari mogen we ook de ringen gaan halen bij Wim Meeussen.Al bij al valt het wel mee qua stress, alleen was het even geleden dat ik nog op het forum was, en nu zie ik: nog 110 dagen te gaan! En dan is het toch wat stressen... Veel succes nog aan alle 3 mei (en andere data of course) bruidjes!Groetjes,Tania