Terug naar overzicht
wij trouwen ook die dag en ook al veel geregeld hoorauto'skerkgemeentefeestzaalkleedceremoniemeestervolgende stappen zijn, menu kiezenpak mankleding bruidskindjesmisboekjeringen....
Wij trouwen ook 6/09/2008. Tot nu toe hebben wij al een datum, zaal, vervoer, fotograaf en ik heb mijn kleed ook al. Ik ben dus ook vroeg begonnen met het regelen. Groetjes
Wij trouwen één week eerder en zitten ook goed op schema. zaal, kerk, stadhuis, fotograaf en DJ liggen al vast. We nemen geen vervoer en ceremoniemeester. Mijn zus is al volop aan het fantaseren over de bloemenversieringen. Binnenkort beginnen we aan de uitnodigingen. het misboekje wil ik toch dringend eens starten.
Wij trouwen ook die dag. zijn nog maar een maand met de voorbereidingen bezig en hebben het volgende al geregeld:naar pastoor en ceremoniemeester geweest en een zaal vastgelegd. met al de rest zijn we nu volop bezig. (fotograaf, auto's)goetjes
hey bruidjes,wij trouwen ook op 6 september en hebben volgende zaken al geregeld: kerk, feestzaal, vervoer, dj, fotograaf,kleed & ceremoniemeester. Momenteel zijn we bezig met de uitnodiging & het misboekje. Vroeg beginnen is minder stress hé.mieke
Wij trouwen ook op 06/09/08 en hebben toch ook al heel wat in orde:- kerk- zaal- optie op uur in het gemeentehuis- ceremoniemeester- dj- vervoer- fotograaf- misboekje is half af- mijn kleed + juwelen- zangers die onze openingsdans gaat zingen- huwelijksreis Verder zijn er heel wat ideeën die we nu al hebben maar waarbij het nog te vroeg is om eraan te beginnen.Groetjes,Katleen
Ook wij trouwen op 6 september..Wij hebben de feestzalen, de kerk en het geemntehuis al vastgelegd. Ook het vervoer is in orde en mijn vriend en ik hebben allebei onze kleren al.. Nu nog de uitnodigingen,de mis en een aantal praktische zaken...
ik trouw 12.09.08 en heb het meeste al geregeld:zaaldjfotograafstadhuisdit alles was al tegen okt 06 geregeld.ringen staan vast sinds 1.12ik was ook te vroeg, iedereen lachtte mij ook uit. beter te vroeg he. dan kan je nog eens goed nadenken over bepaalde zakengrts 12.09.08
onder het motto 'beter te vroeg dan te laat' heb ik ook al vanalles geregeld voor ons huwelijk in december. ik heb men kleed al en deze week gaan we naar de zaal van onze dromen om eens te proeven van de menu's... iedereen heeft eens goed gelachen omdat ik men kleed al heb, maar dat trek ik me niet aan! het ging uit collectie, dus moets ik het wel bestellen! en aangezien ik nogal een control-freak ben, maak ik me er zeker niet druk in, dat is 1 zaak minder om 's nachts wakkeer van te liggen ;-)grtjsJoke
Hello,Wij trouwen ook op deze datum en bij ons is ook al alles geregeld! Ik heb liever keuze bij alles, ik mag er niet aan denken dat bv. de fotograaf die wij zouden willen niet meer vrij zou zijn.groetjesSophie